Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
ooh enne kennen jullie dat bijgeloof dat als je een ooievaar ziet dat er dan iemand zwanger wordt?

Klok...klepel...eh..

Naja enniehoe ik (we) heb(ben) er vandaag wel 80 gezien

Het barst er hier van.

De honden denken dat het grote kippen zijn..als ze niet op hun paalnesten zitten dan "grazen" ze wel door de weilanden.
Spannend Bieb
Ik wil mijn huis best laten zien elders

cis, klinkt leuk de dierenambulance

klets succes morgen

biebs samen met MO op de bak

babsjuh, wat is zoon lief
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Twee keer op het knopje gedrukt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ga te bedde

Tot morgen maisjes
quote:biebelie schreef op 18 juli 2010 @ 22:04:

baNk bedoel ik uiteraard...stelleje deuzen OOOOHHHHHHHHHHHHHH
quote:biebelie schreef op 18 juli 2010 @ 22:12:

ooh enne kennen jullie dat bijgeloof dat als je een ooievaar ziet dat er dan iemand zwanger wordt?

Klok...klepel...eh..

Veel ooievaars gezien in me leven, maarre geen slofjesbaby hiero

hoor
of babyslofje?
Oooh Bieb moeten we straks een tetterbabyshower gaan houden voor je?
Een babyslofje.
Truste Francisca!

Bieb: zolang je nog niet op je dak zitten is er weinig aan de hand denk ik
Iets anders
Helaas zijn al mijn baby slofjes foto's nog uit het stenen tijdperk en heb ik (nog) geen scanner, maar die gaat er ooit wel komen, dus dan ga ik jullie dood gooien met baby katten foto's hehe
Zo ik ga eens ff mijn avatar veranderen. Is weer hoog tijd!
Leuke avatar Slofje!

Maf eigenlijk, dat het wijzigen wel kan maar voor 't eerst een avatar uploaden niet. Dit forum hangt ook van de bugs aan elkaar he
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 18 juli 2010 @ 22:33:

Truste Francisca!

Bieb: zolang je nog niet op je dak zitten is er weinig aan de hand denk ik

Truste F!!

Nou ze zitten in de tuin....neem voor de zekerheid wel een pil extra
Nog even de honden een snel plasje laten plegen en dan ook te bedde.

tot morgen!!!
heb avatar weer veranderd! Bekkie van Koos werd toch wel erg uit z'n verband gerukt. Nu foto van ouwe Streepy, omdat ze morgen naar de DA moet. Aangezien dit een heel drama gaat worden, denk ik er nog maar even niet over na, zucht
Ik ga buitenbeessies checken en ook naar bed.

Slaap lekker allemaal!
Weltrusten slaapkoppies
Iets anders
Welterusten? Ben er net!

Ik wordt helemaal warm van alle knuffels, lieve meiden. Ik ga er ook maar vanuit dat het goed komt met m´n vader, hij was er snel bij. Waarschijnlijk wordt het straks wel weer eng, als de bestraling begint. Maar dat duurt nog eventjes, ze mogen eerst nog gewoon op vakantie.

Bieb, uh, met die ooievaars.....je probeert ons toch niet voorzichtig voor te bereiden hè? Het klinkt wel heel goed hoor, daar op de boerdrie! En honden hebben veel mensenkennis toch? Dus als Vullis gelijk zo verzot is op MO, dan zegt dat wel wat.

Bespreek je je angst trouwens ook met de hapto? Misschien kan dat wel helpen.

Babsje, schattige foto´s! en wat een opmerking, van je zoon. Wat moet je dáár nou weer mee? Streng blijven?

Klets en Slofje, allebei veel succes morgen! Ik duim mee met de rest!
Splinter!

Goed je te lezen!

Ik kon idd niet meer streng blijven... Maar het dreigement van niet op vakantie mogen àls, dat staat en dat weet 'ie
Iets anders
Babs!

Knap hoor, dat je zo standvastig bent. Dat lijkt me zó moeilijk aan opvoeden! Ik vind wel dat ouders vaak veel te toegeeflijk zijn, maar als ik dan zie hoe snel ik bij Sil overstag ga, dan vrees ik dat ik als echte ouder ook veelste soft zou zijn....

Dus dan maar beter van niet.
De kunst is te dreigen met iets niet uit te voeren waar je toch al tegenop zag te doen, of juist iets wel uit te voeren waarvoor je vingers al heel lang jeukten om er eindelijk eens mee aan de gang te gaan...

In het geval van die week vakantie: ik gun het hem ontzettend, en zal ook alles doen wat nodig is zodat hij kàn gaan. Maar wat ik er voor moet doen: z'n kleren allemaal schoon en in orde, z'n tas ingepakt, d'r helemaal heenrijden met fiets op de trekhaak (op vierdaagsevrijdag want opa loopt mee en hij blijft meteen daar), na een drukke feestdag weer helemaal terug naar huis...

Die vierdaagse is heel leuk, en m'n ouders zien ook. Maar het gedóe... Stiekem zou ik het niet erg vinden als dàt allemaal niet hoeft.

En dan wel heel eerlijk zijn in of het dreigement uitgevoerd moet worden ja of nee. Meestal stelt één van ons het dreigement in, en is de ander de jury of zoon wel of niet iets verdiend heeft.

Klinkt misschien heel gemeen, maar voor mij is het dè truc om standvastig te zijn met dit soort dingen.
Iets anders
Dat klinkt wel als een slimme manier om het voor jezelf uitvoerbaar te maken ja. En je bent inderdaad met z´n tweeën, zeker als je dan op één lijn zit, scheelt dat ook.

Vind je het niet moeilijk om hem een week te missen straks?

Haha, Sil heeft het weer druk op het balkon. Man heeft net de planten water gegeven en dan krijg je allemaal kleine stroompjes water op het balkon. En die moet je wel allemaal in de gaten houden natuurlijk. Zó interessant......
Tijd om de binnenkant van mijn ogen te gaan bekijken.

Slaap lekker straks, voor iedereen die dat nu nog niet doet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven