Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Ja mamma Kletsmajoor, ik zal de komende drie weken alleen maar bruine boterhammen bij het ontbijt eten

Nog een week en dan ben ik jarig, jarig, jarig, jarig! Feest! (hoop ik tenminste)

Delphi, héél veel succes met de allerlaatste loodjes. Die zijn zwaar, maar kom op je kan het!!! Go girl. Ben je dan ook helemaal klaar?

Splinter, jeetje wat een nieuws zeg. Nu maar hopen dat de dokters gelijk krijgen. Spannende tijden, niet leuk.
Nou, die schrik valt best mee. Dat is zo gek. Waarschijnlijk inderdaad omdat m´n vader er nuchter onder is, het heeft allemaal geen spoed en de prognose is goed.

Misschien komt het nog. Of misschien gaat het allemaal vrij moeiteloos voorbij. Dat hoop ik dan maar.
quote:Kletsmajoor schreef op 17 juli 2010 @ 20:51:

[...]

Oh, en daar hoor ik dat ik slechte tafelmanieren heb

En een receptje graag

Recept: pizzabodems uit de verpakking halen en in de oven doen, kebab uit het doosje halen en even bakken. Dan de pizzabodem bedekken met beetje sla, ui, komkommer, feta, kebab en véél knoflooksaus. Proberen de hele boel op de rollen en dan smullen maar.

En het recept van het toetje:

Dan zeg jij ook bwurp hoor!
Ja, gek is dat eigenlijk he?Alles draait gewoon door. Ik hoop dat je vader het niet onderschat maar verder klinkt het juist heel goed hoe hij er tegenaan kijkt.

Rat: tussen de middag mag ook nog net. Maar in de avond ga jij gewoon heerlijke dingen voor jezelf koken.

Splinter: Ik heb m vandaag nog een smsje gestuurd maar verder kan ik niks meer doen. Ik vind het ook weinig goeds voorspellen voor de toekomst Zelfs als je er bij nader inzien toch geen zin in hebt kun je dat gewoon zeggen lijkt me.

Ik heb me trouwens helemaal uitgeschreven.
Medusa heeft geloof ik door dat de hond weg is. Ze is nu beneden aan het eten. Ik heb een bordje eten voor de tv neergezet. Maculata heeft een flauw vermoeden denk ik. Ze weet alleen niet meer zo goed hoe een kattenluikje werkt.

Ik hoop dat Duus zo op schoot komt of lekker op de bank komt liggen.
Haha Rat, jij een boterham als avondeten en de beesies met hun bord voor de TV. Echt single-live.....

Kletsje, heeft ie gereageerd op je sms? Ik denk dat ik er al klaar mee zou zijn. Je hebt zeker niet over je nieuwe baan verteld?
Zo dan... lees net een verhaal van iemand met een raskater, dekkater-in-spe, brand in huis gehad, beestje geschrokken en ontsnapt, gelukkig wel gechipt. Om de haverklap belt eigenaresse Amivedi, asiel en wat al niet meer zei, om na 'n tijd op het chipnummer te zien dat het dier door het asiel dat ze belde steeds op een andere eigenaar is overgeschreven! Oh ja, en diertie is inmiddels gecastreerd ook want standaard procedure bij asiels...

Ze heeft besloten dat het dier bij de nieuwe eigenaar blijft want bij haar bleef hij maar bang na die brand, maar het asiel is nog niet klaar met d'r. En gelijk heeft ze!

Niet te geloven toch?
Iets anders
Gezellig Ratteke, je poezels beneden!!! Lekker genieten en knuffelen!!! Hmmmm...
Iets anders
Jeetje, wat een verhaal Babs! Het zal je gebeuren zeg. Fijn asiel.

Hummer vind ik trouwens wel een héle leuke naam voor een kat!
Ja leuke naam is dat!

Hoorde ook een keer dat iemand z'n katten Hummer, Ferrari en Lamborghini had genoemd... Persoonlijk vond ik dàt nou weer iets teveel van het goeie
Iets anders

je kunt ook overdrijven ja....
Oh kwestie van smaak

Wat een verhaal! Ik weet nog wel dat toen ik de chip van mijn kat over ging zetten dat ik best lang moest wachten omdat de vorige eigenaar nog moest goedkeuren. Heel vreemd aan dit verhaal. Maar als de dierenbescherming een dier op naam wil zetten zou het natuurlijk ook kunnen gaan om een kat waar afstand van gedaan is...

Maar ik zou zeker ook naar een advocaat gaan. Zijn ze nou helemaal!
Oh das toch leuk! het moet natuurlijk wel allemaal bij elkaar passen
Dag dames!!!

Ik ga jullie nog minder spreken de aankomende drie weken, ga met bengelman en de tent drie weekjes richting midden/oost/zuidelijke europa. Oftewel, we zien wel.

Tot daarna!!!
Veel plezier en goeie reis Bengelie!!
Iets anders
Geniet ervan Bengel! Heb je wel verdiend na al die drukte.

Rij voorzichtig en heel veel plezier!

Hele fijn vakantie Bengelie! Geniet er van.
Veel plezier Beng!

Babs, wat een verhaal zeg

Fran?? Doe dan Cis oid... dat klinkt tenminste nog gezellig

Ik heb net New Moon gekeken...
Zou Bieb zich een beetje vermaken?

quote:Splinter02 schreef op 17 juli 2010 @ 22:49:

Zou Bieb zich een beetje vermaken?

[afbeelding]
Iets anders
Hey meisjes, ik was even niet zo van het tetteren vandaag, maar kom na een avondje bankhangen toch even gedag zeggen.

Splinter voor het slechte nieuws, lijkt me zeker ook schrikken. En knap dat je vader er zo nuchter onder blijft zeg, dat scheelt wel natuurlijk.

Klets, wat een loser zeg die wel-niet-wel-niet date. Lekker laten lopen, hier kan je weinig mee lijkt me.

Babs, wat een idioot verhaal over die kater. Ik weet toch niet of ik het zou accepteren, kat bij een ander.

Ratteke: boterhammen en drop kan best een keer hoor . Zeker als je zo lekker met de katten kan zitten .

Klets, leuke muziekjes trouwens, kan ik ook wel naar luisteren.
K was ff vergeten dat Medusa niet alleen schooit, maar nog erger is.

Sorry mamma Klets, maar ik heb nu weer een boterham (nu met wat anders dan leverpastei) en ze vreet de mayo gewoon van mn brood af. Ze loopt heerlijk rond. De andere twee zijn boven aan het slapen.

Leuk hoor, katten
Delphi, veel succes! En als we wat van dit spul moeten invliegen geef maar een gil:

Jullie nemen het er lekker van zo, hè Rat! Misschien dat Medusa weer een beetje aankomt, met dit nieuwe ´dieet´.

De mijne kwam net even zijn vers-gevangen avondhapje oppeuzelen binnen. Knars kraak.....

Praathoofdje, geen vervelende dag hoop ik? Fijn dat je toch eventjes langs komt waaien!
Geen echt vervelende dag, maar zo'n mwah dag. Te weinig gedaan, sowieso al te lang geslapen en ff weinig inspiratie.

Hier net ook 2 krakmonentjes: Olivier liep nog even buiten (onder mijn rokende toezicht ) en liet zijn jagerskunsten zien door maar liefst 2 nachtvlindertjes te pakken te nemen. Helemaal fanatiek in de weer op zijn ouwe dag. Als beloning heeft ie net een bakje eend-kalkoen van AH gekregen...en helemaal opgegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven