Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Bij mij was het ook heel snel regelmatig. Varieert tussen 27/28/29 dagen.

Frutje, spannend van die vacatures. Ik zit in dezelfde situatie maar wacht toch nog maar even voordat we weten of vriend evt. andere baan in het oosten krijgt. Het lijkt me niet handig om allebei te moeten reizen voor ons werk ivm creche enzo
@assie: ja, na een paar maanden wordt het meestal weer iets heftiger dan als met de pil.. dat komt omdat je baarmoederwand weer dikker is...! dat moet namelijk nog aangroeien.. (niet bij iedereen zo hoor...)

@pipo: goed, zo regelmatig..! fijn is dat. Bij mij was het op het laatst zo regelmatig dat ik precies op zondag tussen 13.00 en 14.00 uur ongesteld werd haha.. grappig he.

hoever in het oosten pipo? moet ik dan richting arnhem denken?
Ja Janine, heeel warm! Maar wij zouden dan in het midden van het land gaan wonen. Hoop echt dat het lukt. Ben wel een beetje klaar met de grote stad. Wil hier gewoon geen kinderen opvoeden!
@pipo: moet zeggen dat ik het fijn vind dat we straks naar een klein dorpje verhuizen... heerlijk burgelijk! haha. Nu wonen we nog in een stadje met 22.000 inwoners.. ook niet groot hoor.. en ook prima.

heb geen zin meer hier.. jullie ook niet?
ik heb ook geen zin meer.....maar dat is niets nieuws

Had net even Assieman aan de lijn, na zijn gesprek.....maar omdat mijn verbinding met mijn mobiel erg slecht is, verstond ik er maar weinig van.....dus vanavond het uitgebreide verhaal. Hoorde nog wel dat het een fijn gesprek was en ze het over arbeidsvoorwaarden hebben gehad.....weet nou alleen niet of hij nu al een aanbod heeft gehad, of dat dat volgende week wordt toegestuurd.

Ik kom zelf ook niet uit een grote stad....maar het went erg snel moet ik zeggen. Nu woon ik ongeveer 3 jaar in een grote stad, maar woon nu wel in een rustig stukje. Zou daar prima kids willen opvoeden. We moeten tzt geloof ik wel uit een stuk of 7 basisscholen kiezen die hemelsbreed in een cirkel van 200 meter van huis liggen. Ook middelbare scholen, sportfaciliteiten...alles om de hoek. Dat vind ik dan wel weer prettig.

Vroeger woonden we in een stadje van 45.000 inwoners ofzo en die middelbare school had een regio functie. Er waren klasgenoten die 16 kilometer enkele reis moesten fietsen...dat vind ik dan weer vrij fors.

Maar voordat we zwanger zijn.....er kinderen zijn.....en die die leeftijd hebben bereikt.....tja......dan staat ons pensioen voor de deur!
Hallo dames

Vrijdagmiddag alweer, wat vliegt deze week zeg!

@Assie

Joue (kinder)tijd komt echt wel hoor. En wat een luxe, die keuze uit al die scholen. Wij wonen in een redelijk grote stad in het Zuiden, met een dorps karakter. Dat bevalt prima. En ze zijn een cb en kinderopvang op 100 meter van ons huis aan het bouwen, dus dat komt goed.

@janine

Hier gaat het redelijk met de zin. Ik straal wat op je af: zennnn!

Ik heb een gesprek! Dinsdag 31 augustus (eerst zij op vakantie en daarna ik), dus nog even geduld hebben. Maar het is iets. Ik ben benieuwd!
Whoh Frutje; een sollicitatiegesprek! Super....dat gaat lekker snel, nu nog wel even geduld hebben, maar dan ga je uitgerust op gesprek.
@Assie

Gaaf he, ik stond er ook van te kijken. Nu die andere nog (lukte niet op mijn werk, je moet inloggen op een site, mag je brief niet mailen, en die site wordt hier geblokkeerd)...

pfft, nu heb ik ook geen zin meer.
@ Janine: nee, nog niet ongesteld. Maar het is ook nog niet de 17e...

@ Assie: ja, ik vind ook wel dat dit mijn maand moet worden, haha .

Toch denk ik nu dat het weer niks word... ik voel hetzelfde als elke maand net voordat ik ongesteld moet worden, de lichte buikpijn is er al. Maar echt, excusez le mot: mijn tieten zijn in geen tijden zo groot geweest . En zo is er elke maand wel iets waaraan ik m'n hoop ophang... Schaam me er een beetje voor om het toe te geven, maar ik heb er vanochtend een tampon ingestopt, om te kijken of er al wat kleine bloedspoortjes te ontdekken zijn. Maar nog helemaal niks. Ik lijk wel obsessed, haha. Hoewel het met de zenuwen heel erg meevalt hoor, ben er vrij rustig onder.

Verder geen nieuws. Alles gaat hier zó z'n oude vertrouwde gangetje dat er best weer eens iets bijzonders mag gebeuren...

@ Frutje: wat goed dat je gewoon solliciteert als iets ziet! Ben benieuwd wanneer je iets hoort...!
quote:nukje schreef op 16 juli 2010 @ 15:05:

Maar echt, excusez le mot: mijn tieten zijn in geen tijden zo groot geweest .

He Nukje.....dit is natuurlijk wel echt een kenmerk dat bij een zwangerschap hoort......dus hoop, hoop. Ik hoop hard met je mee

Is het al 17:00??

Heb hier een muziekje opgezet (doe ik echt bijna nooit).....ben alleen en heb even wat suffer werk, dus mooie combi.
Nog minder dan 2 uurtjes, Assie, hou vol!

Heel herkenbaar trouwens: helemaal alleen op je werk zitten en niet eens een spannende klus te doen hebben. De verleiding om dan maar eerder naar huis te gaan is bij mij dan zoooo groot...

En wat m'n borsten betreft: volgens mij heb ik dat elke maand zo vlak voor m'n ongesteldheid, en denk ik elke maand dat ze alweer groter zijn geworden . Ik verdenk mijzelf van subjectieve en selectieve waarneming
haha....kan ik me helemaal voorstellen die subjectieve en selectieve waarneming. Als je iets graag wilt, dan zie en voel je ineens ook heel andere dingen.......terwijl ze er normaal ook waren, maar je het toen niet opmerkte.

En het vroeger naar huis gaan, daar ben ik ook vrij goed in op eenzame, rustige vrijdagen. Soms ook veel lekkerder om thuis verder te gaan....kan je tussendoor in ieder geval nuttige dingen doen, zoals wassen en koken. Nu is er gelukkig het forum, hyves, mail en een suf farming spelletje (happy harvest ofzo)...
@Frutje: wat gaaf een gesprek. En dat in crisistijd.

@Assie, heel herkenbaar. Als ik naar huis ga doe ik alleen helemaal niks meer. Ik zit hier ook, eenzaam en alleen. Ga rond vijf uur naar huis maar dat lijkt nog eeuwen Mijn mail is ook extreem rustig door de vakantietijd. Ik had altijd een paar real life vriendinnetjes waar ik veel mailcontact mee had tijdens werk maar die hebben het zo druk gekregen dat ze geen tijd meer hebben om met me te mailen, zielug!!!

@Nukje: whaaaah, ik zou ook helemaal gek worden als ik jou was. Kun je niet beter een vroege test doen dan die tampon truc? Pijnlijke borsten is volgens mij zowel een teken van je menstruatie als van een evt. zwangerschap dus daar heb je ook maar weinig aan... Succes met je obsessie !
@Frutje: wat gaaf een gesprek. En dat in crisistijd.

@Assie, heel herkenbaar. Als ik naar huis ga doe ik alleen helemaal niks meer. Ik zit hier ook, eenzaam en alleen. Ga rond vijf uur naar huis maar dat lijkt nog eeuwen Mijn mail is ook extreem rustig door de vakantietijd. Ik had altijd een paar real life vriendinnetjes waar ik veel mailcontact mee had tijdens werk maar die hebben het zo druk gekregen dat ze geen tijd meer hebben om met me te mailen, zielug!!!

@Nukje: whaaaah, ik zou ook helemaal gek worden als ik jou was. Kun je niet beter een vroege test doen dan die tampon truc? Pijnlijke borsten is volgens mij zowel een teken van je menstruatie als van een evt. zwangerschap dus daar heb je ook maar weinig aan... Succes met je obsessie !
Neeneenee, ga me nou niet aanraden om een vroege test te doen! Dan loop ik zodadelijk wéér naar de drogist en ik sla mezelf daarna altijd voor m'n kop als ik opnieuw voor niks een test heb gekocht. Laten we er in alle rust vanuit gaan dat ik binnen nu en 2 dagen ongesteld word. Dan kan het altijd meevallen .
Verstandig Nukje!!!

Geen geld weggooien......van de besparing van al die testen die onnodig zijn gekocht, kan je straks lekker uit eten oid! haha

Pftt....ik ga wel iets eerder naar huis vandaag. Heb het echt gehad. Ook zo'n rotklusje aan het doen
@Nukje: tampons kosten ook geld
quote:pipo79 schreef op 16 juli 2010 @ 16:11:

@Nukje: tampons kosten ook geld

Daar heb je natuurlijk gelijk in .

Gvd... misschien loop ik toch maar even naar de drogist... Jeetje, hoezo ongeduldig?!

Nee! Ik doe het niet!

@pipo en nukje

Tahnks :)!

@nukje

Haha, hoezo in dubio? Doe maar ff nog niet, anders valt het straks zo tegen. Ga er vanuit dat je niet zwanger bent, dan valt het straks misschien mee. Adem in en uit en zoek afleiding.

Sterkte.

@assie

Rotklusje al af? Ik heb over 20 minuten vrijmibo. Moet eigenlijk nog twee dingen doen maar geen zin meer. Maarja, maandag weer een nieuwe week.

En ik heb zojuist met mijn zus afgesproken (via de mail) om een dagje te gaan pre-bruiloft-tutten in een thermen. Zin in!

Houd moed en houd vol dames!
Oh dames, ik was om half 5 thuis....ben toch eerder weggesneakt.

Dus weekend!!!!!

Frutje naar de sauna, heerlijk!

Nukje; heb je de verleiding kunnen weerstaan? Maak je niet gek he......

Allemaal een prettig weekend.
Prettig weekend iedereen!!! Nog 4 weken tot m'n verlof...dat klinkt inderdaad beter

Kon me vandaag niet bedwingen en heb de bekleding in de wieg gedaan:

Nu nog een leuk dekentje. Ga denk ik deze: lichtblauw/stone van Koeka via internet bestellen:

Eens met het dekentje van Koeka, Boef!

Nukkeman heeft een vriend op bezoek, ik zit boven. Hoor ik de vriend zojuist iets zeggen over de grootte van ons huis en of er ooit kinderen in de planning zitten. En Nukkeman zegt: "Nou, we zijn daar wel mee bezig inderdaad!"

*grijns*
Oh, Nukje....dat zijn de antwoorden waar je het voor doet! Gaaaaf!!! Jouw weekend kan niet meer stuk. Als dat ook nog eens beloond wordt met een zwangerschap deze maand!!!!!!!!

Boef mooi geworden hoor! En idd het dekentje: ik ben voor. Die is wel heel mooi en maakt het af.
HELP! HELP!

Ik heb zojuist een zwangerschapstest van de Etos gedaan. En ik heb 2 blauwe streepjes. Ik ben volledig in paniek, mijn hart klopt bijna mijn borstkas uit, ik zit helemaal te shaken hier aan de pc en te janken. Nukkeman is boven en ik durf het hem niet te laten zien, ben nu ook bang dat het loos alarm is. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, is het niet een beetje vroeg om dan direct 2 duidelijke streepjes te krijgen?

Ik kan even niet meer normaal denken, wat moet ik nu? Nog een test halen en het voor de tweede keer proberen. Ik geloof dit gewoon niet namelijk. We hebben helemaal niet veel gesext, toevallig wel 1 keer ergens halverwege, maar er is toch maar 15% kans dat het dan 'raak' is? Sorry, ben even helemaal de weg kwijt hier... Mag ik de foto van de test uploaden en hem naar jullie sturen? Al weet ik wel hoe er geregeerd gaat worden natuurlijk, 2 streepjes zijn 2 streepjes. Maar ik ben wel in paniek...
Nukje: adem in en adem uit!

2 streepjes is heel duidelijk.......en wordt alleen aangegeven als je echt zwanger bent!

Haal voor de zekerheid anders met Nukkeman zo'n test waar duidelijk zwanger op staat met zwangerschapsindicatie!

Ennuh.........GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven