Pilstoppers

24-03-2010 22:00 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Hey waar is Daphne naar toe? Lekker geslapen?

Make up party klinkt wel leuk. ik maak me eigenlijk bijna nooit op en dan ook nog es altijd hetzelfrde. Lijkt mewel leuk om eens te experminteren (en dan zonder dat je meteen op een clown lijkt )

Hera, leuk zo'n speeltoren! Zijn de buren ook blij . Wij hebben ook zo'n leuke tuin voor onze kindjes. Ben er iedere dag nog zo blij mee (en dat is maar goed ook, want de tuin is de reden dat wij verhuisd zijn van onse superleuke 100 jaar oude standswoning met enorme inpandige garage naar dit huis ). Gelukkig houden Milena en Bojan ook echt veel van buitenspelen.

Mijn zusje is nu aan het bevallen!! Men wat spannend! Ik had gezegd dat ik niet op de hoogter gebracht wilde worden, aangezien ik de vorige bevalling de hele nacht wakker gelegen heb met mijn mobiel in de hand en ze pas om 5 uur sochtends bevallen was (en ik dus al vanaf 2000 uur op mijn nagels aan het kluiven was), maar ze heeft me toch gesmst en bovendien versprak mijn vader zich . Ook zenuwachtig denk ik. Ik ben zooooooo benieuwd hoe het zal gaan en ik verheug me zo op babyknuffelen met mijn lieve nieuwe kleine neefje

Bojan heeft nu krentenbaard,dat is heel besmettelijk, vooral voor kinderen. Volwassenen zijn vaak al immuun ertegen. Milena heeft er gelukkig geen last van. Vervelende is dat hij zichzelf besmet door te krabben. Nu trekken de plekken wel echt weg gelukkig. Ik zwachtel hem helemaal in en hij moet 3 keer per dag schoongemaakt en gezalfd worden. Dat vindt hij dus echt niks. helaas gaat morgen mijn cliniclown (man ) weer aan het werk, dus zal ik het alleen moeten doen. Hij heeft er nu niet zoveel last nmeer van. Had hij wel, slecht slapen veel huilen. Zielig hoor. naast die krentenbaard had hij ook weer een eczeemaanval, de huid was helemaal stuk en daar is die bacterie van de krentenbaard weer in gaan zitten. Vandaar dat ik ook hormoonzalf smeer. Dat helpt wel heel goed trouwens. Morgen zou hij eigenlijk weer naar het kdv gaan. Eerst maar eens kijken hoe die plekken er morgen aan toe zijn. Op zich de krentenbaard als het behandeld wordt niet besmettelijk, maar ik wil toch niet dat hij andere kindjes aansteekt. Maar als mijn zusje vanancht bevalt, wil ik toch wel erg graag op kraambezoek morgen en dat is handiger zonder Bojan
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Joehoe ik heb een neefje!!!! Het is hartstikke snel gegaan en we gaan staks op kraambezoek! Ik ben benieuwd.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Gefeliciteerd tante Frans!!! Veel plezier op kraambezoek! Lukt het zonder Bojan met krentebaard?

Ik ga nu vk bellen...
Oehhhh gefeliciteerd Frans! wat geweldig goed nieuws. Gelukkig heeft het niet zo lang geduurt.

Beterschap met Bojan. Hoop dat hij er snel weer helemaal af is.

Kayleigh, wanneer mag je langs komen bij Vk?.

ga weer gauw verder.
Ik heb een afspraak kunnen regelen. Volgende week maandag termijnecho en dan die maandag 1e afspraak. Ben wel blij met eerst een echo, die vind ik toch het leukst/ belangrijkst!
Frans gefeliciteerd met je neefje. Leukleukleuk!

En krentenbaard is net als waterpokken voornamelijk besmettelijk voordat het uitbreekt of van vocht uit de blaasjes. Dus als je het ingezwachteld hebt kan hij niemand besmetten.

Leuk Kay, volgende week alweer de echo.

hoe was je afscheidsfeestje?
Afscheid was leuk. Bewoners hadden er ook nog echt wat aangedaan. Kreeg een mooie collage met foto´s van iedereen en een persoonlijk tekstje. Was gezellig. Ging wel met gemengde gevoelend naar huis. Heb er toch 10 jaar lief en leed gedeeld en het heeft de basis gelegd van mijn werkhouding enzo. Ik denk dat ik een goede beslissing heb genomen, maar zal het allemaal wel erg missen!
hiep hiep hoera voor Jani!!!!!!!!!!

Quint, man en Jano gefeliciteerd met jullie dochter en zusje.

Kay, toch altijd dubbel zo'n afscheidsfeestje.
Hiep hiep hoera voor Jani! Van harte mooie meid, met je eerste verjaardag!

Frans, gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje! Leuk man, een vers babietje!

En beterschap voor Bojan.

Spannend Kay, de eerste echo! Leuk!

Snap wel dat je afscheid dubbel was

Bed wordt gaaf!! Ik ben lekker aan het kliederen met zilveren en gouden verf. Helemaal leuk!

Daphne heeft het ondertussen lekker naar haar zin bij opa en oma. Tot nu toe iedere dag wat gezelligs gedaan en iedere dag een kruisje zetten ('nog zoveel kruisjes en dan komen papa en mama') en iedere dag een klein cadeautje.

Nu bankhangen!
Dank jullie wel!

Frans gefeliciteerd met je nieuwe neefje!! Wij hebben vandaag ook een neefje erbij gekregen, grappig he!

DDDJ wel foto's op Hyves zetten hoor, ben benieuwd!!

Kay, nog gefeliciteerd met je nieuwe job! Fijn hoor, je was al even bezig met zoeken en solliciteren weet ik nog!

Hera jouw ventje ook alweer bijna 2.... time flies!
O ja, Jani is ook alweer 1 jaar! Poeh hé grote meid. Gefeliciteerd Quint!
Beetje een rare dag vandaag. Is nu 10 jaar geleden dat mijn broertje is verongelukt. Dit 'vieren' we altijd met mijn ouders en broer en zussen en kids met een bbq. Gewoon samen zijn. Maar op de een of andere manier is 10 jaar dan ook weer speciaal. Het voelt nog niet o lang, maar er zijn zo veel dingen gebeurt in die jaren dat het wel lang is. Ik schommel de hele dag wat heen en weer qua emoties. Vanavond wel meteen mijn kant van de familie op de hoogte gebracht van mijn zwangerschap. Iedereen was er nu, wel leuk want niemand had het aan zien komen. Maar allemaal blij verrast, voor mijn ouders alweer hun 7e kleinkind! Toch wat leuk nieuws op zo'n dag!

Morgen weer aan het werk, meteen een teamuitje, we gaan wadlopen... nog nooit gedaan dus ben benieuwd!
Kay

Quint, gefeliciteerd met je grote meid! Je baby is nu geen baby meer, maar wordt een echt dametje! Ik las je blog, mooi opgeschreven! Ik hoop alleen, gezien je voorliefde voor mooie kleertjes enzo, dat Jani dezelfde smaak heeft als jij

DDDJ, wow ik ben benieuwd naar haar kamer! Leuk dat Daphne het zo naar haar zin heeft bij opa en oma. Binnenkort gaan Milena en Bojan 1 week bij oma logeren omdat ik dan naar Maleisie ga. Hoe dichter het bij komt, hoe meer ik ertegenop zie. Milena zal het allemaal wel leuk vinden, maar Bojan niet zo denk ik. Ik hoop zo dat dat allemaal goed gaat.

Kay, raar he als je ergens weg gaat. Ik vind het dan zo raar dat je er eerst zo vaak was en zoveel mensen kende enzo en dat je die dan nooit meer ziet.

Bojan mocht naar het kinderdagverblijf omdat hij niet meer besmettelijk was. Ingezwachteld en wel. Het eerste herstel ging snel maar nu wordt het maar langzaam beter. HIj heeft zelfs weer wat nieuwe plekjes op zijn arm . Hj moet nog twee keer per dag schoongemaakt worden en 3 keer per dag ingesmeerd. Man is weer aan het werk, dus ik mis hierbij nu een cliniclown, ik hoop zo dat het snel over gaat nu.

*In de auto mIlena en ik waren aan het zingen: het regent het regent de pannentjes worden nat, er kwamen twee soldaatjes aan die vielen op hun gat. Verbaasde stilte op de achterbank: Mama, die soldaten vallen toch in een gat?

Ik moet ook de he-le dag vragen beantwoorden: mama wat deed jij voordat ik er was? Mama wat zit er eigenlijk in je? Mama, als Bojan 4 is, hoe oud ben ik dan? Mama, hoe kan T nu grote broer zijn, hij is toch nog maar 1? Mama hoe ver weg is een ster? Mama als ik dan een verrelijker heb kan ik dan op de ster kijken? Mama toen jij klein was en jullie op vakantie gingen was tante M dan de baby en jij de grote zus? Mama waar gaat poep naar toe? En nu na uitleg: mama wordt dit poep of plas? Mama waarom hebben wij een auto en waarom gaan we dan nu op de fiets. Waarom moet Bojan in de buggy zitten en ik niet? Mama in de winkel dan moeten we eerst een meneer of een mevrouw vragen en dan naar de kassa gaan he. Waarom?

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAA ik word er stapelgek van!!!
Ow en mijn neefje

En nu wil ik ook zo'n lief baby'tje...
Een weekje samen in Maleisie, toch leuk ........................
voor kayleigh, blijven rot dagen.

DDDJ, plaats je foto's op hyves als de kamer klaar is. Ben erg benieuwd.

Frans, leuk een weekje samen met je man. Maar kan me voorstellen dat je de kids erg gaat missen.

Q, hier nogmaasl gefeliciteerd met je neefje en met je dochter.

Nala, 3e tandje alweer aan het doorkomen, gaat hard!

We zijn hier druk aan de poets etc. We gaan morgen weer naar ons vakantiehuisje.

Ben er wel even helemaal klaar mee. Moet tot mijn schande bekennen dat het ook echt heel erg nodig was. Pfffff maar goed vanavond nog even de keuken, dweilen en dan is het klaar.

Morgen spullen in de tas en dan zijn we klaar.

Groetjes......
Hera, goed bezig! Zitten jullie al lekker in het huisje?

Ik heb net gereserveerd voor de restautantweek, gaan jullie ook weer? Er staat hier op viva een link om eerder te kunnen reserveren.

DDDJ, kamer al af?

Vanmorgen lekker naar het zwembad geweest met de kids, was heerlijk rustig (had ik niet verwacht zo in de vakantie)

Vanmiddag naar mijn vader, op ziekenbezoek is maandag geopereerd aan zijn schouder, en daar lekker makkelijk mee-eten.

Fijn weekend!
He bedankt voor de tip 12-9. Ik ga eens even kijken. Makkelijk dat je vanavond zo mee kunt eten. Hoe lang moet hij nog in het ziekenhuis blijven?

Frans, hoe is het met Bojan? Wanneer ga je weg?

Wij zitten alweer in ons vakantiehuis. Net boodschappen gedaan voor zaterdag en zondag. Morgen komen vrienden bbq-en. Hun dochter is 2 weken voor Luke jarig en we hebben besloten om dit gewoon in 1x te vieren en en dan lekker bbq erbij. Op een gewone verjaardag spreek je elkaar anders toch neit.

Nu nog hopen dat het weer meewerkt

En anders gaan we gewoon in de schuur zitten

En dan zondag groot feest. Eindelijk begint Luke te begrijpen dat het toch wel handig is dat hij meer zelf zegt.

Hij zei nooit zoveel, meer met gebaren en lichaamshouding of hij liet het Nick doen (en die kletste wel voor 2)

Nu heeft hij gisteren ineens 2 woorden erbij geleerd. Hij is helemaal trots.

Ga nu even de boel opruimen voordat de kids weer thuis komen.
Hera, lekker vakantie dus en morgen je kleine jongen alweer 2 jaar! Wat gaat dat toch snel hè! En hij begint door te krijgen dat praten wel makkelijk kan zijn? Leuk is dat gebrabbel toch? Detlev begint ook steeds meer woordjes te vormen. Voor buitenstaanders vaak nog wel onbegrijpelijk, maar hij porbeert steeds beter wat duidelijk te maken. Hij is hier ook wel creatief in. Laatst moest ik met hem mee zodat hij me duidelijk kon maken wat hij wilde.

Veel pelzier met de bbq, hopelijk wat redelijk weer...

Haha, Frans helemaal babykriebels van haar lieve neefje. Ik was 2 week geleden ook op kraambezoek en kreeg zo een 2 week oud meisje op mijn arm, pffff, ook helemaal babykriebels en haha, over ongeveer 6,5 maand heb ik er weer 1! Begin wel wat nerveus te worden voor de echo maandag... Voel me echt wel zwanger, meer dan met de andere 2 keren, maar getsie, straks is het helemaal niets enzo... Die eerste echo is op de een of andere manier toch wel eng, met de 2e echo voel je de baby vaak al wel enzo, en weet je dat er leven in je buik zit! Nou ja, nog 2 nachtjes slapen en dan zal ik het weten!

12-sept, lekker gegeten bij je ouders? Ik kwam mijn moeder afgelopen week tegen in de supermarkt en ik moest alleen met de kids eten. Spontaan nodigde mijn moeder me uit voor stamppot zuurkool alla mama! Nou dat liet ik me geen 2 keer zeggen! Ik vind er niet veel aan om voor mij en de kids alleen te koken en alle afhaal en ongezonde dingen hadden we net gehad, dus die was een perfecte timing!

DDDJ, hoe staat het met de meidenkamer? Hebbie al foto's?
Hieperdepiep HOERA voor Luke! Lieve Luke gefeliciteerd met je verjaardag! Lieve Hera gefeliciteerd met de verjaardag van je grote vent! Grappig dat hij nu door krijgt dat wat meer praten handig is .Bojan zegt ook nog niet erg veel, maakt wel een hele hoop klanken, maar er is nog weinig van te maken. Zou dat iets van tweede kindjes zijn? Als ik dan doe of ik het niet snap, dan snapt MIlena hem wel . Zij kon trouwens al veel beter praten met 1,5. Heb pas nog een filmpje teruggekeken en toen kwamen er al kleine zinnetjes uit!

DDDJ, hoe is de prinsessenkamer geworden? En hoe vond Daphne het?

Kay, heel veel succes morgen bij de echo.Hoe laat mag je? Ik zal voor je duimden! Verschijnselen hebben is goed, maar mijn ervaring is dat 'het' pas echt wordt als je de eerste echo hebt gehad en met eigen ogen gezien hebt dat er een baby in je buik zit! Fijn dat je hij je moeder kon eten! Ik hou ook helemaal niet van zonder man met de kinderen eten. En helaas moet dat nu heel erg vaak. Bleghj dan kook ik iets gezonds en dan ben ik de enige die het lust . Niks aan.

Hier is alles oke. Bojan is bijna van de krentenbaard af gelukkig. Hij loopt nu goed aan de handen en kan ook aan 1 hand lopen. Loopt rond dingen en stapt over. Bijijijijijijijijijijijna loopt hij dus

Milena heeft afgelopen ancht bij mijn ouders gelogeerd en ik had dus lekker een dagje alleen Bojan. Gisterenavond was er een vriendin van mij hier en Bojan wilde helemaal niet naar bed. Dat heeft hij echt nooit, hij ging pas om half 10 slapen! Vanavond was ie ook weer zo aan het keten in bed. Maar nu heb ik hem laten liggen. Nu is het net pas in slaap gevallen. Raar hoor.

Vandaag dus Bojan alleen. Raar is dat. Vanochtend hebben we lekker een stuk gefietst met een lange stop bij een speeltuin. Dat vond hij echt geweldig. Lekker steeds de glijbaan opklimmen en eraf glijden. Wat wordt Bojan toch al een grote vent . Daarna thuis aanrommelen tot de grote zus weer thuis kwam. Die vervolgens tegen mij zei: jahaa mama ik heb jou wel gemist, maar ik heb mijn broer pas ECHT gemist. Haha
Oooh, bijna vergeten ook: Luke van harte met de 1e verjaardag. Ben je lekker verwend? Hera bbq een beetje geslaagd?

Frans, zo hé die Bojan doet dus ook een poging om te lopen! Snel hoor, haha, vergeleken met dat luie monster van mij is alles snel! Detlev ging dit weekend trouwens ook een stukje aan 1 hand lopen. Maar goed, hij doet het dus niet op comando... Meneer bepaald het zelf wel. Maar hij kan het dus wel!

Kayleigh kon ook al veel beter praten dan Detlev nu. Ook al wel zinnetjes enzo. Misschien stimuleerde ik het ook wel meer, weet het niet. Kayleigh had in ieder geval veel meer geduld om boekjes te lezen kan Detlev. Misschien helpt dat ook wel!

Ik heb de echo om 15.45 uur. Dus nog even wachten...
Bojan heeft ook geen geduld met boekjes. Wil 1 ding aanwijzen en dan ermee gooien of bladeren en vooral weer van de schoot af om andere dingen te doen .

Hoe was je echo???
hiep hiep hoera voor Luke, nog gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Hera, gefeliciteerd met Luke.

Wat heeft ie van jullie gekregen?

Kay, spannend hoor weer zo'n echo. Ondanks de kwaaltjes blijft dat toch.......

Volgens mij ligt dat praten niet aan tweede kindjes meer aan jongens. Ties was ook veel later en Fenne klets volop, maakt al vaak zinnetjes meestal 2 woordjes maar ene enkele keer al 3.

En ik eet meestal bij mijn ouders als Man moet werken. Maar dat is maar af en toe. En inderdaad gewoon koken voor jezelf en voor de kids die na twee happen al genoeg hebben.
Hoi meiden, ik heb jullie schandelijk verwaarloosd... Sorry.

Hier gaat het goed, maar ontiegelijk druk.

Eigenlijk niet echt slim, want blijf maar moe, moe, moe.

Probeer dus echt mijn rust en ontspanning te pakken op tijden dat dat wel kan.

Verder wel allemaal leuke dingen voor de boeg.

Deze week is het feestweek. In het dorp waar ik woonde is het weer dagen lang feest.

Esmée gaat donderdag een nachtje uit logeren. Kunnen we een avondje samen en vrijdag overdag ook.

Met Esmée gaat het goed. Ze is nog wel een beetje mopperig, maar er komen ook 2 boven tandjes door, dus dat is ook niet zo gek.

Ze loopt langs de bank en tafel en aan je handen.

Verder is het zo'n klessebes, echt leuk.

Ik krijg 19 aug een tattoo!!! Ik laat een E met een hartje erbij zetten.

Samen met mijn schoonzus. Die laat de initialen van haar zoontje zetten.

Vind het echt wel spannend, nooit gedacht ooit een tattoo te laten zetten.

Kayleigh, begonnen op je nieuwe werk. Leuk hoor. (wat voor werk was het ook alweer? Toch wel iets met gehandicapten?)

Hoe ging de echo?!?!?!

12-9, fijn dat je niet meer naar de ka hoeft te gaan met Ties!

Hoe gaat het nu met je vader?

Frans, lekker hoor, dat je zo uitgerust thuis kwam van de vakantie.

Zag al een paar foto's op je Hyves.

En gefeliciteerd met je nieuwe neefje!!!

DDDJ, heb je al foto's van Daphne haar nieuwe kamer?

Hera, nog gefeliciteerd met Luke! (zit je lekker weer in je vakantiehuis?)

Jani hoef ik niet meer te feliciteren. Heb ik persoonlijk gedaan.

Ben je weer opgeknapt Quintie?

Brabbel, hoe gaat het nu met Kaj?

Verder voor de andere meiden een dikke kus!
Nala, balen zeg dat je nog zo moe bent.

Gaaf een tatoo, ben benieuwd, wel een foto he?

Met mijn vader gaat het wel goed, hij moet rust houden en volgende week beginnen met fysio.

Met mijn broer gaat het wat minder, het loopt echt schandalig uit de hand met zijn ex. Ruzie om de hond, inboedel om alles eigenlijk. Er is kort geding geweest, waarin zij hond heeft gekregen maar waarin ze valse verklaring van de kennel had. Mijn broer heeft nu weer bewijs dat dat niet klopt dus in hoger beroep.

Het is echt een soap aan het worden.

Niet te geloven hoe iemand zich kan gedragen in zo'n situatie.

Kan me niet voorstellen dat ik iemand waarvan ik gehouden heb zo zwart probeer te maken en zo alles wil afpakken.

Hoop maar dat het snel voorbij is, kan hij weer verder met z'n leven.

Met ons gaat alles prima. Ties heeft een afstreepkalender, nog 3,5 week en dan mag hij naar school. Op het kdv mag hij regelmatig meedraaien op de bso, dus nu heeft hij het wel weer beter naar zijn zin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven