Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Weltrusten!!!!
Iets anders
Zo, laatste slokje Mojito gaat nu naar binnen en dan ga ik ook richting mijn sponde. Slaap lekker allemaal!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
jemig de pemig....je kunt hier niet een avond de kroeg in gaan hé....

kom ik verdorie terug en 250 reacties verder....damn...
Pfft, ik zie het Bieb...nou succes ermee
Ik ben mijn eigen bananenschil
en ik heb bijgelezen maar snap er helemaal geen drol van.

kan best komen door de longdrinkglazen witte mijn met een blokje ijs maar jullie converaasie was ook niet heel scherp

Hebben we nou een kinderfeesje (of alleen jullie? najaaa. ik kan de 23ste ook niet )
Ondertussen probeerde ik nog via sms te grappen met MO maar die snapte mij ook al niet...

tssss...tijd om te slapen?
quote:biebelie schreef op 17 juli 2010 @ 02:13:

en ik heb bijgelezen maar snap er helemaal geen drol van.

kan best komen door de longdrinkglazen witte mijn met een blokje ijs maar jullie converaasie was ook niet heel scherp

Hebben we nou een kinderfeesje (of alleen jullie? najaaa. ik kan de 23ste ook niet )

Dat scheelt dan Biebjelief, het is de 24e. En natuurlijk ben je uitgenodigd.

.
Jullie zijn vast een wedstrijdje aan het doen: "Wie heeft het snelst een topic vol".

Jezus wat gaan jullie hard zeg en als ik ratteke lees hoef ik niet bij te lezen want als zij het al niet snapt hoe moet ik het dan snappen als jullie begrijpen wat ik bedoel nou ja ik wou maar zeggen dat Saar de hele nacht stil is geweest en niet één keer heeft gejankt verdikkeme dat is nog best moeilijk zonder punten of hoofdletters
Wat goed van Saar! ik heb door Mr J een gebroken nacht, maar ik gooi zo Malman uit bed en dan tuk ik weer even. Ben al vanaf half 4 wakker nu.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat een knap hondje heb je Zoebie. Zo jong en dan al de hele nacht doorslapen. Grote meid is het.

Jee Male, half 4 is wel weer heel vroeg he. Ik ben ook al een tijdje wakker. K. begon weer met snurken. En aanstoten helpt niet meer. Nu ga ik maar Tara uitlaten. En groot gelijk dat je er weer in kruipt.
Ja, hij had een hele pittige aanval vannacht. Denk dat ik de mannen zo even naar de Hap stuur, want zoon heeft een naar hoestje. Normaal zou ik wel wachten tot maandag, maar die aanval was erg akelig. Dus toen heeft hij nog tot kwart over 5 tegen me aan liggen slapen, maar was heel onrustig, dus ik deed geen oog meer dicht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Groot gelijk Mal dat je je bed weer in kruipt.

Slaap lekker.
Mogguh

ik werd wakker van eikel die thuiskwam net... mooie tijd

Ga zo er maar uit en de gorgonzolameur wegpoetsen uit mijn mond,lekker hoor door de pasta maar stinken!!

en dan een bakkie Sjors.

de 24ste kan ik ook niet

verhuisdag zus en ik coordineer vanuit het oude huis (mijn nieuwe dus)

jammerdebammer

Male hoop dat jij lekker tukt weer nu.
Tjeej... dit gaat echt in een straf tempo zeg

Ik ga eerst even koffie pakken.
Ja zeg, Saar is echt een knappe hond. Al helemaal zindelijk en ze slaapt ook al de hele nacht door. Het lijkt wel of ik het over een baby heb. Nou ja. 't Is natuurlijk nog een baby. Een brutale baby dat wel. Ze las de Engelse Stafford van mijn zoon wel even de les.

bikkel Saartje

Staffords vinnik ook wel leuke stoerderTs

Ik heb de zooi ingepakt en ga zo naar mijn oppasadres met de oppashonden en katten.

Als ik daar de computer aangeslingerd krijg kom ik hier nog buurten.

Veel plezier en rust Bieb!

Saar belikt hem
Succes Bieb.

Saar belikt op dit moment alles.
Ik smelt... wat ontzettend lief zeg, dat tongetje En die blik van Staffie, geweldig.

Je hebt echt een leuk hondje uitgezocht Zoebie, mooie meid is het.
quote:biebelie schreef op 17 juli 2010 @ 02:13:

witte mijn met een blokje ijs

Ooit vroeg mijn moeder om een glas witte ijs met een blokje wijn... Was voor mij het teken dat mams genoeg had gezopen Moest er gelijk aan denken toen ik je verschrijving zag Bieb!
Iets anders
Lekker ding hoor Zoeb!!!

Male, hopelijk kunnen ze bij de HAP iets geven dat 't wat rustiger wordt? Balen dat "iets grieperigs" gelijk zo in de weg kan zitten he.

Veel plezier op de Boerderie Bieb!!!
Iets anders
Ratteke, lekker gedroomd over je kinderfeestje?
Iets anders
Aaaah, lebber-Saar! Wat een droppie is het toch. En zo stoer!

Bieb, dat kan nevernooitnie heur, dat jij die 17 pagina´s in 15 minuten hebt gelezen! Hoewel, met longdrinkglazen witte-wijn-met-blokje-ijs misschien wel. En dan snap ik dat je het niet snapt. Terwijl wij echt haske duidelijk waren hoor!

Oef, Male, dat is heftig zeg. Rustig dagje voor J en eventjes langs de Hap lijkt me inderdaad wel verstandig. En jij nog eventjes op 1 oor.

Hier hadden we een heerlijk knus bed-ochtendje, Sil dicht tegen me aangedrukt, terwijl hij zich gewillig liet aaien door man en mij. Lekker pruttelpotje..... En als ik dan toch uit bed ga, even een pootje op m´n hand leggen.
We moeten even kijken of we een mand kunnen vinden om Saar zo af en toe mee te kunnen nemen met de fiets.

De stuurtas is niet zo veilig.

berichtje elders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven