man met vriendin
zondag 18 juli 2010 om 11:36
Tijdje geleden een leuke man leren kennen die een vriendin heeft maar toch wel erg duidelijk liet weten dat hij mij wel zag zitten.
Relatie van hem liep niet zo lekker vertelde die etc. etc.
Hij wil alleen niet direct opgeven en hij heeft samen met haar pas een huis gekocht maar twijfelt nogal over de relatie.
Die avond is er niets gebeurd alleen nummers uitgewisseld.
Nu heb ik hem laten weten; luister ik ganiet stoken in een relatie of wat dan ook. Ik zoek geen contact meer met je want je hebt een vriendin en het heeft dus geen nut voor mij om achter je aan te lopen. Hij liet weten dat ie dat snapte maar nu blijft hij het contact met mij zoeken en zeggen dat ie me leuk/lief etc. vind.
Wat moet ik hier mee? Als hij vrijgezel zou zijn geweest had ik er zeker werk van gemaakt want het is een ontzettend leuke man. Maar nu denk ik; poten van iemand anders zn vent afhouden. Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.
Dames/heren, wat moet ik hiermee?
Relatie van hem liep niet zo lekker vertelde die etc. etc.
Hij wil alleen niet direct opgeven en hij heeft samen met haar pas een huis gekocht maar twijfelt nogal over de relatie.
Die avond is er niets gebeurd alleen nummers uitgewisseld.
Nu heb ik hem laten weten; luister ik ganiet stoken in een relatie of wat dan ook. Ik zoek geen contact meer met je want je hebt een vriendin en het heeft dus geen nut voor mij om achter je aan te lopen. Hij liet weten dat ie dat snapte maar nu blijft hij het contact met mij zoeken en zeggen dat ie me leuk/lief etc. vind.
Wat moet ik hier mee? Als hij vrijgezel zou zijn geweest had ik er zeker werk van gemaakt want het is een ontzettend leuke man. Maar nu denk ik; poten van iemand anders zn vent afhouden. Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.
Dames/heren, wat moet ik hiermee?
zondag 18 juli 2010 om 12:04
zondag 18 juli 2010 om 12:04
Ik vraag me altijd af wat er in het hoofd van zo'n man omgaat.
Nooit zelf verantwoording nemen voor de situatie, en gaan zitten klagen en zielig doen bij een andere vrouw.
Mijn relatie loopt niet lekker, net huis gekocht bladiebladiebla...hopen op begrip en meer...
Opzouten, geen medelijden mee. Het is zijn eigen rotzooi, hij ruimt het zelf maar op.
Wat kan er nou leuk zijn aan zo'n man?
Nooit zelf verantwoording nemen voor de situatie, en gaan zitten klagen en zielig doen bij een andere vrouw.
Mijn relatie loopt niet lekker, net huis gekocht bladiebladiebla...hopen op begrip en meer...
Opzouten, geen medelijden mee. Het is zijn eigen rotzooi, hij ruimt het zelf maar op.
Wat kan er nou leuk zijn aan zo'n man?
zondag 18 juli 2010 om 12:12
Ik hoef eigenlijk niet meer te reageren omdat degenen die al gereageerd hebben al gezegd hebben zoals ik er over denk.
Hij heeft een slechte relatie en zit al op de uitkijk naar een ander. Dit houdt in dat hij te laf is om het uit te maken omdat hij niet alleen wil zijn. Hij wil van de ene relatie in de andere stappen. Fraai uitgangspunt!
Of die relatie is helemaal niet zo slecht en hij zit de boel te vernachelen.
Hoe dan ook, dit gedrag is niet sympathiek naar zijn vriendin en het zegt iets over hoe hij denkt vrouwen te kunnen behandelen, dus ook de toekomstige vrouw in zijn leven. Maar als jij daarmee akkoord gaat....
Ik zou me er te goed voor voelen.
Hij heeft een slechte relatie en zit al op de uitkijk naar een ander. Dit houdt in dat hij te laf is om het uit te maken omdat hij niet alleen wil zijn. Hij wil van de ene relatie in de andere stappen. Fraai uitgangspunt!
Of die relatie is helemaal niet zo slecht en hij zit de boel te vernachelen.
Hoe dan ook, dit gedrag is niet sympathiek naar zijn vriendin en het zegt iets over hoe hij denkt vrouwen te kunnen behandelen, dus ook de toekomstige vrouw in zijn leven. Maar als jij daarmee akkoord gaat....
Ik zou me er te goed voor voelen.
zondag 18 juli 2010 om 12:41
zondag 18 juli 2010 om 12:45
Zeker een leuke vent! Zou er voor gaan, dan ben jij straks zijn vriendin met wie hij een huis gaat kopen en probeert hij ergens anders een neukertje te scoren.
Zou wegrennen nu het nog kan. Als zo'n vent zich zo respectloos opstelt tegenover zijn huidige vriendin (nee, dat ben jij niet) dan zal hij zich altijd zo gedragen en dus is hij onbetrouwbaar.
Zou wegrennen nu het nog kan. Als zo'n vent zich zo respectloos opstelt tegenover zijn huidige vriendin (nee, dat ben jij niet) dan zal hij zich altijd zo gedragen en dus is hij onbetrouwbaar.
zondag 18 juli 2010 om 12:47
Hoi Chantal, ook al heb jij aangegeven dat je niet in een relatie wilt stoken, deze man zal waarschijnlijk nog wel even standvastig zijn en proberen je toch 'over te halen'. Zoals iedereen hier eigenlijk al zegt, begin er niet aan. Iets wat je verstand nu waarschijnlijk ook zegt, en wat je zelf ook wel weet, maar misschien zegt je gevoel al iets anders. Omdat je zoals je zelf al aangeeft wel gecharmeerd was/bent van hem. Probeer er niet in mee te gaan, dat is echt beter. Als zijn relatie echt niet goed zit, en hij jou echt leuk vindt, dan heeft hij altijd je telefoonnummer nog en kan hij je altijd nog bereiken. Laat hem dan maar terugkomen, maar begin niet aan iets als hij zijn vorige relatie nog niet afgerond heeft (als hij dat al doet en wil), dat zal dan sowieso geen kans van slagen hebben. Ik heb in dezelfde situatie gezeten, en ik kan je vertellen dat als je er eenmaal inzit, je er niet zo makkelijk uitkomt. Laat het niet zover komen, dat je dit zelf ook aan den lijve moet ondervinden. Het is zonde van je tijd en bespaart je een hoop verdriet. (al zie je dat misschien op dit moment nog niet zo in). Succes ermee!
zondag 18 juli 2010 om 12:58
Ik geloof wel dat hij niet volledig gelukkig is, anders zou hij geen behoefte hebben aan een ander.
Echter, zou ik er niet op wachten en lekker verder leven.
Laat het het lekker uitzoeken met dat mens van hem.
Als je iemand anders ontmoet ga ervoor en als je nog single bent en hij heeft haar gedumpt, dan kun je er altijd voor gaan.
Echter, zou ik er niet op wachten en lekker verder leven.
Laat het het lekker uitzoeken met dat mens van hem.
Als je iemand anders ontmoet ga ervoor en als je nog single bent en hij heeft haar gedumpt, dan kun je er altijd voor gaan.
zondag 18 juli 2010 om 13:48
zondag 18 juli 2010 om 14:00
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hij is?
Ik was net 30 toen ik de bewuste man tegenkwam, en het klinkt misschien vreemd, maar ik vind het zonde van de jaren (ja je leest t goed..) die ik hiermee verloren heb laten gaan, en zoveel leukere en betere mannen had tegen kunnen komen.
Er is maar een heel klein percentage mannen dat daadwerkelijk voor zijn minnares kiest... en daarnaast, kun jij hem straks vertrouwen?? De kans is meer dan aanwezig dat hij jou ook bedriegt of gaat bedriegen. En dan ben je nog veel ongelukkiger dan wanneer je het nu afkapt... Ik weet hoe lastig het is, ik heb ook alle adviezen weggewuifd destijds, ik heb er geen spijt van dat het wel gebeurd is, maar weet nu wel dat dit me niet een 2e x overkomt!
Ik was net 30 toen ik de bewuste man tegenkwam, en het klinkt misschien vreemd, maar ik vind het zonde van de jaren (ja je leest t goed..) die ik hiermee verloren heb laten gaan, en zoveel leukere en betere mannen had tegen kunnen komen.
Er is maar een heel klein percentage mannen dat daadwerkelijk voor zijn minnares kiest... en daarnaast, kun jij hem straks vertrouwen?? De kans is meer dan aanwezig dat hij jou ook bedriegt of gaat bedriegen. En dan ben je nog veel ongelukkiger dan wanneer je het nu afkapt... Ik weet hoe lastig het is, ik heb ook alle adviezen weggewuifd destijds, ik heb er geen spijt van dat het wel gebeurd is, maar weet nu wel dat dit me niet een 2e x overkomt!
zondag 18 juli 2010 om 14:03
quote:Chantal6547 schreef op 18 juli 2010 @ 13:38:
En als hij de relatie met zijn vriendin verbreekt? Is het dan wel reeël om hem een eerlijke kans te geven of denken we er dan nog precies hetzelfde over?Je weet in ieder geval dat hij, zodra jullie relatie even niet zo lekker loopt, op zoek gaat naar een neukertje andere dame.
En als hij de relatie met zijn vriendin verbreekt? Is het dan wel reeël om hem een eerlijke kans te geven of denken we er dan nog precies hetzelfde over?Je weet in ieder geval dat hij, zodra jullie relatie even niet zo lekker loopt, op zoek gaat naar een neukertje andere dame.