Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
zaterdag 17 juli 2010 om 00:34
quote:Ratteke schreef op 17 juli 2010 @ 00:32:
[...]
Oh, het lijkt me helemaal te gek! Super toch? Maar dan moeten jullie wel komen...
Mutsjes, mijn stoel versierd, slingers, ballonnen, spelletjes, met water klieren, de poezen pesten. Morgana is een sloerie dus die wil schoothoppen. Ik denk dat zij heel goed past bij Kletsmajoor. Dat is zij namelijk ook. Een kletskous. Zo lief.
[...]
Oh, het lijkt me helemaal te gek! Super toch? Maar dan moeten jullie wel komen...
Mutsjes, mijn stoel versierd, slingers, ballonnen, spelletjes, met water klieren, de poezen pesten. Morgana is een sloerie dus die wil schoothoppen. Ik denk dat zij heel goed past bij Kletsmajoor. Dat is zij namelijk ook. Een kletskous. Zo lief.
zaterdag 17 juli 2010 om 00:36
quote:Ratteke schreef op 17 juli 2010 @ 00:32:
[...]
Mutsjes, mijn stoel versierd, slingers, ballonnen, spelletjes, met water klieren, de poezen pesten. Morgana is een sloerie dus die wil schoothoppen. Ik denk dat zij heel goed past bij Kletsmajoor. Dat is zij namelijk ook. Een kletskous. Zo lief.Als ik kan, dan kom ik!!!
[...]
Mutsjes, mijn stoel versierd, slingers, ballonnen, spelletjes, met water klieren, de poezen pesten. Morgana is een sloerie dus die wil schoothoppen. Ik denk dat zij heel goed past bij Kletsmajoor. Dat is zij namelijk ook. Een kletskous. Zo lief.Als ik kan, dan kom ik!!!
Iets anders

zaterdag 17 juli 2010 om 00:37

zaterdag 17 juli 2010 om 00:39

zaterdag 17 juli 2010 om 00:42
zaterdag 17 juli 2010 om 00:43
quote:Olijfje_ schreef op 17 juli 2010 @ 00:42:
[...]
Ja Klets, wees er maar trots op
Ja leuk hè Babs! Ik heb er eigenlijk niet zoveel geld voor maar goed, ik hou het maar op een investering in mezelf Ennnn... vergeet niet dat deze richting UWV ook heel leuk staat he Op eigen initiatief, binnen eigen grenzen en kunnen, andere richtingen verkennen!!!
[...]
Ja Klets, wees er maar trots op
Ja leuk hè Babs! Ik heb er eigenlijk niet zoveel geld voor maar goed, ik hou het maar op een investering in mezelf Ennnn... vergeet niet dat deze richting UWV ook heel leuk staat he Op eigen initiatief, binnen eigen grenzen en kunnen, andere richtingen verkennen!!!
Iets anders
zaterdag 17 juli 2010 om 00:44
zaterdag 17 juli 2010 om 00:56
quote:Ratteke schreef op 17 juli 2010 @ 00:36:
Maakt lijstje:
snoepjes
bloem
hoedjes
slingers
ballonnen (zijn er ballonnen met 42 erop?)
zakjes
nog meer snoep
chips
limonade
ontbijtkoek
touw
K! Je mag nog niet weg, je moet helpen boodschappen doen!http://www.ballonnenspeci ... 0842b33ce653ccef0eacce38d
Tuurlijk bestaan die.
Maakt lijstje:
snoepjes
bloem
hoedjes
slingers
ballonnen (zijn er ballonnen met 42 erop?)
zakjes
nog meer snoep
chips
limonade
ontbijtkoek
touw
K! Je mag nog niet weg, je moet helpen boodschappen doen!http://www.ballonnenspeci ... 0842b33ce653ccef0eacce38d
Tuurlijk bestaan die.