Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

Truste Ploesje!

Ik vond dit plaatje best grappig. Ik wist namelijk niet wat het was. Net zoals het moeilijke woord van Babs...
Nighty night Pilous, slaap lekker!
dames!

Ratteke (en congregatiezusters), ik kan er nog niks zinnigs over zeggen. Vrijdag de 23e lig ik bij de kaakchirurg in de stoel en het hangt er erg vanaf hoe ik daar weer uitstap. Ik vrees dat ik zaterdag helemaal nog geen patat met kroket en appelmoes kan eten . Hoewel, die appelmoes misschien juist wel .

En LdC: kaboem, voorraad muntjes van DNB valt
Slaap lekker
Haha, Praathoofd! Fijn, al die spuit elven hier.

Maar die kaakchirurg is een goed excuus voor een flinke slok whiskey toch?
En de congregatiezusters kunnen het natuurlijk ook anders aanpakken:

Ben het met Splinter eens hoor TH, beter excuus voor een borrel is er niet denk ik

Zeg Splinter, ik heb net een nieuw degelijk badpak gekocht, mag dat ook?
Iets anders
En dan is deze natuurlijk voor Ratteke

quote:Splinter02 schreef op 17 juli 2010 @ 00:04:

Haha, Praathoofd! Fijn, al die spuit elven hier.

Maar die kaakchirurg is een goed excuus voor een flinke slok whiskey toch? [afbeelding]Heb ik ook.

Als het maar degelijk is Babs dan mag ut!
Nou, zo te zien wordt 't een knalfuif Ratteke, is misschien maar goed dat K niet thuis is dan
Iets anders
Oh joepie! Ik word 42 en geef een kinderfeestje
quote:Babsjuh schreef op 17 juli 2010 @ 00:12:

Nou, zo te zien wordt 't een knalfuif Ratteke, is misschien maar goed dat K niet thuis is dan Eigenlijk wel jammer Babs, wie moet dan de bediening doen? Ik weet nu dat hij er erg goed in is. Ik heb vorige week geen zak gedaan hoor.
He, dat is een leuke fles! Heb je die echt in huis? Is dat ook lekker? Dit vind ik een prachtcadeau voor mn zus die dol is op Friese paarden.
quote:Ratteke schreef op 17 juli 2010 @ 00:13:

[...]

Eigenlijk wel jammer Babs, wie moet dan de bediening doen? Ik weet nu dat hij er erg goed in is. Ik heb vorige week geen zak gedaan hoor.Bediening? Ben je mal! Gewoon glazenkast en koelkast aanwijzen, en de rest regelt zichzelf hoor
Iets anders
Nou ben ik echt altijd wel in voor een lekkere borrel . En het bereiken van huize Ratteke zou ook nog wel kunnen lukken (TomTom of OV-reisplanner) maar ik ben wel eens eerder ziek geweest van zo'n akkefietje bij de kaakchirurg. Dus hou bij de plannenmakerij maar even geen rekening met moi. Helaas .

En waar koop ik in hemelsnaam zo'n trendy badoutfit
Nou goedkoop is het niet dat paardenspul. Ik denk dat ze een stel leuke glazen krijgt.
quote:Kletsmajoor schreef op 17 juli 2010 @ 00:13:

He, dat is een leuke fles! Heb je die echt in huis? Is dat ook lekker? Dit vind ik een prachtcadeau voor mn zus die dol is op Friese paarden. Ja die heb ik echt. De fles is echt zo mooi. Er is ook nog een glas van, ff weer googlen.

De whisky zelf vind ik wat minder. Ik had er wat meer van verwacht. Maar er worden er niet zo veel van gemaakt per jaar. Ik dacht maar 500 flessen. Deze kostte me geloof ik 60 euro. Het glas wat ik heb geplaatst kost 14,50.
quote:Ratteke schreef op 17 juli 2010 @ 00:12:

Oh joepie! Ik word 42 en geef een kinderfeestje Volgens mij zou dat nog lachen worden ook, als je het op die manier aanpakt!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 17 juli 2010 @ 00:16:

[...]

Volgens mij zou dat nog lachen worden ook, als je het op die manier aanpakt!Ja he, ik denk dat we in onze broek piesen van het lachen.
Ach, 2e jeugd Ratteke, leuk juist!

Wel een prachtige fles Babs! Nooit geweten dat er ook Friese Whisky bestaat.

Hè verdorie, die moet natuurlijk geprobeerd worden, mopper mopper.
Misschien moeten we een meeting doen daar...

http://www.usheitdistillery.nl/rondleiding.html

Mooi zeg die fles!

Ik denk echt als je ineens zo'n feestje geeft, compleet met koekhappen, aardappellopen, feesthoedje op en snoepzakje, dat dat echt geweldig zou zijn. En dan limonade mét extra's geven hè, voor het jolige effect
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven