man met vriendin

18-07-2010 11:36 63 berichten
Tijdje geleden een leuke man leren kennen die een vriendin heeft maar toch wel erg duidelijk liet weten dat hij mij wel zag zitten.

Relatie van hem liep niet zo lekker vertelde die etc. etc.

Hij wil alleen niet direct opgeven en hij heeft samen met haar pas een huis gekocht maar twijfelt nogal over de relatie.

Die avond is er niets gebeurd alleen nummers uitgewisseld.

Nu heb ik hem laten weten; luister ik ganiet stoken in een relatie of wat dan ook. Ik zoek geen contact meer met je want je hebt een vriendin en het heeft dus geen nut voor mij om achter je aan te lopen. Hij liet weten dat ie dat snapte maar nu blijft hij het contact met mij zoeken en zeggen dat ie me leuk/lief etc. vind.

Wat moet ik hier mee? Als hij vrijgezel zou zijn geweest had ik er zeker werk van gemaakt want het is een ontzettend leuke man. Maar nu denk ik; poten van iemand anders zn vent afhouden. Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.

Dames/heren, wat moet ik hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Als je alleen wilt fungeren als neukertje, ga je gang.
Als hij echt voor jou had willen gaan, had ie nu geen relatie meer gehad. Hij wil gewoon zijn oude schoenen niet weggooien, voor de nieuwe goed en wel zijn ingelopen. En als de nieuwe schoenen toch blaren geven, kan ie die altijd nog weggooien en het bij de oude comfortabele schoenen houden.

Sorry joh, maar ik zou er niet aan beginnen.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Negeren die slappe plasser.
..popcorn?
Lees het topic met de 500 smoezen eens door wat ze tegen een minnares zeggen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb maar 1 advies: kappen met die man. Er kan alleen maar ellende van komen, been there.

Of hij gelukkig is in zijn relatie is ZIJN verantwoordelijkheid en alleen HIJ kan besluiten om daar een punt achter te zetten. Ga niet voor hem denken!
Eh, moet je dat nog vragen?

Delete zijn telefoonnummer en laat die loserT lekker in zijn eigen sop gaar koken.
Hoe kan je iemand als 'ontzettend leuke man' omschrijven terwijl hij op het punt staat zijn vriendin te belazeren? Zo leuk is zo'n man toch niet?
Dank jullie wel voor de reacties. En idd jullie hebben gelijk; weg met zo'n man! Reageer gewoon niet meer op hem
a, je moet er niks mee

b, het is geen leuke man

c, hij laat het wel weten als ie weer vrij is

d, hij gaat geen adios zeggen, wellicht tegen jou als z'n vriendin erachter komt.

succes
Goedzo!
Nooit gaan voor een man als ie niet goed zit in z'n huidige relatie, dat is vragen om problemen....kortom...niet doen!!!!

Zó!
Sterkte met het niet meer reageren, en inderdaad het si jouw verantwoordelijkheid niet, als hij met een pasgebouwd huis blijft zitten. Volwassen man die zelf moet beslissen over zijn relatie(die misschien niet eens zo sdlecht is als hij doet voorkomen) en huis.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Prima conclusie.

Een man die een huis laat bouwen met zijn vriendin en ondertussen met jou flirt is een vreselijk man (je zou zijn vriendin maar zijn)
quote:Chantal6547 schreef op 18 juli 2010 @ 11:36:

Wat moet ik hier mee? Als hij vrijgezel zou zijn geweest had ik er zeker werk van gemaakt want het is een ontzettend leuke man. Maar nu denk ik; poten van iemand anders zn vent afhouden. Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.

Dames/heren, wat moet ik hiermee?En doet hij niet dus het zal allemaal wel meevallen met die slechte relatie. Klaar.

Dames/heren, wat moet ik hiermee?Vuilnisman, deze zak kan ook mee!
Loomii

Verder eens met de anderen, slappe hap en lekker laten voor wat hij is!
Wat een ei van een vent.
Hij laat een huis bouwen dus zo slecht is die relatie niet..

De zogenaamde slechte relatiesmoes van vreemdgangers is wel zoooo vorige eeuw.

Ze moeten toch echt eens met iets nieuws komen.

Laat lopen die dwaas..

Relatie van hem liep niet zo lekker vertelde die etc. etc.

Zoooo standaard.... Ik durf m'n hand er (bijna) voor in het vuur te steken dat zijn vriendin geen idee heeft dat het niet zo lekker loopt. Simpelweg omdat het niet waar is.

Wat moet ik hier mee?

Helemaal niets. Hij zit in een relatie, zegt twijfels te hebben, maar verbreken doet hij niet. Echter.... geeft hij wel z'n nummer en zoekt contact met je. Dat is geen leuke man, of zou jij het wel leuk vinden als dat jouw kerel zou zijn?

Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.

Dat moeten zij altijd nog zelf uitmaken en daar heb jij niets over te zeggen.

Dames/heren, wat moet ik hiermee?Niets dus. Zoek een leuke man die voor jou gaat en geen vriendin thuis heeft zitten.
"Ze begrijpt me niet en jij wel".
quote:yasmijn schreef op 18 juli 2010 @ 12:00:

"Ze begrijpt me niet en jij wel".

O ja dat is er ook zo eentje,en we hebben al maaaaaaaanden geen seks,echt waar hoor..

Jaja het praatje is goed maar het smoesje deugt niet.
Wat een kwal.

Stel.. je hebt wel een relatie met zo'n vent, dan flikt hij jou precies hetzelfde.
Zo, dit probleem is ook weer snel opgelost. Next!
De Smoezenlijst
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven