Welles - nietes

16-07-2010 19:46 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, al te lang heb ik geen topic meer geopend en ik ben wel toe aan een volwassen discussie op niveau. Dus, wie doet er mee met welles - nietes. Wie weet halen we nog de langste welles nietes discussie ooit. Zou dat kunnen?



Ik denk: welles.

Welles-nietes

Totaal aantal stemmen: 41

Welles (49%)
Nietes (51%)
Alle reacties Link kopieren
Wellus
Alle reacties Link kopieren
JAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA



Ik zeg toch NIETUS
MILF in the making ;-)
Alle reacties Link kopieren
MILF in the making ;-)
Alle reacties Link kopieren




Nietus dus!!
Alle reacties Link kopieren
Wellus!

Alle reacties Link kopieren
quote:Juultje schreef op 16 juli 2010 @ 19:56:

Altijd eentje meer keer nietes!

(zoals mijn broer en ik vroeger tegen elkaar riepen )



oh, vreselijk ja...... en ik snapte het nooit (ik was jonger) en dan zei ik; ik altijd 1x meer dan jouw 1x meer......grrrr....... en dan werd ik toch kwaad als ze tegen me zeiden dat dat dus niet kon omdat dat van m'n zus altijd 1x meer was.....



ik ga voor wellus!!!!!
Alle reacties Link kopieren
WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

WellusWellusWellusWellusWellusWellusWellusWellus

A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in een positieve bui, dus WELLES!
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds haske nietus!
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
welles
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Nietus!!
Alle reacties Link kopieren
Juultje, maar we zijn in de omgekeerde wereld, dus heb ik lekker altijd 1 meer dan jou: wellus!! (Want jij hebt er dan dus steeds 1 minder dan mij ipv meer. Dat zeiden wij thuis dan altijd weer)
Alle reacties Link kopieren
Echt welles!
Alle reacties Link kopieren
Aan de ene kant denk ik gelijk : Wellus, echter, ga ik er langer over nadenken en de voors en tegens tegen elkaar afwegen dan neig ik toch naar nietus.



Maar, als ik dan nietus denk, dan denk ik aan de andere kant weer wellus , want wie kan nou heel stellig beweren dat het neitus moet zijn. Het zou net zo goed wellus kunnen zijn.



Toch moet ik bekennen dat ik denk dat het nietus moet zijn, tenzij het wellus bewezen wordt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 17 juli 2010 @ 00:15:Nietus
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
quote:Babsjuh schreef op 17 juli 2010 @ 01:03:

[...]



NietusWellus, dat het nietus moet zijn dus. Niet nietus dat het wellus zou moeten zijn.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 17 juli 2010 @ 01:04:

[...]





Wellus, dat het nietus moet zijn dus. Niet nietus dat het wellus zou moeten zijn.



Nie! Tus!
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
Als je het nuchter beschouwt zou het nietus moeten zijn maar aangezien ik zwaar beschonken ben kies ik voor wellus.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Echt wel!!!!! Ik weet het heel erg zeker (Maar kom dan ook net beschonken uit de kroeg zetten)
Zie je nu wel... Duidelijk nietus...
Alle reacties Link kopieren
Wellus.. en ik heb altijd gelijk!
Alle reacties Link kopieren
Overduidelijk, zonder twijfel, geen discussie over mogelijk, ontzettend nietus.
Iets anders
Alle reacties Link kopieren
w

e

l

l

e

s

!
Alle reacties Link kopieren
NIETUS!



Lekker ff zo gillen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Nietes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven