Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!
vrijdag 16 juli 2010 om 16:33
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
zondag 18 juli 2010 om 00:42
Gelukkig niet echt vervelend, Praathoofd. Zo´n mwah-dag kan er ook wel eens tussen zitten ja....
Frannie vinnik leuk.
Enne... Ciska? Cissie is weer zo.....Oostenrijks
Waarom lukt het jurkie trouwens niet, Francisca? Kun je niet gewoon een plaatje uploaden?
Frannie vinnik leuk.
Enne... Ciska? Cissie is weer zo.....Oostenrijks
Waarom lukt het jurkie trouwens niet, Francisca? Kun je niet gewoon een plaatje uploaden?
anoniem_60835 wijzigde dit bericht op 18-07-2010 00:54
Reden: 1 a, 2 a´s....
Reden: 1 a, 2 a´s....
% gewijzigd
zondag 18 juli 2010 om 01:15
Het is heel stil en ik betwijfel of Bieb nog binnen komt vallen vanaf de boerderie . Maar ze heeft het ook meer dan verdiend om lekker tot rust te komen, onderwijl verdrinkend in de mooie ogen van MO.
Mijn scherpte neemt ook gestaag af nu. Ik heb mijn laatste paar maandlenzen zonder problemen 2 maanden gedragen en sinds ik donderdag een nieuw setje uit de verpakking heb gepeuterd steeds last van mijn ogen .
Mijn scherpte neemt ook gestaag af nu. Ik heb mijn laatste paar maandlenzen zonder problemen 2 maanden gedragen en sinds ik donderdag een nieuw setje uit de verpakking heb gepeuterd steeds last van mijn ogen .
zondag 18 juli 2010 om 01:20
zondag 18 juli 2010 om 01:22
zondag 18 juli 2010 om 01:23
Babsjuh! Ik moet die kant en klare mojodelohito dus ook eens in huis halen . Heb er op Cuba behoorlijk wat achterover geslagen en geleerd hoe je ze moet maken. Maar dat is toch wel veel gedoe. En als ik er dan trek in heb mist er altijd wel een ingrediënt.
En Delph, ik heb slechts 1 glas rosé gedronken en moet dus naar bed...
En Delph, ik heb slechts 1 glas rosé gedronken en moet dus naar bed...
zondag 18 juli 2010 om 01:25
quote:Splinter02 schreef op 18 juli 2010 @ 01:22:
Hier ook *hips* hoor.
Na Voordeel van een wijnglas dat kapot gaat als het bijna leeg is. Moet er weer een nieuw glas komen. Vol natuurlijk.
(damn, hoe veel spelfouten moet je verbeteren in een tekst van 3 regels? )
Hoe kom je aan deen mo-hik-hito? Ben ik nu ook wel eens benieuwd naar!Ahum, je bent er nog 1 vergeten
Hier ook *hips* hoor.
Na Voordeel van een wijnglas dat kapot gaat als het bijna leeg is. Moet er weer een nieuw glas komen. Vol natuurlijk.
(damn, hoe veel spelfouten moet je verbeteren in een tekst van 3 regels? )
Hoe kom je aan deen mo-hik-hito? Ben ik nu ook wel eens benieuwd naar!Ahum, je bent er nog 1 vergeten