Fussie did it helemaal!!!

09-07-2010 12:23 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veertig volle weken heb je uitgezeten, knap hoor.

Spannend, soms zelfs een beetje eng, maar het is jullie gelukt.

En omdat je vorige keer bij jouw Oudste een pagina's lang topic kreeg, is het natuurlijk zielig voor Kleintje als die geen eigen topic heeft...

Dus; goed gedaan, en ik snap dat je jouw prachtige buik koestert en ervan geniet (goed, zo)... maar nu mag Kleintje wel komen hoor! We zijn benieuwd.

Wat wilde ik nou toch typen?
Spannend, zet hem op!
Spannend! Hoop dat hij/zij er vandaag uitkomt.
*zoekt haar pompoenen weer op*

GOOOOOOOOOO FUSSIE!
Fussie zet 'm op!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Goooooo Fussie, gooooo!

(Mijn inleiding duurde vier dagen, maar dat is uitzonderlijk. Ik hoop dat je vandaag of anders morgenvroeg Skippy kunt leren kennen).
Mogguh!

Ik mee.
quote:Lucebertha schreef op 19 juli 2010 @ 08:39:

Goooooo Fussie, gooooo!

(Mijn inleiding duurde vier dagen, maar dat is uitzonderlijk. Ik hoop dat je vandaag of anders morgenvroeg Skippy kunt leren kennen).Als ze het net zo snel doet als ik is ze op tijd voor de lunch klaar
Hier ook op tijd voor de lunch dus goooooo Fussie!!!!
fussie go go go
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zet hem op Fussie! Skippy, we zijn allemaal heel erg benieuwd naar je!

Go Skippy , go Fussie

Go Skippy , go Fussie

Go Skippy , go Fussie

Go Skippy , go Fussie

Go Skippy , go Fussie

Go Skippy , go Fussie

Go Skippy , go Fussie
Ik word zeeziek.

Erik is de Mol en HPL de Lul.
ah wat lief van jullie. Voorlopig nog geen actie. Ze moeten eerst uitzoeken hoe de vorige sectio is gezet en of ze ?berhaupt wel kunnen inleiden. Vergt overleg met ziekenhuis van toen dus tijd. Maar ik lig prima. Lief verveelt zich
ah wat lief van jullie. Voorlopig nog geen actie. Ze moeten eerst uitzoeken hoe de vorige sectio is gezet en of ze ?berhaupt wel kunnen inleiden. Vergt overleg met ziekenhuis van toen dus tijd. Maar ik lig prima. Lief verveelt zich
Ook vanaf hier mental support! Zet em op...
Zet hem op Fussie
En? En? En? Gebeurt er al wat?
Ken je die van die vrouw die naar de dokter ging?

Nou, die mocht weer naar huis

Ze moeten wachten op de uitkomst van de vorige sectio en die ligt diep, diep, diep in de archieven in België. Dus in België is nu iemand druk aan het zoeken (zonde, zo met dit mooie weer) en pas als die uitslag er is weten we meer.

We kregen de keuze of we in het ziekenhuis wilden wachten of morgen een nieuwe poging wagen maar geadviseerd werd om morgen opnieuw te komen.

Dus nu voelt het alsof we een dagje spijbelen

(en ik heb nog één dagje extra die heerlijke buik )
Groot gelijk, nog even genieten van je buik. Het wordt zo wel spannend he!
Hahahaha fijn dat je het zo lekker vind om nog een dagje extra zwanger te zijn! Ik denk dat er zat zouden zijn die de dokter zouden martelen als het niet deze dag zou gebeuren hahhaha
Bofbips!!
quote:fussie schreef op 19 juli 2010 @ 12:19:

Ken je die van die vrouw die naar de dokter ging?

Nou, die mocht weer naar huis

Ze moeten wachten op de uitkomst van de vorige sectio en die ligt diep, diep, diep in de archieven in België. Dus in België is nu iemand druk aan het zoeken (zonde, zo met dit mooie weer) en pas als die uitslag er is weten we meer.

We kregen de keuze of we in het ziekenhuis wilden wachten of morgen een nieuwe poging wagen maar geadviseerd werd om morgen opnieuw te komen.

Dus nu voelt het alsof we een dagje spijbelen

(en ik heb nog één dagje extra die heerlijke buik )Ja, da's allemaal leuk en aardig, maar dan moet skippy er morgen wel gewoon uit. Ik ga woensdagochtend vroeg op vakantie en ik wil wel weten dat ie er is en dat alles goed is met moeder en kind!
Kippie, ik denk het ook. Maar ze hebben wel 101x sorry gezegd, want het had natuurlijk allang een keertje uitgezocht moeten worden. Maar liever zorgvuldig uitzoeken dan een gescheurde baarmoeder hoor. Dat lijkt me helemaal niets.

Tila, ik weet later meer. Als het een keizersnede wordt, verplicht, dan moet het lukken voor woensdag. En anders geef je via de vriendjessite je nummer maar, dan sms ik je wel

Lekker, vakantie! Waar ga je naartoe?
Frankrijk. Kamperen in de duinen in de streek met de lekkerste wijnen en de hoogste golven
U heeft bericht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven