waar blijft de vrimibo-to?
vrijdag 16 juli 2010 om 14:18
vrijdag 16 juli 2010 om 14:36
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 16 juli 2010 @ 14:33:
ik kan geen plaatsjes plakken
Hoezo kun jij geen plaatsjes plakken? Elke sukkel kan dat.
Vind een plaatje onlineRechtermuisklik op het plaatje, kies Eigenschappen/PropertiesKopieer dan de url-link die je voorgeschoteld wordtType [img] met je vingertjes, plak dan de eerder genoemede url en typ dan [/img]Voila, een babarelladingding kan de was doen plaatsjes plakken
ik kan geen plaatsjes plakken
Hoezo kun jij geen plaatsjes plakken? Elke sukkel kan dat.
Vind een plaatje onlineRechtermuisklik op het plaatje, kies Eigenschappen/PropertiesKopieer dan de url-link die je voorgeschoteld wordtType [img] met je vingertjes, plak dan de eerder genoemede url en typ dan [/img]Voila, een babarelladingding kan de was doen plaatsjes plakken
vrijdag 16 juli 2010 om 14:40
*juich en schreeuwmodus aan*
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EEN BEGINNENDE VRIJMIBOTO!!!!!!
*juich en schreeuwmodus uit*
Mag ik hier even komen melden dat ik al sinds vanmorgen heel erg vroeg hier het werkfort zit te bewaken, dat er verder werkelijk NIEMAND is komen werken en dat ik mij dus echt compleet de blubber zit te vervelen op kantoor? Of hoort dit in het topic van de nutteloze mededelingen?
Wat voor ijsjes heb je in de aanbieding BB-DINGDONG?
Mag ik hier even komen melden dat ik al sinds vanmorgen heel erg vroeg hier het werkfort zit te bewaken, dat er verder werkelijk NIEMAND is komen werken en dat ik mij dus echt compleet de blubber zit te vervelen op kantoor? Of hoort dit in het topic van de nutteloze mededelingen?
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
vrijdag 16 juli 2010 om 14:42
quote:Ayla520 schreef op 16 juli 2010 @ 14:40:
waarom denk je dat ik dit topic begonnen ben
en wat voor ijsje wil je, ik kan alles plakken halen
waarom denk je dat ik dit topic begonnen ben
en wat voor ijsje wil je, ik kan alles plakken halen
"ik ben het, Barbabelladingdong"
vrijdag 16 juli 2010 om 14:43
vrijdag 16 juli 2010 om 14:44