Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 11 juli 2010 om 23:15
Potverdorie....het is weer niet gelukt...
Ik vond het, behalve dat het wel erg spannend was, ook een rotwedstrijd, met al die kaarten en dan dat rood voor Heytinga...
Superbalen dit zeg...
Ondanks alles (haha), Dolphine, een hele fijne vakantie meid, mocht ik je niet meer "spreken". Hopelijk met ook nog mooi weer, zo bloedheet als het was hoeft natuurlijk ook niet, maar gewoon lekker zomerweer.
Tot over een poosje!
zondag 11 juli 2010 om 23:57
Tsonge zeg wat is die scheids een lul, hij was wel een beetje errug op de hand van spanje. En dan die gele kaarten..... sommige terecht, maar bewust met een doel een kaartje pakken moet kunnen, maar sommige kaarten zó onterecht!
Wat is dít jammer zeg!
Dolphine, nogmaals dan een heeeeeel fijne vakantie toegewenst!!!
Wat is dít jammer zeg!
Dolphine, nogmaals dan een heeeeeel fijne vakantie toegewenst!!!
maandag 12 juli 2010 om 00:05
ook wij hadden graag dubbel feest gevierd vandaag. helaas mocht het niet zo zijn.
Heb een erg verdrietig kind naar bed gebracht... Maar desondanks laten wij ons niet ontmoedigen en gaan wij morgen heerlijk op vakantie.
Jullie zien me dus 12 dagen niet.
Voor degene die hier ook vakantie hebben of gaan, ga er lekker van genieten meiden.
En diaan, heel veel sterkte met je moeder en met alle andere sores.... en je weet het he meid, uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen........
Heb een erg verdrietig kind naar bed gebracht... Maar desondanks laten wij ons niet ontmoedigen en gaan wij morgen heerlijk op vakantie.
Jullie zien me dus 12 dagen niet.
Voor degene die hier ook vakantie hebben of gaan, ga er lekker van genieten meiden.
En diaan, heel veel sterkte met je moeder en met alle andere sores.... en je weet het he meid, uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen........
maandag 12 juli 2010 om 19:21
Het gaat rustigjes worden hier denk'k!
Het was weer een klef en warm dagje hier met veel wind, onweer en regen, pfoe! De warmte blijft in huis zo lang hangen he, ondanks dat alles open staat. Gelukkig zien de temperaturen er tegen het eind vd week wel gewoon lekker uit, godzijdank vooralsnog geen 30 graden zaterdag! (als ik mun deet heb!!) Kzag me al helemaal lopen met mijn glimmende face, whoehaha! Ik moet alleen nog even gaan bedenken wat ik mijn knul ga zeggen..Hij weet nog van helemaal niks, weet zelfs niet dat ik M. heb ontmoet en dat we contact hebben. Ik denk dat ik gewoon ga zeggen dat ik iemand heb ontmoet, die ik wel leuk vind en dat ik daar zaterdag de stad mee in ga. Want stél dat het uitgroeit tot iets...Ik heb wel al voorzichtige kriebels bij het vooruitzicht in mijn buik hoor (bij het vooruitzicht van de date, bedoel ik), maar ik blijf voorzichtig he..haha. Ik wil nog wel even kijken of er toevallig iets bijzonders te doen is hier, die dag. Het lijkt zo vreemd, om met iemand die helemaal uit A. hier naartoe komt, alleen maar in de stad rond te hangen de hele dag..Hoewel, ons "kennende" kletsen we zoveel..Tuurlijk kunnen we een hapje gaan eten 's avonds, maar ja... AARGHHHHH!! Ik ben het zooooo verleerd, het daten!!!
Theetje, moest je vandaag nog aan de bak of hoefde dat nu niet, bij het verlies?
En Daan, zit er al schot in het verplaatsen van je moeder en hoe gaat het met haar (en jou??)
woensdag 14 juli 2010 om 00:14
Spannend hè Scar, heb je gewoon een heuse date zaterdag!!
Ben zoooo benieuwd hoe je het zal ervaren, of je 'm echt nog net zo leuk vindt als in de trein en via de mail en zo! Ik hoop het voor je, ik gun het je echt! En dat ie jou dan ook nog net zo leuk vindt natuurlijk! Zou toch wat zijn, een echte romance en dat dankzij een treinreisje naar mijn bruiloft, hahahaha! Ben alleen bang dat ik zal moeten wachten op de uitslag tot na mijn vakantie, we gaan namelijk zondag weg. Oh en hoogst waarschijnlijk wordt het dan toch Frankrijk.
Vandaag m'n bedje uitgebeld door Diana, of ik gezellie een bakkie bij d'r kwam doen, gaf niks hoor was echt de hoogste tijd. Was namelijk al 10.45 uur toen ze belde. tsja X had nachtdienst en ik een spannend boek, dus ik deed pas om 01.00 uur het licht uit. Dus gauw onder de douche gegaan en nog even een leuk lavendelplantje voor d'r gekocht voor op d'r nieuwe slaapkamer. Die is echt errug mooi geworden, en gróót!
Zijn s 'middags ff naar het ziekenhuis gereden om d'r moeder te bezoeken. Kon Daan haar even helpen met douchen en d'r haren wassen. Gek hè Daan dat de shampoo niet schuimde, whoehahahaha! Lief mens hoor d'r mams, zo sneu voor d'r allemaal. Daarna samen schappies gedaan en toen zijn we (Mijn knul was ook mee, die heeft de hele middag met Daan d'r knul zitten gamen)ook maar blijven eten, was echt een gezellig dagje zo!
Nou meiden ik ga m'n bedje maar weer opzoeken oh en Dolphine, ze voorspelllen zulk slecht weer voor morgen ik hoop dat je vrij blijft van dat noodweer op de camping. Brrrrr. Voor de rest zijn de voorspellingen wel goed geloof ik voor van de week. Kleine kans op een bui hier en daar dacht ik. Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent hoor met die kleine man!
meiden welterusten
Ben zoooo benieuwd hoe je het zal ervaren, of je 'm echt nog net zo leuk vindt als in de trein en via de mail en zo! Ik hoop het voor je, ik gun het je echt! En dat ie jou dan ook nog net zo leuk vindt natuurlijk! Zou toch wat zijn, een echte romance en dat dankzij een treinreisje naar mijn bruiloft, hahahaha! Ben alleen bang dat ik zal moeten wachten op de uitslag tot na mijn vakantie, we gaan namelijk zondag weg. Oh en hoogst waarschijnlijk wordt het dan toch Frankrijk.
Vandaag m'n bedje uitgebeld door Diana, of ik gezellie een bakkie bij d'r kwam doen, gaf niks hoor was echt de hoogste tijd. Was namelijk al 10.45 uur toen ze belde. tsja X had nachtdienst en ik een spannend boek, dus ik deed pas om 01.00 uur het licht uit. Dus gauw onder de douche gegaan en nog even een leuk lavendelplantje voor d'r gekocht voor op d'r nieuwe slaapkamer. Die is echt errug mooi geworden, en gróót!
Zijn s 'middags ff naar het ziekenhuis gereden om d'r moeder te bezoeken. Kon Daan haar even helpen met douchen en d'r haren wassen. Gek hè Daan dat de shampoo niet schuimde, whoehahahaha! Lief mens hoor d'r mams, zo sneu voor d'r allemaal. Daarna samen schappies gedaan en toen zijn we (Mijn knul was ook mee, die heeft de hele middag met Daan d'r knul zitten gamen)ook maar blijven eten, was echt een gezellig dagje zo!
Nou meiden ik ga m'n bedje maar weer opzoeken oh en Dolphine, ze voorspelllen zulk slecht weer voor morgen ik hoop dat je vrij blijft van dat noodweer op de camping. Brrrrr. Voor de rest zijn de voorspellingen wel goed geloof ik voor van de week. Kleine kans op een bui hier en daar dacht ik. Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent hoor met die kleine man!
meiden welterusten
woensdag 14 juli 2010 om 12:42
Goeiemiddag nachtbrakertjes!
hihi
Wat leuk Thee, zo'n lekker dagje samen met Daan!
En jullie vakantieplannen helemaal klaar, zoooo heerlijk!
Mocht ik je niet meer spreken, een heeeeeele fijne vakantie, geniet ervan en rust lekker uit enne....niet die ongein van de vorige x, afgesproken???
Vanmorgen werd ik om 7.00 uur wakker gebeld door M. (was ff vergeten dat ik nog vakantie had....) Hij was net klaar met zijn nachtdienst en op weg naar huis. Lekker hoor, zo wakker gebeld te worden..haha.
Hij ging natuurlijk slapen als ie thuis was en zou me weer bellen als ie wakker was..Tsss, stelletje pubers lijken we wel en echt meiden, zo voel ik me ook. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!
Theetje meid, nogmaals een heeeeele fijne vakantie (wanneer komen jullie weer terug?)
donderdag 15 juli 2010 om 18:07
Hoihoi
En zo is het alweer donderdag..Is het bij jullie nog erg slecht weer geweest gisteren? Het viel hier erg mee. Gelukkig nu wel wat afgekoeld! Ik hoop dat jij vooral geen noodweer hebt gehad op de camping Dolphine, brr, al sje die verhalen leest over wat er op die ene camping gebeurd is...afschuwelijk.
En zo duurt het nog 2 nachtjes voor M. komt... Zoooo spannend meiden! Vanmiddag belde hij ook weer en we zitten zo weer een uur aan de phone, kost geen enkele moeite. Ik krijg er op deze manier alleen maar meer zin in, dat ie komt. Hij is van plan om al vroeg te vertrekken uit A., ook omdat ie natuurlijk 's avonds weer naar huis gaat en het toch zo'n 2 uur reizen is. Pff, da's dan weer minder handig hoor..Behalve dat je erg lang onderweg bent, is het ook een duur grapje natuurlijk, haha.
We hebben al gegeten ondertussen en de afwas staat op me te wachten..hoeraa...
vrijdag 16 juli 2010 om 18:49
Giga druk vandaag met de vakantievoorbereidingen, tussendoor nog visite gehad en vanavond komt er ook nog visite. Gisteren gekeken wat mijn groooote knul aan kleding mee moet nemen op vakantie. Wat blijkt, hij past amper nog wat! Dus vandaag nog de stad in geweest voor een paar extra t-shirts en 2 korte broeken en voor erbij ook nog een paar gympen. Morgen de laatste boodschappen en dan nog eten maken voor onderweg en de caravan inruimen. Zondag gaan we weg. We gaan naar la France in een prachtig groen gebied met veel meren, rivieren, beekjes en watervallen. Krijg er nu wel echt zin in hoor.
Scarlet, morgen de grote dag!!! Spannund!!! Weet je al wat je aantrekt? Misschien ter overvloede, maarre, wel voorzichtig doen hè! Zodra het niet goed voelt wegwezen hoor! Zal wel loslopen natuurlijk! Ik wens je in ieder geval heeeeeel veeeeeel plezier!!!!! En alle juicy details wel ff komen melden hè!!!!
Daan nog even meid en dan heb jij ook eindelijk vakantie!!! Ik hoop zo dat je er echt van kan genieten en lekker tot rust kan komen! Weet je al wanneer je mams naar huis mag? Dikke knuffel!
Meiden dikke kus!
Scarlet, morgen de grote dag!!! Spannund!!! Weet je al wat je aantrekt? Misschien ter overvloede, maarre, wel voorzichtig doen hè! Zodra het niet goed voelt wegwezen hoor! Zal wel loslopen natuurlijk! Ik wens je in ieder geval heeeeeel veeeeeel plezier!!!!! En alle juicy details wel ff komen melden hè!!!!
Daan nog even meid en dan heb jij ook eindelijk vakantie!!! Ik hoop zo dat je er echt van kan genieten en lekker tot rust kan komen! Weet je al wanneer je mams naar huis mag? Dikke knuffel!
Meiden dikke kus!
vrijdag 16 juli 2010 om 20:09
Hai girls!
Druk met vakantievoorbereidingen Theetje, leuk! Het klinkt echt prachtig, het gebied waar jullie heen gaan.
Wat groeien die knullen toch hard he! Gelukkig had je nog even tussen alle drukte door tijd om nog wat nieuws te halen, zou ook zo sneu zijn anders he!
Jaaaa, morgen is DE dag! Whoehaa, hij komt echt al vroeg, pakt de trein van 7.56 en is dan om 10.14 hier..Laten we hopen dat dat is omdat ie me zo graag wil zien, haha, maar daar ga ik gewoon helemaal van uit (weet gewoon dat dat zo is, hihi).
Wel jammer dat het morgen een beetje een mindere dag wordt, dat hete hoeft voor mij niet, maar droog wil ilk het wel graag houden..nu giet het hier trouwens ook...Ach, we zullen wel zien. Het had me leuk geleken om, bij goed weer, een soort van picknickje te houden in het park, leek hem ook leuk, maar dat gaat um waarschijnlijk niet worden. Ik heb dus echt helemaal niets gepland van te voren, ben wel benieuwd hoe dat gaat! Hij is sowieso benieuwd naar de stad, kent het niet, dus dat loopt wel los..Als we ons echt niet meer kunnen vermaken (eh..in de stad dan he...) kunnen we ook altijd nog even naar mijn huis gaan, kheb mijn knul al een beetje voorbereid dat dat zou kunnen gaan gebeuren (die had er trouwens geen problemen mee) en daar 's avonds een beetje "chillen" (wel afgesproken dat ie gewoon braaf naar huis gaat hoor!). Maar eerst maar eens kijken hoe het allemaal loopt. En ik heb eigenlijk nog niet echt een idee wat ik zal aantrekken, AARGHHHH, hangt ook van het weer af natuurlijk.
Bijna vakantie he Daan..hopelijk kan het ook een echte vakantie voor je worden! Hug!
Theetje, misschien zie ik je hier niet meer, kweet niet wanneer je weggaat zondag? In elk geval een superfijne vakantie gewenst, heel veel plezier!
zaterdag 17 juli 2010 om 08:26
Okeeeee, het is zover!! Heb al 2 outfits klaarliggen en weet natuurlijk weer niet te kiezen! M. zit veilig en wel in de trein, haha, dus nog eventjes....
AARGHHHHH!!! Zoooo leuk spannend dit!
Als klap op de vuurpijl ook nog ongesteld geworden (tuuuuurlijk), wat op zich natuurlijk niet uitmaakt, maar betekent wel dat ik om de haverklap een toilet moet opzoeken, want vooral de eerste dagen loop ik bijna leeg...Wat een timing zeg.
(whoehahaha, ook een soort warning sign, vooral niets te proberen en forceren...hahahaha). Hij vroeg nog of ie een enkeltje of retourtje moest kopen..heb braaf gezegd een retourtje..
Theetje, nogmaal een hele fijne vakantie gewenst!
zaterdag 17 juli 2010 om 14:53
Jaaaahhhhh Scarlet heeft d'r date vandaag!!! Sterker je zit er momenteel vol in, OEIIIIIIIIIIII SPANNEND!!!! wat zul je zenuwachtig zijn geweest!!! En opoe op bezoek, pfffff, wát een timing zeg!! Ik hoop dat je een heeeeeeeeel fijne dag hebt hoor!
Daan, lieverd, wat klonk je intens móe aan de foon vanochtend. Ach, ik hoop zo enorm dat je echt aan je rust toekomt de komende weken. Sorry hoor meis, maar ik red het niet om nog naar je toe te rijden. Ben zó druk. Heb nu ff 5 minuten voor mezelf genomen. Ff glas drinken en een sig.
Vanochtend schappies gedaan, net een pan nasi gemaakt voor morgenavond, broodjes klaar gemaakt voor onderweg. Moet zo de honden ff borstelen, en ze krijgen hun pipet en ontwormingskuur. Ik moet de toilettassen in orde maken en de kleding uitzoeken die ik mee wil nemen. Nou ja ga zo maar door.
meiden tot na de vakantie!!!
Daan, lieverd, wat klonk je intens móe aan de foon vanochtend. Ach, ik hoop zo enorm dat je echt aan je rust toekomt de komende weken. Sorry hoor meis, maar ik red het niet om nog naar je toe te rijden. Ben zó druk. Heb nu ff 5 minuten voor mezelf genomen. Ff glas drinken en een sig.
Vanochtend schappies gedaan, net een pan nasi gemaakt voor morgenavond, broodjes klaar gemaakt voor onderweg. Moet zo de honden ff borstelen, en ze krijgen hun pipet en ontwormingskuur. Ik moet de toilettassen in orde maken en de kleding uitzoeken die ik mee wil nemen. Nou ja ga zo maar door.
meiden tot na de vakantie!!!
zaterdag 17 juli 2010 om 23:27
SCARRRRRR, wat hou je het spannend meid. Ik denk ik kijk nog even voordat ik me bed in rol. Weet ik nog niks. Nu moet ik echies tot na de vakantie wachten....
Om 03.45 uur gaat de wekker , wat een tijd hè. Maar ja is voor goed doel, hahaha!
Oh ik hoop zó dat je het leuk hebt gehad en dat ie helemaal aan je verwachtingen hebt voldaan! Wel ik hoor of lees de juicy details dan wel over dag of 10.
Kussssssssssssssssss
Om 03.45 uur gaat de wekker , wat een tijd hè. Maar ja is voor goed doel, hahaha!
Oh ik hoop zó dat je het leuk hebt gehad en dat ie helemaal aan je verwachtingen hebt voldaan! Wel ik hoor of lees de juicy details dan wel over dag of 10.
Kussssssssssssssssss
zondag 18 juli 2010 om 10:00
Goeeeeeeeiemorgen dames!
Nou ja, dames....hahaha, bijna iedereen is met vakantie.
Theetje, jij zit al lang en breed in de toet, op weg naar je vakantiebestemming! heeeeeeerlijk!
Sorry, dat ik gisterenavond niet nog even iets getikt heb, haha, maar ging aansluitend honkbal kijken met mijn knul..
Nou, jullie willen dus weten hoe het was.....?????
Het was SUPER! Echt totally compleet aan mijn verwachtingen voldaan, op alle gebied. Geen seconde het gevoel gehad van oei, of toen ik hem op het station zag van hmm nee, totaal niet. Gelijk weer het gevoel van herkenning en gewoon dat het goed zit.
Hij is lief, leuk, gezellig, charmant, sympathiek, erg aanhalig..
Helaas werkte het weer overdag niet helemaal mee, een paar fikse buien gehad, waardoor mijn oorspronkelijke plannetje, lekker in het park, dus idd niet door kon gaan. Kheb um laten zien waar ik werk, is tenslotte vlakbij station, daarna de stad ingelopen, hij pakte gelijk al mijn hand en dat is de rest vd dag zo gebleven..(nou ja, niet constant natulijk! maar gewoon steeds weer dat contact zoeken) en voordat we de tunnel onder het station door waren hadden we onze eerste échte zoen al uitgewisseld..(hij had me al gewaarschuwd, hij houdt erg van zoenen..gut...wat naar..hahaha). Eerst gewoon wat in de stad lopen slenteren, hij wilde een bepaald soort slipper, niet te vinden zeg. Even op terras cappuccino gedronken, hij warme choco, haha, of het winter was. Want ondanks dat het wel regende was de temp. gelukkig goed. Beetje klef zelfs. Rond lunchtijd zijn we een kroeg (Irish pub) ingedoken om wat te eten en te drinken en daar zijn we tot half 5 ofzo blijven plakken. Zo supergezellig. Hadden een comfi bankje opgesnort, waar we de hele middag hebben zitten kletsen, drinken, muziek luisteren, enne..zoenen natuurlijk. Hij was aan de vieux, ikke witte wijn. Het werd steeds gezelliger....haha.
Hij had zijn telefoon in een winkel aan de oplader laten leggen, dus phone ophalen en het weer was super opgeknapt ineens. Stralende zon, warm..snel op de markt aardbeien gehaald en toen alsnog naar het park..Het was daar zaaaaalig. Heerlijk in de zon gelegen, beetje babbelen, beetje vrijen, beetje luieren..That's life! Tussendoor nog even naar een supermarkt gewandeld, om voor M. iets te eten te halen (ik had echt geen trek zeg) en iets te drinken, daarna weer terug naar het park en daar gebleven tot de zon daar weg was, 20.00 uur ongeveer. Tja en wat toen te doen..Ik had eigenlijk geen zin om nog in de stad te blijven hangen, kost natuurlijk ook best a lot of money en het was voor hem sowieso al een heel duur dagje, trein was al 38 euro, in de kroeg was het 40, heeft ie ook betaald..Dus voorgesteld om naar mijn huis te gaan. Wel eerst even mijn knul gebeld (had ik afgesproken), maar hij was zo moe, ging naar bed (had 's nachts honkbal gekeken, is niet om M. hoor). Thuis lekker muziekje aangezet en tja, mijn loungebank he....was errrrg handig, hahaha.
Maar ja, jullie weten het, opoe op bezoek en sowieso, mijn knul om de hoek, dus dat is er niet gebeurd hoor, maar we hadden natuurlijk wel de tijd en de ruimte om...
De tijd vloog voorbij. Voor we het wisten was het alweer tijd om naar de bus te wandelen, die gelukkig bij mij in de straat stopt.
Omdat dit gewoon erg duur en een erg lange reis is, zei hij dat ie de volgende keer (!) met de auto zou komen, zodat we dan ook vervoer hier hadden om dingetjes te doen. Yes baby!! Nou ja, bij de bus ook nog veel zoenen en hij zou me bellen vanuit de trein.
En dat deed ie ook..lieve woordjes bij het afscheid en zou vandaag weer bellen omdat ik op het punt stond om naar bed te gan (vlgs mij had ie anders nóg een x gebeld, hihi).
Dus...
Ik was al verliefd en guess what..ik ben het nog steeds! haha
Tjee, ik ben wel erg open geweest he...ik vergeet soms echt in het vuur van het verhaal dat niet alleen jullie het lezen maar dat iedereen dat kan doen..hahaha, nou ja, jammer dan!
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat de afstand ons parten gaat spelen. Je kunt nou eenmaal niet zo even naar elkaar toe, als je daar zin of behoefte aan hebt. Aan de andere kant maakt dat het elkaar weer zien óók weer extra spannend en lekker natuurlijk..
AARGHHHH!!!
maandag 19 juli 2010 om 09:55
Goeiemorgen!
Bwehhh en zo is al mijn laatste vakantieweek aangebroken...balen zeg! Ik heb er nog lang geen genoeg van! Heb ook eindelijk eens een x geluk met het weer natuurlijk, na een paar jaar op rij echt pech gehad te hebben..Luv'it!!
Daan girlie, jij nu ook vakantie toch? Ik hoop zooooo dat je er van kunt genieten..Je hebt het zo verdiend en ook zoooo nodig! Je broer komt deze week ook weer terug toch? Sta je er gelukkig niet meer helemaal alleen voor. Kus voor jou!
Ja, het was echt een soort dreamdate. Alles wat ik hoopte is uitgekomen, unbelievable gewoon. Er zullen best dingen aan hem zijn die ik niet ok ga vinden of waar ik moeite mee zal hebben, maar vooralsnog heb ik ze nog niet ontdekt, haha, maar is ook wat kort he..Ik begrijp bijv. niet waarom ie single is, echt niet. Maar ja...wij zijn het ook en wij zijn ook hartstikke leuk, lief, aardig en aantrekkelijk, dus wat dat betreft..kwestie van de ware tegen het lijf lopen? en zou dat dan nu gebeurd zijn? Pfff, wie weet....Hij had het er laatst wel over, dat het lot ervoor gezorgd heeft dat we elkaar hebben ontmoet (hij omdat hij zijn aansluiting had gemist hier op station en ik omdat ik veel te vroeg was voor de trein), dat het lot nog een handje hielp door zijn computer te laten crashen, waardoor we telefonisch contact kregen en daardoor de date wel wat bespoedigt is (denken we) en dat het nu aan onszelf is om te bepalen hoe het verder gaat.Romantisch toch! Gisteren hem nog gesproken, gelukkig vroeg hij als eerste wanneer we dit weer gingen doen."morgen", zei ik toen, waarop hij erg moest lachen..Hij ging dan idd een auto huren (heeft er zelf geen, omdat hij alles op de fiets doet, kost alleen maar geld) zodat ie met geen trein rekening hoefde te houden en we hier ook lekker onze gang kunnen gaan. Naar een feest bijv .zei hij (oh ja...lekker met hem over de dansvloer zweven...zo lang geleden dat ik salsa heb gedanst!!) Dat heeft ie dan toch voor mij over en vind ik zoooo lief. Hij zou ook vandaag of elk geval deze week op jacht gaan naar een laptop, want we willen weer online met elkaar kunnen babbelen wanneer we willen. Bellen is toch ook weer duur.
Nou ja, ik kan er uuuuuuren over doorgaan, gatverdamme zeg! Ik word straks nog gek van mezelf. Straks eerst maar weer eens boodschappen doen, de wasmachine draait al. Mijn knul kan deze week ein-de-lijk zijn omgebouwde x box 360 gaan bestellen, is dat joch ook weer blij, haha. Ook de spullen voor school binnen, of de spullen, bestellijst voor de boeken en wanneer hij wordt verwacht voor introductie. Pff, die boeken is weer geen pretje zeg...kassa!!! Nu weer zelf betalen jammer genoeg. Rond de 500 euri, hoop wel dat het niet in 1x moet! Krijg wel een tegemoetkoming van de IB groep (of DUO heet dat nu gloof ik), maar dat is voor het lesgeld, wat ook geen kattepis is..pfff, leuke dingen..maar ja...wel noodzakelijk he.
Daan meis, hopelijk een beeeetje uitrusten ook voor je!
maandag 19 juli 2010 om 23:38
Hay lieve Scar!
Vandaag officieel idd mn 1e vakantie dag begonnen..
Ben zo moe en heb zoveel last van migraine aanvallen(vast door de vermoeidheid en stress)dat ik een afspraak bij mn huisarts heb gemaakt morgen voor medicatie.
Heb vandaag veel geslapen maar ook ff zwart geklust bij wat buurtjes...toch weer ff wat centjes in de pocket wil zo graag "nieuwe "salontafel en eetkamer tafel in de kleur van mn dressoir maar mn vakantie geld is op na de verbouwing dus moet je wat...
Heb eeb optie op 2 vierkante kersenhouten salon en 1 eetkamer tafel...200 vragen ze ervoor maar ik kan geen centjes uit een hoge hoed toveren....
Mijn broer komt idd woensdag terug en er moet nog heel veel gebeuren rondom de artsen etc....zoveel dingen niet gebeurd qua afspraken mbt behandeling en kwam er gister achter dat er al een doorsnee van 4 cm is in haar aorta sinds vorig jaar april!staat op papier van de arts en zhuis maar zeggen dat het nog steeds 2,5 cm is!....va 2008!!!
Bij 5 cm is het gevaarlijk en is directe operatie nodig,,...meiden hou zo mn hart vast....slik..
Hoop deze week duidelijkheid SAMEN met mn broer te krijgen en beter nog spijkers op koppen te gaan slaan qua handelen.
Keep my vingers crossed...
Lieverd,geniet lekker van je gevoel van verliefdheid,het overkomt je gewoon en na 25 jr kan je iemand nog steeds niet goed kennen of bedenken van..tsss..tis dit nou voor karakter trekje!
geniet er lekker van en als je denkt op een dag ja doei das niet mijn ding....dat zien we dan wel weer!!!
Klote he dat geld voor een studie...hoop dat je het in termijnen kan betalen of hoe dan ook...
Theetje heeft mij een beetje lekker zitten te maken met een goede vriend van X...heb de foto's gezien..en ik heb geen idee waar dit naar toe leid....of lijd...whoehahhaah!
9 jaar ouder,vleespet op kop en een goed en lief karakter vlgns Theetje en X.....ik zie het wel bij de eerst volgende BBQ bij Thee...dan ga ik um ontmoeten....
Nou ja...de 2e Wesley en Yolanthe gaat het vast cker niet worden....whoehahahhaha...jij miss wel met M!?
Lieverd,morgen naar dok en mn eeltpit weg laten halen door mn colega...en overleven in de warmte.pffffffffff van mij mag het ietsie minder hoor!!!
Wanneer kwam Dolph eigg weer thuis?
Spreek je snel mop!
XXXX
Vandaag officieel idd mn 1e vakantie dag begonnen..
Ben zo moe en heb zoveel last van migraine aanvallen(vast door de vermoeidheid en stress)dat ik een afspraak bij mn huisarts heb gemaakt morgen voor medicatie.
Heb vandaag veel geslapen maar ook ff zwart geklust bij wat buurtjes...toch weer ff wat centjes in de pocket wil zo graag "nieuwe "salontafel en eetkamer tafel in de kleur van mn dressoir maar mn vakantie geld is op na de verbouwing dus moet je wat...
Heb eeb optie op 2 vierkante kersenhouten salon en 1 eetkamer tafel...200 vragen ze ervoor maar ik kan geen centjes uit een hoge hoed toveren....
Mijn broer komt idd woensdag terug en er moet nog heel veel gebeuren rondom de artsen etc....zoveel dingen niet gebeurd qua afspraken mbt behandeling en kwam er gister achter dat er al een doorsnee van 4 cm is in haar aorta sinds vorig jaar april!staat op papier van de arts en zhuis maar zeggen dat het nog steeds 2,5 cm is!....va 2008!!!
Bij 5 cm is het gevaarlijk en is directe operatie nodig,,...meiden hou zo mn hart vast....slik..
Hoop deze week duidelijkheid SAMEN met mn broer te krijgen en beter nog spijkers op koppen te gaan slaan qua handelen.
Keep my vingers crossed...
Lieverd,geniet lekker van je gevoel van verliefdheid,het overkomt je gewoon en na 25 jr kan je iemand nog steeds niet goed kennen of bedenken van..tsss..tis dit nou voor karakter trekje!
geniet er lekker van en als je denkt op een dag ja doei das niet mijn ding....dat zien we dan wel weer!!!
Klote he dat geld voor een studie...hoop dat je het in termijnen kan betalen of hoe dan ook...
Theetje heeft mij een beetje lekker zitten te maken met een goede vriend van X...heb de foto's gezien..en ik heb geen idee waar dit naar toe leid....of lijd...whoehahhaah!
9 jaar ouder,vleespet op kop en een goed en lief karakter vlgns Theetje en X.....ik zie het wel bij de eerst volgende BBQ bij Thee...dan ga ik um ontmoeten....
Nou ja...de 2e Wesley en Yolanthe gaat het vast cker niet worden....whoehahahhaha...jij miss wel met M!?
Lieverd,morgen naar dok en mn eeltpit weg laten halen door mn colega...en overleven in de warmte.pffffffffff van mij mag het ietsie minder hoor!!!
Wanneer kwam Dolph eigg weer thuis?
Spreek je snel mop!
XXXX
dinsdag 20 juli 2010 om 09:25
Morning!
Hopelijk heeft de dok je iets goed kunnen voorschrijven Daan, tegen die rotmigraine. Dat móet wel van moeheid en stress komen..je hebt ook nogal niet weer wat voor je kiezen gekregen..
en wat een puinhoop rond de medische status van je mams! Daar moet duidelijkheid in komen en logisch dat je hierover in de stress zit. Wat een kolerezooi zeg..Gelukkig sta je met zijn 2en sterker, heb je wel iets aan hem op dat gebied?
Gelukkig kon ik de boeken in 3 termijnen betalen, pff, nog veel geld, maar scheelt weer wat, dat het gespreid is..en dan nog de kosten die er later nog bijkomen he..bleehhhh!!!
Oo, kersenhouten tafel, zooo mooi! Ik hoop dat het je lukken gaat zeg..prachtig.
Hmm, ik ben wel benieuwd of de koppelpoging lukken gaat! Maar op een foto kan iemand zoooo anders zijn dan IRL! Vaak zoveel leuker IRL...spannend! En wie weet.....zeg nooit nooit Daan...
Tjaaaa, wanneer kwam dolphie nou weer thuis...Er staat me bij 23, 24 juli, even terugkijken..
Ja, ze zou 12 dagen wegblijven en is de 12e of 13e gegaan, dus aankomend weekend denk ik..Voor op de camping heeft ze in elk geval superweer! Voor ons hoeft het niet zo warrum he...pfffff...
Oh ja, ik geniet errug van het verliefd zijn! Alleen is het dan wel zo dat ik hem dan vaker wil zien, hem vaker wil horen, bij hem wil zijn. En dat is dan behoorlijk frusterend, want kan niet zomaar he.
Wil bovendien niet TE wanhopig (whoehaha) overkomen, dus moet mezelf soms echt bedwingen om niet die phone te pakken en um even te bellen..Gisteren bijv. hem de hele dag niet gehoord.
nou ja, normaal toch zou je zeggen...AARGHHH!! Dan mis ik hem gelijk al. Vanmorgen om half 7 ging de phone, M., die net in bed lag (hij draait nachtdiensten) en niet kon slapen zonder eerst mijn stem even gehoord te hebben..SMELT!!!! Daar word ik dan zoooo week van he! Ik ben natuurlijk sowieso een uberromantisch type wat dat betreft en al die dingetjes die hij doet daar ben ik dol op. Wat dat betreft een perfect match, haha.
Daantje, sterkte vandaag, met de hitte en bij de dok..tot gauw!
donderdag 22 juli 2010 om 08:32
Morrege!
Heerlijk, zo'n zoon die 2x in de week om 7 uur op moet staan omdat ie werken moet...NOT!!
Kzit hier al gedouched en al, en dat op 1 van mijn laatste vakantie dagen!! hahaha, triest toch..
Daan, is er al meer duidelijkheid omtrent je moeder? Heb je je broer al gesproken? En hoe voel je jezelf? Hoe was het bij de dok?
Eigenlijk hier niet veel nieuws onder de zon..
Contact met M. kabbelt voort, haha, dat klinkt een beetje saai en is momenteel ook wel een beetje zo..Niet dat ik um niet mis ofzo hoor, eerder het tegenovergestelde, spreek hem ook elke dag wel even, maar die k*tcomputer van hem..frustreert ons allebei. Gisteren had ik um even aan de lijn, hij was bij een vriend en vroeg ik online wilde komen, hij ging op msn en konden we even chatten. We hadden nog geen 3 zinnen gewisseld of hij typte al dat er meiden om hem heen draaiden (dochters van vriend hoor!) die op de compu wilden, dus gewoon geen tijd en geen privacy.
Later trof ik hem nog even, vlak voor hij ging werken waarop hij vroeg of het wel ging en zich excuseerde voor zijn vele afwezigheid, dat ie niet vaak online was en wanneer hij online was het snel moest omdat het niet zijn eigen compu was, dat ie mij ook mistte..Helaas heeft hij ook niet een pak met geld liggen om á la minute een nieuwe pc te kopen, ook omdat ie in dec. voor het eerst sinds 32 jaar weer naar curacao wil. Zijn moeder is 2 jaar geleden terug gegaan en hij heeft haar al die tijd niet weer gezien. Daarom draait hij nu ook zoveel nachtdiensten, want dat betaalt meer natuurlijk..Nou ja, al met al gewoon een beetje frustrerend dus, haha.
Wél een soort principe afspraak gemaakt voor volgend weekend, want dan ben ik natulijk jarig! Hij komt dan als het goed is zaterdag en blijft....wow, ik kan haast niet wachten zeg!!
Wel een beetje snel misschien, ik weet het en zooooo anders dan ik me had voorgenomen! Hij zou dan idd een auto gaan huren, moet nog even informeren hoe of wat. Als hij niet zo ver weg had gewoond was het waarschijnlijk niet zo gelopen, maar die afstand he..Ik vind het wel een beetje moeilijk met mijn knul.
Niet dat het hem uitmaakt wat ik doe, dat maakt hem echt niet uit, heeft ie gezegd, maar hij heeft wel een beetje zoiets van en waar ik moet ik dan blijven. Heeft dan toch het gevoel dat hij ons in de weg zit, terwijl dat natuurlijk echt niet zo is. M. had ook vorige week al aangegeven hem graag te willen leren kennen, wat toen ook niet gebeurd is. Dat vind ik toch erg lastige dingen hoor.
Aan de andere kant...ik ben nu ongeveer 12 jaar alleen met hem en heb al heel wat voor hem gelaten (niet dat het zo voelt, maar je snapt me wel...) en dit voelt gewoon zó goed, ik wil dit voor mezelf. Is dat egoïstisch?
Bweeehhh, daar gaat een ongecompliceerde verliefdheid.....
donderdag 22 juli 2010 om 23:31
Hey lieve Scar!
ik vind dat je helemaal gelijk hebt mop,wij very long single mums hebben heel wat veren voor onze knullen gelaten en je moet (hoe moeilijk ook) een beetje aan jezelf en je toekomst denken!
R gaat dat ook doen tzt en als je het eenbeetje subtiel doet dan zal je hummel er ook geen probleem van maken.
Ik denk dat hij zn mams ook heel gelukkig wil zien en alleen is ook maar alleen(zegt de eeuwige vrijgezel...whoehahahaha!)
maar zo denk ik er wel over na ruim 17 jr alleen geweest te zijnmet mijn hummel...
Enne...wie nie waagt wie nie wint mop!
Jij ben t cker niet het type die meteen het onderste uit de kan haalt waar zoonlief bij is en als M daar ook een beetje in mee gaat komt het allemaal wel goed voel ikzo aan mn thee watertje!
Trouwens,had je gisteraaf nog gebeld...was U er nie?hahaha
Heb Dolph wel nog even te pakken kunnen krijgen en die heeft het heerlijk gehad en de grote kleine man ook!
Morgen gaat ze richting huis..
Morgen ik naar de orthopedie in het ziekenhuis voor die K knie van me en met mn moeder zijn we nog steeds bezig...
Broet gister opgehaald met pa op schiphol,daarna naar ma gegaan met zn 2en,even goed gesproken in de toet met broer...
Of het vruchten afwerp zien we wel weer..ik had orthepedie gebeld voor andere dag afspraak(wat uiteraard niet kon)en hij zou de vaatchirurg bellen en mij daarover berichten...niet dus!!!!
had vanaaf gesmst dat ik het we;l zelf anders doe...was ook multi tasking tijdens mn werk en gemiddeld 5 a 6x met ZH aan de lijn...maar mannen kunnen dat klaarblijelijk nie...(ARGGGG!!!)
Ben dinsdag bij de huisarts nog geweest en heb een beta blokker gekregen om de inetrcity naar maastricht een stoptrein inmn lijf te maken en is ook nog goed voor mn migraine aanvallen...alles is over the top ffies inmnlijf...
maar jeetje wat een verschil zo'n pilleke..voel me al stukken beter...slaap veel...ben gewoon helemaal kapoetos!!!
Tjah...de aftakeling is begonnen...ouwe doos!
enniewee...welke datum was je ook al weer joppie mop?
kga gauw mand in,morgen vroeg naar de knieeen dokkie..pfffff
Kuzzzzzzz!
ik vind dat je helemaal gelijk hebt mop,wij very long single mums hebben heel wat veren voor onze knullen gelaten en je moet (hoe moeilijk ook) een beetje aan jezelf en je toekomst denken!
R gaat dat ook doen tzt en als je het eenbeetje subtiel doet dan zal je hummel er ook geen probleem van maken.
Ik denk dat hij zn mams ook heel gelukkig wil zien en alleen is ook maar alleen(zegt de eeuwige vrijgezel...whoehahahaha!)
maar zo denk ik er wel over na ruim 17 jr alleen geweest te zijnmet mijn hummel...
Enne...wie nie waagt wie nie wint mop!
Jij ben t cker niet het type die meteen het onderste uit de kan haalt waar zoonlief bij is en als M daar ook een beetje in mee gaat komt het allemaal wel goed voel ikzo aan mn thee watertje!
Trouwens,had je gisteraaf nog gebeld...was U er nie?hahaha
Heb Dolph wel nog even te pakken kunnen krijgen en die heeft het heerlijk gehad en de grote kleine man ook!
Morgen gaat ze richting huis..
Morgen ik naar de orthopedie in het ziekenhuis voor die K knie van me en met mn moeder zijn we nog steeds bezig...
Broet gister opgehaald met pa op schiphol,daarna naar ma gegaan met zn 2en,even goed gesproken in de toet met broer...
Of het vruchten afwerp zien we wel weer..ik had orthepedie gebeld voor andere dag afspraak(wat uiteraard niet kon)en hij zou de vaatchirurg bellen en mij daarover berichten...niet dus!!!!
had vanaaf gesmst dat ik het we;l zelf anders doe...was ook multi tasking tijdens mn werk en gemiddeld 5 a 6x met ZH aan de lijn...maar mannen kunnen dat klaarblijelijk nie...(ARGGGG!!!)
Ben dinsdag bij de huisarts nog geweest en heb een beta blokker gekregen om de inetrcity naar maastricht een stoptrein inmn lijf te maken en is ook nog goed voor mn migraine aanvallen...alles is over the top ffies inmnlijf...
maar jeetje wat een verschil zo'n pilleke..voel me al stukken beter...slaap veel...ben gewoon helemaal kapoetos!!!
Tjah...de aftakeling is begonnen...ouwe doos!
enniewee...welke datum was je ook al weer joppie mop?
kga gauw mand in,morgen vroeg naar de knieeen dokkie..pfffff
Kuzzzzzzz!
vrijdag 23 juli 2010 om 16:28
Goeiemiddag!
Weeehhhh, mijn laatste vakantiedag voor het weekend! Toch wel redelijk omgevlogen zeg, die 3 weken..
Dolphine vandaag ook weer terug, gezellig.
Daan, hoe was het bij de ortho? Wat zei ie van je knieën?
Lekker, dat je je nu in elk geval een stuk beter voelt, al is het dankzij een pilletje! Hmm, het lijkt erop dat je vooralsnog nog niet echt veel hulp krijgt van je broer? Of vind je het ook moeilijk om uit handen te geven misschien?
Snap ik wel hoor, vooral als het te allemaal te lang duurt.
He, ik was wel gewoon thuis, 's avonds..wat raar? Ik ben wel even naar de zolder geweest met mijn knul, moet dan psies in die tijd geweest zijn.. Jammer!
Ondertussen ongeveer 2 uur aan de phone gezet, met resp. vriendin en tante, hahaha, dus hopelijk is er niemand tussendoor gepiept..
De plannen voor volgend weekend zijn toch gewijzigd..
Het is nl zo dat M zijn beste vriend en ik tegelijk (nou ja, scheelt 1 dag) jarig zijn en hij (die vriend) geeft zaterdag een BBQ en tuinparty...En hij zou dus hier naartoe gaan. Dat had ie me al toegezegd natuurlijk, maar ik wist dat niet, dat hij dan dat feestje gaf, kwam daar vandaag tijdens phonetje achter, toen vertelde ie het. Zijn vriend had gezegd dat ie gewoon naar mij moest gaan en dat wil ie ook wel, maar ik merkte toch dat ie het een lastige keuze vond. Nou had ik eigenlijk zelf ook nog nagedacht en bedacht dat ik het ook wel heel leuk zou vinden om naar hém toe te gaan ipv andersom..Kijken hoe hij woont etc. en ik weet dat mijn knul dat sowieso fijner zou vinden (had al gezegd waarom ga je niet gewoon daar naartoe..) Tss, wat een verandering he, vergeleken met een poosje terug! Al vind het zelf nog best moeilijk hoor, eerlijk gezegd..
Enniewee...toen ik voorstelde dat ik ook wel naar hem wilde komen, was ie even stil.."zodat we samen naar het feestje gaan etc."? Ja, zei ik, als je dat wilt tenminste he..(ja, kwil me ook niet opdringen natuurlijk, pfff). Hij wilde eerst even overleggen met zijn vriend, voor hij me iets toezegde, maar het was OK. Dusszz....nu ga ik volgende week zaterdag naar A., heb als het goed is een lekker feestje, haha en oh ja, blijf natuurlijk ook een nachtje slapen....Sssssspannend!! Leuk!
Wel gelijk een enorme vuurdoop natuurlijk, gelijk zijn vriendenkring, tjeeez, ook best eng! Kan me voorstellen dat hij dat ook best eng, raar, vreemd vind, vandaar dat ik wel even driedubbel bij hem checkte of het echt OK was..haha.
hihi, ik vind het weer bijzondere ontwikkelingen....
En sta toch ook weer versteld van mezelf, dat ik dit DURF!!
Maar dat komt omdat het gevoel zoooo goed is en hij gewoon zo'n schatje is..
vrijdag 23 juli 2010 om 17:09
Jeetje Scar,wat een spannende ontwikkelingen!
Wel heel erg leuk hoor!!gewoon van genieten en je ziet vanzelf wel waar het schip naartoe vaart!
Zie je wel dat je knullie ouder etc wordt!?
Ik vandaag de hoofdprijs bij de orthopedie...
In totaal 3 uur in ziekenhuis geweest!!!(kassa..12 eurie parkeergeld!)
Om een lang verhaal kort te maken...moet weer onder het mes!!
heb mn voorste kruisbanden gescheurd en mn maniscus gescheurd!
As dinsdag moet ik naar de slaapdokter en binnen hopelijk korte tijd de operatie dan heb ik het maar gehad..
Ze gaan tijdens de operatie de onsteking ook "schoonmaken"..weet ik ut allemaal!
Ennie wee...weer een heerlijke cute(dit keer een jonger figuur!)krullenbol dokkie gaat mij opereren..zat lekker met me te dollen(doe ik altijd van de zenuwen!)...ik zei al..kan je niet gewoon een spuit erin geven ofzo?...nope dussss..
Ik zie wel weer...waarschijnlijk moet als alles goed gaat het ongeveer 2 a 3 weken duren eer ik weer goed aan de wandel ben...met krukken dan.
Spreek je snel en Dolph,veilig thuis mop??
XXXX
Wel heel erg leuk hoor!!gewoon van genieten en je ziet vanzelf wel waar het schip naartoe vaart!
Zie je wel dat je knullie ouder etc wordt!?
Ik vandaag de hoofdprijs bij de orthopedie...
In totaal 3 uur in ziekenhuis geweest!!!(kassa..12 eurie parkeergeld!)
Om een lang verhaal kort te maken...moet weer onder het mes!!
heb mn voorste kruisbanden gescheurd en mn maniscus gescheurd!
As dinsdag moet ik naar de slaapdokter en binnen hopelijk korte tijd de operatie dan heb ik het maar gehad..
Ze gaan tijdens de operatie de onsteking ook "schoonmaken"..weet ik ut allemaal!
Ennie wee...weer een heerlijke cute(dit keer een jonger figuur!)krullenbol dokkie gaat mij opereren..zat lekker met me te dollen(doe ik altijd van de zenuwen!)...ik zei al..kan je niet gewoon een spuit erin geven ofzo?...nope dussss..
Ik zie wel weer...waarschijnlijk moet als alles goed gaat het ongeveer 2 a 3 weken duren eer ik weer goed aan de wandel ben...met krukken dan.
Spreek je snel en Dolph,veilig thuis mop??
XXXX
vrijdag 23 juli 2010 om 17:22
Tjeez Daan....weet je zeker dat het niet langer gaat duren voor je weer op de been bent?? Dit is toch ook zo'n typische voetballerblessure, duurt toch meestal langer?
Mennnn...hoe krijg je het voor elkaar?? En daar werk jij mee, heb je mee lopen dansen etc. etc....??
Hoe hoog is jouw pijngrens wel niet??!! Hoop echt voor je dat je snel aan de beurt bent en het weer voor mekaar is zeg..
Potverdorie zeg, niet te geloven gewoon..
Weet je baas het al.?? hihihi.....