Bekeerde moslima's?

03-04-2010 19:00 382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me al een tijdje aan het inlezen over de Islam en zit er over te denken om me binnenkort te bekeren. Ben een gewone nederlandse meid van 20 jaar.

Vroeg was ik helemaal tegen geloven en vond ik het maar onzin, maar sinds een tijdje ben ik er steeds meer in geintresseerd.

Ook doordat ik nogal een moeilijke jeugd heb gehad voelt dit als een warme deken waar ik rust krijg.

Graag zou ik willen praten met meiden die ook geintresseerd zijn in de Islam.

Ik heb het nog niemand uit mijn omgeving vertelt omdat ik bang ben voor de reacties.
Je zou toch ook gewoon kunnen googlen op "islam" en op forums als ontdekislam ofzo gaan kletsen. Waarom hier expliciet komen melden dat je denkt dat islam het beste bij je past
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Marnie: op die manier kunnen we het hele forum wel dichtgooien.
quote:nazife schreef op 18 juli 2010 @ 23:18:

Marnie: op die manier kunnen we het hele forum wel dichtgooien.Hoeft niet van mij, ik mag toch zeker de intentie van TO wel in twijfel trekken?
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Volgens mij Marnie, mag dat niet. In ieder geval niet openlijk op het betreffende topic. Dan moet je toverstaffen, mailen of in het mod topic posten.
OK bedankt Frizzy, dan doe ik dat
Drie bekeerlingen over hun ervaringen: toen het werd gefilmd waren Khadija, Umayma en Imane pas twee weken moslima.
Ik vind het filmpje wel een heel hoog 'O wat hebben wij het toch gezellig' gehalte hebben...

Net of het een grote groepsknuffel is, dat moslim zijn.

Het is bij ons nou niet iets wat op de voorgrond meespeelt.

Soms voor buitenstaanders maar dat is weer een ander verhaal.

De nadruk ligt er niet zo op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven