NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
yeaah ik ben de 1de posting
Je bent de eerste lieverd
Haha lachen om dit mee te maken. Dan ben je wel ouwe poep op het forum.
Haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jeeh, ik heb de zoveelste posting! ??

Waar is de rest?
Happy New Topic

ik wil nog steeds niet slapen en ga daar morgen spijt van hebben ....
Happy new topic Note!!
Ik vind het altijd zo vervelend als de helft van de topics in de top 10 door mezelf als laatste gepost is. (nee de zin klopt niet)

Is er iemand hier die dat herkent?
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 01:40:

ik wil nog steeds niet slapen en daar morgen spijt van hebben ....Naomii, jij wilt nog steeds niet slapen ... jij gaat daar echt spijt van krijgen!
Dan ben je echt te laat nog wakker Moonlight
Ja, dat heb ik ook!! Rete irritant
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 01:41:

Ik vind het altijd zo vervelend als de helft van de topics in de top 10 door mezelf als laatste gepost is. (nee de zin klopt niet)

Is er iemand hier die dat herkent?Dat herken ik wel. Die zin van jou klopt inderdaad niet!
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 01:42:

[...]

Naomii, jij wilt nog steeds niet slapen ... jij gaat daar echt spijt van krijgen!Ga je streng zijn voor me
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 01:41:

Is er iemand hier die dat herkent?nee, toch niet.. zo'n fanatieke schrijvert ben ik niet.. .. .. hoor jij niet te slapen?
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 01:42:

[...]

Dat herken ik wel. Die zin van jou klopt inderdaad niet! Je mag er gerust wat mooiers van maken hoor. Mij lukte het even niet.
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 01:44:

[...]

nee, toch niet.. zo'n fanatieke schrijvert ben ik niet.. .. .. hoor jij niet te slapen?Jawel. En ik denk dat zo'n 40 procent van mij al slaapt. Maar de rest nog niet.
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 01:44:

[...]

Je mag er gerust wat mooiers van maken hoor. Mij lukte het even niet.Mij ook niet. Had gewoon zin om even flauw te doen. Met die zin is niet veel mis hoor!
Ach, ik ga morgen eerst rustig in de file staan en daarna mijn mail doorworstelen ... 's middags wel weer een keer echt aan t werk

(wishful thinking, waarschijnlijk staat iedereen 's ochtends alweer aan mijn bureau met allerlei issues waar ik beslisingen over moet nemen of oplossingen voor moet bedenken)

Ik hoop heel hard op een rustige maandag!!
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 01:43:

[...]

Ga je streng zijn voor me

Ik ga zo ook streng zijn voor mezelf. Ik wil er om 02.00 in liggen met mijn ogen dicht! Morgenochtend wil ik er vroeg uit.

Waar is de rest?
Hee Boogje is er weer

Happy new topic!
Cum non tum age
De rest is waarschijnlijk al streng geweest voor zichzelf en braaf aan het slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven