man met vriendin

18-07-2010 11:36 63 berichten
Tijdje geleden een leuke man leren kennen die een vriendin heeft maar toch wel erg duidelijk liet weten dat hij mij wel zag zitten.

Relatie van hem liep niet zo lekker vertelde die etc. etc.

Hij wil alleen niet direct opgeven en hij heeft samen met haar pas een huis gekocht maar twijfelt nogal over de relatie.

Die avond is er niets gebeurd alleen nummers uitgewisseld.

Nu heb ik hem laten weten; luister ik ganiet stoken in een relatie of wat dan ook. Ik zoek geen contact meer met je want je hebt een vriendin en het heeft dus geen nut voor mij om achter je aan te lopen. Hij liet weten dat ie dat snapte maar nu blijft hij het contact met mij zoeken en zeggen dat ie me leuk/lief etc. vind.

Wat moet ik hier mee? Als hij vrijgezel zou zijn geweest had ik er zeker werk van gemaakt want het is een ontzettend leuke man. Maar nu denk ik; poten van iemand anders zn vent afhouden. Maar aan de andere kant; als zijn relatie niet goed zit kan ie er maar beter nu mee stoppen dan voordat het huis er staat (moet nog gebouwd worden) en hij dan na een maand zegt; Adios.

Dames/heren, wat moet ik hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Dit is een man die het duidelijk niet zo erg vindt om vreemd te gaan. Zo'n man zou ik niet hoeven.
quote:Chantal6547 schreef op 18 juli 2010 @ 13:38:

En als hij de relatie met zijn vriendin verbreekt? Is het dan wel reeël om hem een eerlijke kans te geven of denken we er dan nog precies hetzelfde over?

Dan nog heeft het weinig kans van slagen.

Je kunt namelijk je geluk niet bouwen op andermans ellende.
Als je hem al hebt laten weten dat je niet gaat lopen stoken, etc, etc, waarom vraag je dan hier om advies? Je hebt toch al aangegeven dat je dit niet ziet zitten?
quote:Chantal6547 schreef op 18 juli 2010 @ 13:38:

En als hij de relatie met zijn vriendin verbreekt? Is het dan wel reeël om hem een eerlijke kans te geven of denken we er dan nog precies hetzelfde over?Waarom niet?
Ik zou hem totaal negeren. Hallo! Wat hij nu bij zijn vrouw/vriendin flikt, flikt ie straks bij jou.
quote:Chardonnay schreef op 18 juli 2010 @ 14:03:

[...]

Je weet in ieder geval dat hij, zodra jullie relatie even niet zo lekker loopt, op zoek gaat naar een neukertje andere dame.Mwoah, dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Je kent de situatie niet, misschien is de koek gewoon op en iemand daardoor toegankelijker voor iemand anders. Dat gebeurt ook.
Als dat zo is, hakt de man in kwestie veel sneller de knoop door.
Als de koek op is moet hij gewoon zijn relatie verbreken, en geen neukje voor erbij gaan zoeken.
quote:Soya schreef op 18 juli 2010 @ 17:21:

[...]

Mwoah, dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Je kent de situatie niet, misschien is de koek gewoon op en iemand daardoor toegankelijker voor iemand anders. Dat gebeurt ook.Dat kan wel zijn, maar zo iemand wil ik niet als partner. Als de koek op is, dan verbreek je de relatie en gaat daarna weer eens verder kijken. Bovendien lijkt het me stug dat de koek op is, aangezien deze meneer net met zijn vriendin een huis heeft gekocht.
Je moest eens weten hoeveel mensen ( mannen en vrouwen) geen oude schoenen weggooien voordat ze nieuwe hebben.
Klinkt als mijn ex, alleen lieten wij geen huis bouwen. De verliefdheid was voorbij, hij kon niet 'voor me gaan', komt een ander tegen, spreekt met haar af via hyves etc etc. Je kent het liedje wel.

Ik ben blij dat ik nu een echte man heb, die voor mij door het vuur gaat. Want dat soort zwakkelingen laat je altijd in de steek als het even tegen zit en moeilijk gaat.

Veel succes ermee.
Wat denk je zelf ? ? ?

Ik dacht dat vrouwen een extra zintuig hadden om dit soort foute situaties/mannen te herkennen.
quote:Dave890 schreef op 19 juli 2010 @ 14:42:

Wat denk je zelf ? ? ?

Ik dacht dat vrouwen een extra zintuig hadden om dit soort foute situaties/mannen te herkennen.Nee hoor, dat extra zintuig werkt alleen voor andere vrouwen en niet voor de mannen die we zelf leuk vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven