waar blijft de vrimibo-to?

16-07-2010 14:16 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
zit al sinds 12 uur helemaal klaar!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
zou zeggen, doe er wat aan of bestel een ijsje
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 16 juli 2010 @ 14:58:

ijsje spijker?zit daar vodka in?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ooooh, ik moet eigenlijk echt nog wat doen. Maar dit lijkt me zo lekker:

Wie doet er mee?
ik zag wel een fles vodka en ik heb ook ijsblokjes, maar heb geen vodkaijs
Oh Frutje dat heb ik vorige week gemaakt met dat warme, zo lekker!! Heb er ook weer zin in!
Okee ik ben er dus jetzt gehts Löss ( ofzö)
Suus?
quote:Kastanjez schreef op 16 juli 2010 @ 14:59:

Nou, vind dit maar een suf topic. Er gebeurt helemaal niks...

Ik heb al in de schreeuwmodus gestaan, maar het maakte geen indruk.

*echoot*: is er nog een reldel in de zaal zaal zaal zaal aal aal aal??
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
los. Muts. Löss is iets heel anders
quote:Hetty_van_der_Kwast schreef op 16 juli 2010 @ 15:04:

Suus?
We gaan helemaal turf
quote:dangeensuus schreef op 16 juli 2010 @ 15:04:

Okee ik ben er dus jetzt gehts Löss ( ofzö)Löss is een eolische afzetting van silt. Silt is de textuurfractie met een korrelgrootte die tussen die van zand en lutum in ligt. Qua samenstelling bevat löss voornamelijk siliciclastica (kwarts en andere silicaten), maar het kan ook een kleine fractie kleimineralen bevatten. Soms is die fractie groter geworden sinds het moment van sedimentatie als gevolg van chemische verwering.

In het dagelijkse spraakgebruik wordt het begrip löss of Limburgse klei veelal gebruikt voor gronden die onder andere voorkomen in Nederlands Limburg, Belgisch-Limburg, langs de Veluwezoom bij Rheden, in de Achterhoek en op het plateau bij Groesbeek ten zuidoosten van Nijmegen. De Nederlandse löss heeft een typerende geelrode kleur.

Uitgestrekte löss-gebieden bevinden zich ook in Noord-China, langs de Gele Rivier, en in het Russische steppengebied, waar zich in de löss-bodem de aan organische bestanddelen zeer rijke chernozems (zwarte aarde) hebben ontwikkeld.

Of zo.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Hetty?
Ahhh Saar je wist wel wat ik bedoelde!
quote:Ayla520 schreef op 16 juli 2010 @ 15:06:

[...]

Löss is een eolische afzetting van silt. Silt is de textuurfractie met een korrelgrootte die tussen die van zand en lutum in ligt. Qua samenstelling bevat löss voornamelijk siliciclastica (kwarts en andere silicaten), maar het kan ook een kleine fractie kleimineralen bevatten. Soms is die fractie groter geworden sinds het moment van sedimentatie als gevolg van chemische verwering.

In het dagelijkse spraakgebruik wordt het begrip löss of Limburgse klei veelal gebruikt voor gronden die onder andere voorkomen in Nederlands Limburg, Belgisch-Limburg, langs de Veluwezoom bij Rheden, in de Achterhoek en op het plateau bij Groesbeek ten zuidoosten van Nijmegen. De Nederlandse löss heeft een typerende geelrode kleur.

Uitgestrekte löss-gebieden bevinden zich ook in Noord-China, langs de Gele Rivier, en in het Russische steppengebied, waar zich in de löss-bodem de aan organische bestanddelen zeer rijke chernozems (zwarte aarde) hebben ontwikkeld.

Of zo. Reuze interessant. Maar je hebt wel de vrijmiboto om zeep geholpen met dit intelligente betoog over shit in de grond bij Limburg....
Nou sorry hoor. IJsje?
Vind het maar een beetje geforceerd gaan hoor...
is er al vodka?
(eventueel met ijs)
Ayla, lekker. Doet u mij maar een Mojjito ijsje... öfzo
quote:Hetty_van_der_Kwast schreef op 16 juli 2010 @ 15:05:

We gaan helemaal turf

Ayla, wat een fantastisch motto heb jij!!!!
quote:dangeensuus schreef op 16 juli 2010 @ 15:07:

Ahhh Saar je wist wel wat ik bedoelde!Aber natürlich, Frau Suus!
quote:Hizzel schreef op 16 juli 2010 @ 15:12:

Ayla, wat een fantastisch motto heb jij!!!!Hahaha inderdaad!
Das bedoel ich toch mal he. Ich spreche nul Duitsch, en ik probeer het maar niet eens in Duitschland, voor je het weet word ik neergeknupfeld mit een braadwürst omdat ik iemand beledigd heb ( onbedoeld dan he....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven