Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
zaterdag 17 juli 2010 om 00:25
Ff partypoopen hoor... Net de pliesie gebeld, zitten in 't plantsoentje naast 't huis een stel zatlappen te gillen de hele tijd...
Kilometer verderop zit 'n klein winkelcentrumpje, en sinds begin juni geldt daar omheen een alcohol-op-straat-verbod. Joechei! De zatlappen zitten nu hier...
Verleden week al met wijkagent over gebeld omdat ik dat toevallig in 't plaatselijke sufferdje zag staan, van dat verbod, en de bui al zag hangen. Nee dat zeg ik verkeerd: ik snapte ineens waar al dat rare volk 's-avonds laat vandaan kwam...
Volgens wijkagent is dat verbod een proef, en bij overlast graag zoveel mogelijk melden want hij was er ook niet blij mee. Nu weet hij niet meer waar die etters uithangen, en eerst was 't overzichtelijk.
Nja, dus maar braaf gebeld. Hoop dat de Hermandad ook op komt dagen..
Magoe, party on partypeople!!!
Kilometer verderop zit 'n klein winkelcentrumpje, en sinds begin juni geldt daar omheen een alcohol-op-straat-verbod. Joechei! De zatlappen zitten nu hier...
Verleden week al met wijkagent over gebeld omdat ik dat toevallig in 't plaatselijke sufferdje zag staan, van dat verbod, en de bui al zag hangen. Nee dat zeg ik verkeerd: ik snapte ineens waar al dat rare volk 's-avonds laat vandaan kwam...
Volgens wijkagent is dat verbod een proef, en bij overlast graag zoveel mogelijk melden want hij was er ook niet blij mee. Nu weet hij niet meer waar die etters uithangen, en eerst was 't overzichtelijk.
Nja, dus maar braaf gebeld. Hoop dat de Hermandad ook op komt dagen..
Magoe, party on partypeople!!!
Iets anders

zaterdag 17 juli 2010 om 00:26
quote:Kletsmajoor schreef op 17 juli 2010 @ 00:20:
Misschien moeten we een meeting doen daar...
http://www.usheitdistillery.nl/rondleiding.html
Ik kan dan niet eens komen, Bolsward heeft geen station...
Misschien moeten we een meeting doen daar...
http://www.usheitdistillery.nl/rondleiding.html
Ik kan dan niet eens komen, Bolsward heeft geen station...
zaterdag 17 juli 2010 om 00:28

zaterdag 17 juli 2010 om 00:28
quote:Olijfje_ schreef op 17 juli 2010 @ 00:23:
Oh Ratteke, ik zag trouwens dat ze bij de Aldi nu tijdelijk ook k-en-k Mojito hebben, ik geloof 4 of 5 euro voor een fles.Ah mooi. Nu nog uitvogelen waar hier een Aldi zit. Oh ja, das me te ver fietsen. Ik kijk wel bij de AH of de slijter in de binnenstad.
Oh Ratteke, ik zag trouwens dat ze bij de Aldi nu tijdelijk ook k-en-k Mojito hebben, ik geloof 4 of 5 euro voor een fles.Ah mooi. Nu nog uitvogelen waar hier een Aldi zit. Oh ja, das me te ver fietsen. Ik kijk wel bij de AH of de slijter in de binnenstad.
zaterdag 17 juli 2010 om 00:30
Ik weet het niet meer precies Olijfje. Klok en klepel enzo. Maar ik kan me iets herinneren van dat je eerst een snoepje uit een bak water moet vissen met je mond, en daarna eentje uit een bak met bloem. In elk geval weet ik een foto van zus met een gezicht vol witte bloem.
Wat is zon, maan en sterren?
Wat is zon, maan en sterren?
zaterdag 17 juli 2010 om 00:32
Bij zon, maan en sterren moest iemand met een blinddoek om zeggen of ie 'zon, maan of sterren' wilde. Dat stond dan voor iets te eten maar je wist van te voren niet wat. Het kon iets heel lekkers zijn maar dus ook iets heeeeeeeeeeeel smerigs. Goed voor een hoop gegiebel bij 8-jarige meisjes vroeger
Ik ben mijn eigen bananenschil

zaterdag 17 juli 2010 om 00:32
quote:Babsjuh schreef op 17 juli 2010 @ 00:26:
Truste TH!
Ik ben trouwens helemaal vóór zo'n feestje een keer! Als Ratteke met haar verjaardag geen zin heeft (wat ik me ook goed voor kan stellen), misschien een keer een meet in die sfeer doen?
Oh, het lijkt me helemaal te gek! Super toch? Maar dan moeten jullie wel komen...
Mutsjes, mijn stoel versierd, slingers, ballonnen, spelletjes, met water klieren, de poezen pesten. Morgana is een sloerie dus die wil schoothoppen. Ik denk dat zij heel goed past bij Kletsmajoor. Dat is zij namelijk ook. Een kletskous. Zo lief.
Truste TH!
Ik ben trouwens helemaal vóór zo'n feestje een keer! Als Ratteke met haar verjaardag geen zin heeft (wat ik me ook goed voor kan stellen), misschien een keer een meet in die sfeer doen?
Oh, het lijkt me helemaal te gek! Super toch? Maar dan moeten jullie wel komen...
Mutsjes, mijn stoel versierd, slingers, ballonnen, spelletjes, met water klieren, de poezen pesten. Morgana is een sloerie dus die wil schoothoppen. Ik denk dat zij heel goed past bij Kletsmajoor. Dat is zij namelijk ook. Een kletskous. Zo lief.