Good Luck!
vrijdag 16 juli 2010 om 15:26
Lieve dames, ik heb net erg gezellig bezoek gehad en een geweldige wrapper ontvangen. Ga hem zo meteen uitproberen
.
Heel veel dank hiervoor, jullie zijn lief .
Hel, Mamax en Mal, mini en maxi en Maatje: leuk dat jullie er waren. Vonden L en B ook. Die hangen nu uitgeput voor de tv, want er moet zo nog gejudoot worden .
Heel veel dank hiervoor, jullie zijn lief .
Hel, Mamax en Mal, mini en maxi en Maatje: leuk dat jullie er waren. Vonden L en B ook. Die hangen nu uitgeput voor de tv, want er moet zo nog gejudoot worden .
vrijdag 16 juli 2010 om 15:33
Ha, Amalia is me voor! Ik vond het ook heel leuk om alle kinders te zien! En Desteny is echt een mooi meiske!
Ik had wel onwijze stress want natuurlijk; file op de A1. Ik zou het net wel/net niet redden dus heb ik het KDV gebeld of het erg was dat hij daar ietsjes langer bleef en dat ik hem daar zou ophalen. Dat ging gelukkig allemaal goed! Ik had het achteraf wel gered denk ik, maar ja dan zit je zo te stressen.
Ik had wel onwijze stress want natuurlijk; file op de A1. Ik zou het net wel/net niet redden dus heb ik het KDV gebeld of het erg was dat hij daar ietsjes langer bleef en dat ik hem daar zou ophalen. Dat ging gelukkig allemaal goed! Ik had het achteraf wel gered denk ik, maar ja dan zit je zo te stressen.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 16 juli 2010 om 16:39
Mal, ik zag het toen ik naar huis reed (15 uur) toen stond het vanaf Amsterdam helemaal vast. Fijn dat je het zo kon regelen met het KDV. Ik vond het ook erg leuk om jou eindelijk eens te zien!
Maxi viel bij Amsterdam in slaap en werd wakker toen ik hem uit de auto tilde. Mini hield het tot Purmerend vol, maar die ligt nu nog te slapen.
Ik vond het ook erg gezellig. Lekker gegeten ook!
Maxi viel bij Amsterdam in slaap en werd wakker toen ik hem uit de auto tilde. Mini hield het tot Purmerend vol, maar die ligt nu nog te slapen.
Ik vond het ook erg gezellig. Lekker gegeten ook!
vrijdag 16 juli 2010 om 20:12
En buut, de laatste kraambezoeker meldt zich! Moesten nog even langs kantoor dus vette file op de terugweg en tegen half 6 thuis.
Erg gezellig, en een wat een lieffie die Destiny! De grote kinders heel zoet met z´n allen en de mama´s lekker geluncht. Fijn om ook jullie weer te zien Mamax en Mal!
Hadden ze nog een beetje energie voor de judo Amalia?! Stoere kerels!
Ooo, ja, jij stond in die enorme file die ik onderweg zag Mal. Was er wat gebeurd ofzo? Goed opgelost zo (echt m'n nachtmerrie, kindje eenzaam in kdv/op schoolplein en ik vast in de file..).
Zo, het grote relaxen kan beginnen (voor vanavond dan). Eens kijken of er ergens een leuke last minute is, vind dat we wel een reisje kunnen gebruiken.
Erg gezellig, en een wat een lieffie die Destiny! De grote kinders heel zoet met z´n allen en de mama´s lekker geluncht. Fijn om ook jullie weer te zien Mamax en Mal!
Hadden ze nog een beetje energie voor de judo Amalia?! Stoere kerels!
Ooo, ja, jij stond in die enorme file die ik onderweg zag Mal. Was er wat gebeurd ofzo? Goed opgelost zo (echt m'n nachtmerrie, kindje eenzaam in kdv/op schoolplein en ik vast in de file..).
Zo, het grote relaxen kan beginnen (voor vanavond dan). Eens kijken of er ergens een leuke last minute is, vind dat we wel een reisje kunnen gebruiken.
vrijdag 16 juli 2010 om 20:16
vrijdag 16 juli 2010 om 20:47
Da's erg lief! Maar beter dat 't niet nodig is natuurlijk. Met die vreselijke sneeuwbui van afgelopen winter had Maatje 'dr leidster van het kdv ook een kindje mee naar huis genomen. Moeder kon haar pas om half 11 's avonds ophalen, zo vast stond het toen (ik was die dag ook uren onderweg, gelukkig was vriend toen thuis met Maatje).
vrijdag 16 juli 2010 om 21:17
Is er niet echt Star.. er is in elk geval niks op te zien.
Is die ene wazige link weet je wel?
Fijn dat het leuk was meiden. En nog mooier dat de wrapper bevalt, maar de rest kan meteen richting kliko Amalia?, want daar hoor ik je niet over
Ben wel benieuwd wat de mannen van hun omdehoekkijkding vinden
Is die ene wazige link weet je wel?
Fijn dat het leuk was meiden. En nog mooier dat de wrapper bevalt, maar de rest kan meteen richting kliko Amalia?, want daar hoor ik je niet over
Ben wel benieuwd wat de mannen van hun omdehoekkijkding vinden
vrijdag 16 juli 2010 om 21:28
Hé dames, dat klinkt gezellig allemaal.
Amalia, een foto van je mooie meisje in de wrapper?
Mal, gelukkig heb je het nog op tijd gered. Is het bij J weer wat rustiger qua aanvallen?
Star, klinkt goehoed! Lekker hoor.
Mamax en Bam wat leuk zo'n pluktuin, ik kan hier dus niets vinden
Kokos, probeer je ook zelf wat meer rust te nemen met die ziekenboeg bij jullie?
Juud, gefeliciteerd met je jongste smurf, was het een leuke dag?
Hel, al wat gevonden? Jullie hebben het ook verdiend
Ben al uren, oké overdreven, aan het zoeken naar bouwtekeningen voor een kippenhok. Ik heb er nu een paar, maar nog niet helemaal naar mijn zin. Ja, we gaan een paar, 3, kipjes aanschaffen en daar komt dan nog heel wat bij kijken. Want we willen wel dat de dames het goed naar hun zin krijgen. Nou ik ga weer even verder zoeken.
Hier alles prima, T is nu de hele dag aan het steppen, step vond man van de week bij het grof vuil, banden opgepompt en klaar. En L is druk aan brabbelen en aan het bedenken dat los staan niet zo heel eng is
Morgen gaan we weer een rondje boerderijen doen, eerst de kaas, dan fruit en dan ijs. Lekker lekker!
Amalia, een foto van je mooie meisje in de wrapper?
Mal, gelukkig heb je het nog op tijd gered. Is het bij J weer wat rustiger qua aanvallen?
Star, klinkt goehoed! Lekker hoor.
Mamax en Bam wat leuk zo'n pluktuin, ik kan hier dus niets vinden
Kokos, probeer je ook zelf wat meer rust te nemen met die ziekenboeg bij jullie?
Juud, gefeliciteerd met je jongste smurf, was het een leuke dag?
Hel, al wat gevonden? Jullie hebben het ook verdiend
Ben al uren, oké overdreven, aan het zoeken naar bouwtekeningen voor een kippenhok. Ik heb er nu een paar, maar nog niet helemaal naar mijn zin. Ja, we gaan een paar, 3, kipjes aanschaffen en daar komt dan nog heel wat bij kijken. Want we willen wel dat de dames het goed naar hun zin krijgen. Nou ik ga weer even verder zoeken.
Hier alles prima, T is nu de hele dag aan het steppen, step vond man van de week bij het grof vuil, banden opgepompt en klaar. En L is druk aan brabbelen en aan het bedenken dat los staan niet zo heel eng is
Morgen gaan we weer een rondje boerderijen doen, eerst de kaas, dan fruit en dan ijs. Lekker lekker!