Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders

zaterdag 17 juli 2010 om 12:32
Echt he, mannen die op vakantie gaan... de auto zit nu al propvol en er moet nog heel veel bij. Schoondochter heeft zelfs skeelers mee... want zoon denkt dat ie een BMX krijgt daar. Nou, echt niet. Want dan konden ze samen fietsen en rolschaatsen. Echt, waar ze soms toch die bizarre idiote ideeën vandaan hebben. Zucht. Ik word hier zo moe van.
zaterdag 17 juli 2010 om 12:53
Ratteke: zo gaat het hier precies hetzelfde met inpakken voor de vakantie!! Echt, als je zag wat wij meesleepten voor 5 dagen campong... Er kon echt niks, niks, niks meer bij in de auto...
De paal is er trouwens!!! Man is 'm in elkaar aan het zetten met assistentie van zoon (asdamaargoedgaat) en Zoë houdt toezicht terwijl Bunker met een beledigd gezicht aan z'n nieuwe tuigje staat te wennen...
Helaas is de batterij van de camera leeg, dus foto's houden jullie nog tegoed
De paal is er trouwens!!! Man is 'm in elkaar aan het zetten met assistentie van zoon (asdamaargoedgaat) en Zoë houdt toezicht terwijl Bunker met een beledigd gezicht aan z'n nieuwe tuigje staat te wennen...
Helaas is de batterij van de camera leeg, dus foto's houden jullie nog tegoed
Iets anders
zaterdag 17 juli 2010 om 13:02
Ik stond er ook van te kijken Francisca_! (Vraag trouwens bij deze permissie om de _ weg te mogen laten... please? Pretty please with a cherry on top?) Had er zelf op gerekend dat het woensdag of donderdag zou worden.
Zoë zat net al in het "huisje" van de krabpaal, en die loopt er steeds omheen te draaien terwijl de heren bezig zijn. Volgens mij kan ze niet wachten
Boodschappen en vaatwasser... jeuj... Goed bezig!!!
Zoë zat net al in het "huisje" van de krabpaal, en die loopt er steeds omheen te draaien terwijl de heren bezig zijn. Volgens mij kan ze niet wachten
Boodschappen en vaatwasser... jeuj... Goed bezig!!!
Iets anders
zaterdag 17 juli 2010 om 13:14

zaterdag 17 juli 2010 om 13:30
Ze zijn vertrokken. Snif. Nu zie ik mijn ventje 3 weken niet.
Het is maar goed dat ik er was want hij had anders vakkundig de tent van dochter vergeten...
Nu heb ik de poezen naar beneden gebracht en die zijn nu allemaal aan het buiten spelen. Zo leuk om te zien, lekker rollebollen over de grond, alles besnuffelen. Medusa is m gelijk gepeerd naar de buren. Daar is het spannender, groot oerwoud, kan ze ontdekkertje spelen.
Wat zal het rustig zijn de komende weken. Heb nu wel een beetje een dubbel gevoel.
Het is maar goed dat ik er was want hij had anders vakkundig de tent van dochter vergeten...
Nu heb ik de poezen naar beneden gebracht en die zijn nu allemaal aan het buiten spelen. Zo leuk om te zien, lekker rollebollen over de grond, alles besnuffelen. Medusa is m gelijk gepeerd naar de buren. Daar is het spannender, groot oerwoud, kan ze ontdekkertje spelen.
Wat zal het rustig zijn de komende weken. Heb nu wel een beetje een dubbel gevoel.
zaterdag 17 juli 2010 om 15:12
Oei Ratje, wat zal het stil zijn!
Ga je nu allemaal dingen doen die je anders niet doet als het ventje er wel is? Dingen eten die hij niet lust en die jij daarom ook niet vaak eet?
Als de kat hond van huis is.....fijn voor de poezels!
3 weken is trouwens wel lang zeg hoor.....
Bij mij is het wel vreemd trouwens, naarmate ik ouder word, krijg ik steeds makkelijker heimwee als ik van man wegga. Gek hè. Zeker een vorm van seniliteit ofzo.
Ga je nu allemaal dingen doen die je anders niet doet als het ventje er wel is? Dingen eten die hij niet lust en die jij daarom ook niet vaak eet?
Als de kat hond van huis is.....fijn voor de poezels!
3 weken is trouwens wel lang zeg hoor.....
Bij mij is het wel vreemd trouwens, naarmate ik ouder word, krijg ik steeds makkelijker heimwee als ik van man wegga. Gek hè. Zeker een vorm van seniliteit ofzo.
zaterdag 17 juli 2010 om 15:33
Ik vind dit leuk
http://www.youtube.com/watch?v=ikpGNH667w0
en dit ook:
http://www.youtube.com/watch?v=X2-QzeUBcOg
en dit:
http://www.youtube.com/watch?v=H_5dzfyN ... re=related
en dit:
http://www.youtube.com/watch?v=P7PD4C0pSGw
Aangezien we toch elkaars bhmaat al kennen ik ben benieuwd. Muse heb ik al voorbij zien komen en een gek Frans muziekje Maar tis misschien een beetje veel om allemaal te gaan zitten luisteren
http://www.youtube.com/watch?v=ikpGNH667w0
en dit ook:
http://www.youtube.com/watch?v=X2-QzeUBcOg
en dit:
http://www.youtube.com/watch?v=H_5dzfyN ... re=related
en dit:
http://www.youtube.com/watch?v=P7PD4C0pSGw
Aangezien we toch elkaars bhmaat al kennen ik ben benieuwd. Muse heb ik al voorbij zien komen en een gek Frans muziekje Maar tis misschien een beetje veel om allemaal te gaan zitten luisteren

zaterdag 17 juli 2010 om 16:13
De poezen zijn hevig aan het genieten buiten. Het is lekker weer, beetje wind. Zelfs Mac zit gewoon in de tuin te rollebollen. Duus ligt lekker onder de tafel op een stoel. In de schaduw. En Morgana zit alle planten te besnuffelen.
Zij is nu heel aanhalig. De hele tijd bij me staan om geaaid te worden.
Maculata heeft geloof ik door dat de hond er niet meer is. Want ze maakte aanstalten om naar binnen te gaan, even blijven staan om te luisteren en de vensterbank te checken. Taar staat daar graag met haar kop op de vensterbank. Kan ze lekker naar buiten koekeloeren.
Ik ben de stad in geweest, moest nog wat boodschappen hebben. En ja, ik heb verse worteltjes gekocht en een braadworst. Zo lekker, ga ik morgen eten. Ik ga gewoon 3 weken lang eten wat ik lekker vind.
Het is wel heel stil in huis nu, zonder kinderen, man en hond.
Ik heb het bed verschoond, ik lig de komende drie weken weer heerlijk onder mijn eigen oude vertrouwde donzen dekbed. Ik kan me nu al op vanavond verheugen. Én op morgenochtend. Geen hond om uit te laten. Ik kan gewoon tot ná half 9 blijven liggen. Of er gewoon om half 8 uit gaan, koffie drinken etc. en dan weer lekker naar bed.
Er zitten écht voordelen aan niet meegaan op vakantie. Ik vind ook dat Klets wel gelijk heeft. Volgend jaar mijn vakantie. Maar dat gaat niet gebeuren. Echt niet. Hij doet dat toch niet. Rare man.
Zij is nu heel aanhalig. De hele tijd bij me staan om geaaid te worden.
Maculata heeft geloof ik door dat de hond er niet meer is. Want ze maakte aanstalten om naar binnen te gaan, even blijven staan om te luisteren en de vensterbank te checken. Taar staat daar graag met haar kop op de vensterbank. Kan ze lekker naar buiten koekeloeren.
Ik ben de stad in geweest, moest nog wat boodschappen hebben. En ja, ik heb verse worteltjes gekocht en een braadworst. Zo lekker, ga ik morgen eten. Ik ga gewoon 3 weken lang eten wat ik lekker vind.
Het is wel heel stil in huis nu, zonder kinderen, man en hond.
Ik heb het bed verschoond, ik lig de komende drie weken weer heerlijk onder mijn eigen oude vertrouwde donzen dekbed. Ik kan me nu al op vanavond verheugen. Én op morgenochtend. Geen hond om uit te laten. Ik kan gewoon tot ná half 9 blijven liggen. Of er gewoon om half 8 uit gaan, koffie drinken etc. en dan weer lekker naar bed.
Er zitten écht voordelen aan niet meegaan op vakantie. Ik vind ook dat Klets wel gelijk heeft. Volgend jaar mijn vakantie. Maar dat gaat niet gebeuren. Echt niet. Hij doet dat toch niet. Rare man.
zaterdag 17 juli 2010 om 16:48
Rat
Goed dat je wel gaat genieten lekker
Vraagje: Ik heb net kozijnen in de grondverf gezet. Ga ik dan morgen de kozijnen afverven en overmorgen afplakken en met de muurverf aan de bak? Of ga ik morgen de muurverf doen en de dag erna de muur afplakken en dan de kozijnen afverven?
Ik denk zelf dat het laatste het meest logische is...
Goed dat je wel gaat genieten lekker
Vraagje: Ik heb net kozijnen in de grondverf gezet. Ga ik dan morgen de kozijnen afverven en overmorgen afplakken en met de muurverf aan de bak? Of ga ik morgen de muurverf doen en de dag erna de muur afplakken en dan de kozijnen afverven?
Ik denk zelf dat het laatste het meest logische is...