Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
http://glamour.blog.nl/fa ... sley-in-italie-voltrokken

Hier zag ze er overigens wel aardig uit. Jammer dat dit niet voor het eggie was.
Sowee, ik hoor net op TV dat Beyoncé optrad tijdens het feest. Wauw!
.
Ik was nog niet yolanthe-moe, maar na vandaag wel
Hetgeen wat ik zag vond ik wel kil overkomen.

Toen Yo aankwam in die koets, dacht ik: Meid voel je je nu niet opgelaten? Alleen in een koetsje met al die knollen ervoor???
Net even op de site van shownieuws wat beelden gezien,ik vind de jurk niet mooi(ze doet me zo denken aan Jordan dat model(?)uit Engeland die met Peter Andre was getrouwd heb daar ooit een foto in ook zo'n soort jurk van gezien.

Sluiers hou ik helemaal niet van en haar haar vond ik maar sloom zitten,ze had er in mijn ogen veel mooier en meer classy uitkunnen zien dan in zo'n glimmende kermis jurk.

Vond het er echt oridinair uitzien het geheel om over het pak van Wesley maar te zwijgen maar goed het was hun dag en als zij er blij mee zijn is het goed natuurlijk.
Tja, nouveau riche...

Maar goed, als zij maar een superdag hebben gehad!
quote:pearle schreef op 18 juli 2010 @ 08:34:

Toen Yo aankwam in die koets, dacht ik: Meid voel je je nu niet opgelaten? Alleen in een koetsje met al die knollen ervoor???

Jaah, dat dacht ik ook! Maar ik zie bij mij in de stad ook best regelmatig koetsjes met meestal het stel samen, en dan denk ik dat ook al.

Ik zou me ook enorm opgelaten voelen om zo te poseren voor camera's en foto's, kennelijk ben je over alle schroom heen als je dat gewend bent.

Verders vind ik het gewoon hartstikke leuk voor ze. Als je het geld hebt/krijgt, laat het dan maar lekker rollen ook. Is goed voor de economie en leuk als entertainment.
Ze had trouwens toch verteld dat er een echte blikvanger op de jurk zou zitten? Wat zou dat dan zijn?

Behalve dat de trouwjurk an sich best een blikvanger is.
Ik kwam dit stukje nog tegen:

http://www.dailymail.co.u ... the-footballers-wife.html

Moest glimlachen over het commentaar op de jurk en het pak van de bruidegom. Maar goed, ga er vanuit dat ze ondanks dit commentaar een mooie dag gehad zullen hebben!
Sodemieters, die Engelsen zijn ook niet mals in hun commentaar...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zag net Sylvie vd Vaart in haar mantelpakje, jeetje wat tuttig. Zoiets zou mijn oma ook aantrekken

Toen Yo aankwam in die koets, dacht ik: Meid voel je je nu niet opgelaten? Alleen in een koetsje met al die knollen ervoor???Volgens mij vindt ze al die aandacht juist heerlijk.

Ik las net ergens dat ze uitgroei had. Het was me nog niet opgevallen, maar inderdaad zeg. Foei Mari!
Al met al een griezelig tafereeltje vooral met dat kitcheriche koetsje.
Gelezen op de site van De Telegraaf:

Voor het enorme huwelijksfeest van start kon gaan, was het aan het kersverse paar om de avond te openen met een dans.

Yolanthe en Wesley maakten met de speciaal voor hen gemaakte liefdesdans grote indruk op de aanwezige gasten. Waar ze de tijd de afgelopen drukke periode vandaan hebben gehaald is een raadsel, maar het stel had met een choreograaf een hele act in elkaar gedraaid.

puke
quote:Carboon schreef op 18 juli 2010 @ 14:15:

Ik las net ergens dat ze uitgroei had. Het was me nog niet opgevallen, maar inderdaad zeg. Foei Mari! Ach, misschien toch een brilletje?
Haha die foto´s! Smaak is niet te koop, wat een vitrage en wat een taart van een jurk

Ik had toch wel verwacht dat ze er `mooier´ uit zou zien op haar trouwdag, ik vind d´r haar normaal gesproken nog leuker zitten dan ik op die foto´s kan zien..
Viva naar de knoppen.
quote:babs65 schreef op 18 juli 2010 @ 15:12:

Gelezen op de site van De Telegraaf:

Voor het enorme huwelijksfeest van start kon gaan, was het aan het kersverse paar om de avond te openen met een dans.

Yolanthe en Wesley maakten met de speciaal voor hen gemaakte liefdesdans grote indruk op de aanwezige gasten. Waar ze de tijd de afgelopen drukke periode vandaan hebben gehaald is een raadsel, maar het stel had met een choreograaf een hele act in elkaar gedraaid.

pukeDat soort dingen vind ik juist wel bijzonder. Das zeker niet gefilmd?
quote:binkie14 schreef op 17 juli 2010 @ 19:37:

Het kan haar enge, te korte bovenlipje, toch niet verhullen.

Nou, kort bovenlipje.......

Maar dan nog, uiterlijk is niet eens de reden om haar irritant te vinden.
Viva naar de knoppen.
FLORENCE - Het pak dat Wesley Sneijder in het weekeinde droeg tijdens zijn bruiloft, kostte ruim tienduizend euro. "We hadden van deze speciale lichtgewicht zijdes nog nooit een kostuum gemaakt. Er zijn zeer gecompliceerde bewerkingen uitgevoerd", verklapte de fabrikant.

De bruiloft, die maar liefst een heel weekend duurde, was tot in de puntjes gepland. Het draaiboek telt volgens Rossana Kluivert 91 pagina's. "Het is bijna een militaire operatie. Wes en Yo laten het allemaal rustig over zich heenkomen. Het is bepaald geen horrorbruidspaar."

De tortelduifjes kregen van vrienden en familie een houten kunstwerk cadeau, waarop zij zijn afgebeeld. De materialen voor het kunstwerk zijn verzameld in onder meer Barcelona en Milaan, de twee Spaanse steden waar Sneijder voor voetbalde.

Het kunstwerk is bedoeld voor in het Amsterdamse huis van het kersverse echtpaar. Tijdens het dankwoord grapte de 25-jarige Yolanthe er op los. "Daar ben ik niet zo vaak, dan kan ik rustig wennen aan de omvang van mijn neus." (NOVUM/CBR)

---------------- (bron: AD)

10.000 euro en dan zit het nog hartstikke klote!
Het kost een hoop geld om er zo goedkoop uit te zien dus
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zie nu dat pak pas
Viva naar de knoppen.
Volgens mij is een maatpak van Oger zelfs nog goedkoper dan dit...had die gecompliceerde bewerkingen maar gelaten..het is er niet beter van geworden! hahahaha
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2010 @ 10:47:

Het kost een hoop geld om er zo goedkoop uit te zien dus Mijn broer en zijn vrienden vinden hem nu helemaal geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven