Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Ik ben heel benieuwd hoe de muur is als het er eenmaal opzit Fran! De angels konden toch een nieuw jurkje aantrekken bij grijze muisjes?
Alleen de zieke opperangel kan dat

Die babipangang van de conimex is niet lekker.
*zet kamerscherm neer*

Ik heb zin om the sims te spelen.

Valt zeker niet in jouw categorie van leuke spelletjes he Rat?
quote:Kletsmajoor schreef op 17 juli 2010 @ 19:24:

Ik heb zin om the sims te spelen.

Valt zeker niet in jouw categorie van leuke spelletjes he Rat? Nee, is idd niet mijn soort spelletje. Dochter vind/vond het wel helemaal geweldig. Zij had echt van alles. Op de Wii en computer.

en deze?

Deze heb ik voor de Wii (van mn moeder gekregen , zowel de Wii als het spel )

Ik heb laatst Zelda voor de supernintendo en dat mario spel gevonden. Mario is alleen amper te spelen op de laptop maar ik vond het heel leuk om Zelda te spelen

Zelda hebben wij ook de Wii. Ik heb een groot deel gespeeld. Het was de eerste keer dat ik Zelda speelde, ik snapte het niet zo. Ik heb het dan ook niet uitgespeeld.

Wat ziet Mario er nog heerlijk knullig uit he. We hebben nu Mario Galaxy 2. Die ga ik de komende weken eens spelen. 1 is ook erg leuk. Het wordt op het laatst wel heel moeilijk. Daar baal ik altijd van. Stomme eindbazen die ik nooit kan halen. Gelukkig heb ik zoon! Die is goed in eindbazen verslaan!

Maar op dit moment zit ik toch echt helemaal in de computerspelletjes. Hidden Object Games en Time Management spelletjes. Heerlijk om te doen. Ik heb nu weer een nieuwe gedownload, kan ik weer even vooruit.
Heeft iedereen plotseling een RL gekregen?

Haaallloooooo!!!! Anybody out there?
Hmm, ik moet dinsdag scriptie inleveren, en moet nog 1 derde schrijven, maar daarvoor ook nog info zoeken en lezen. Hellepie!

Ik zou graag mijn RL inruilen
Ik heb in ieder geval geen leven hoor. Het idee

Ik ben de eerste aflevering van seizoen 3 van True Blood aan het kijken.
Bwurp...!

Mjam, dat was lekker zeg! Voor het eerst zelf een Turkse pizza in elkaar geflanst. Nou ja, zelf..... pizzabodem uit de diepvries, kebab uit de diepvries, en zelf verder aangekleed met sla, uitje, komkommer, feta en knoflooksaus.

En een luchtige-yoghurtpudding-kwarktaart-citroen toe.

Even uitbuiken.....
Goedenavond ik was weer thuis

welkom fransesca (ik zoek nog een makkelijke afkorting) bij de tetters

mijn kat heeft de hik, dat is erg grappig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Splinter02 schreef op 17 juli 2010 @ 20:49:

Bwurp...!

Mjam, dat was lekker zeg! Voor het eerst zelf een Turkse pizza in elkaar geflanst. Nou ja, zelf..... pizzabodem uit de diepvries, kebab uit de diepvries, en zelf verder aangekleed met sla, uitje, komkommer, feta en knoflooksaus.

En een luchtige-yoghurtpudding-kwarktaart-citroen toe. [afbeelding]

Even uitbuiken.....

Oh, en daar hoor ik dat ik slechte tafelmanieren heb

En een receptje graag
En dan nu de rest,

Klets, het eerste nummer doet me aan moby denken. En die vind ik ook heel gaaf

ratteke
quote:itsme26 schreef op 17 juli 2010 @ 20:49:

Goedenavond ik was weer thuis

welkom fransesca (ik zoek nog een makkelijke afkorting) bij de tetters

mijn kat heeft de hik, dat is erg grappigFrans? Fran? En dan uitgesproken als Fran uit the Nanny
Splinter, je eten klinkt goed hoor. Vooral het toetje! Mijn avondeten was 2 bruine boterhammen met leverpastei en een handvol dropjes.

Verbazingwekkend he, hoe snel je weer vervalt in single-eten
Fran, mooie kleuren hoor. Laat je straks ook een foto van het eindresultaat zien?

Delphi, succes met schrijven. Klinkt wel een beetje als nachtwerk...

Klets, helemaal niks meer gehoord van de afzeggerT? Flauw hoor. Nou hoeft ie het zeker niet meer te proberen?

Ratje, wat is in hemelsnaam een time management spelletje? En kun je die spelletjes ook vaker spelen, of is dat net zoiets als een film 2x zien?

Oh, en Olijfje zit achter haar weg-waaiende sateetjes aan te rennen bij de BBQ en Bieb ligt op de hooizolder waarschijnlijk.

Ik zou ook vanavond gaan BBQ-en bij vrienden, maar dat doen we morgen maar. Dan is het mooier weer.

Vandaag trouwens een rare dag gehad. We kregen te horen dat m´n vader prostaatkanker heeft..... Heel raar, hij was er niet heel erg van geschrokken en pas over een week of 6 gaan ze met de behandeling beginnen. Kans op genezing is 80%, dus het lijkt allemaal niet heel heftig.

En toch, het is wel kanker. Het is net of het door de prognose en zijn kalme houding, het niet zo erg is. Maar het is wel kanker. En het lukt niet echt om dat door te laten dringen.

M´n moeder heeft 4 jaar terug darmkanker gehad, gelukkig is ze daar (tot nu toe) heel goed uit gekomen. Maar ik heb nu dus wel 2 ouders met kanker en dat is wel heel eng...
Nou wel goed voor jezelf zorgen hoor Rat.

Moet er toch niet aan denken dat ik elke avond bruine boterhammen moet eten. En ik heb geen drop in huis :(
Ratteke: en

Heb je al zin in je partijtje? Al een afstreepkalender gemaakt?

Francisca: kek kleurtje hoor

Delphi: succes met de laatste loodjes van je scriptie!!

Fran als in the Nanny!!! Ook met bijbehorend nasaal stemgeluid?
Iets anders
He gats Splinter.... Kan me voorstellen dat je je vier slagen in de rondte schrikt van zo'n bericht!!!

Maar met zo'n goede prognose èn een vader die er zelf niet van over de kook is ziet het er wel goed uit toch?
Iets anders
Ik wil trouwens ook java op mijn muren. Denk dat ik het fewoon doe als itsman er niet is
He bah Splinter... mijn oma heeft ook darmkanker gehad en die doet t nog steeds

Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan bij je vader
Splinter
Its, alle haren weer plat kunnen strijken? Blijft het bestek niet meer aan je kleven?
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven