Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 19 juli 2010 @ 10:55:

Volgens mij is een maatpak van Oger zelfs nog goedkoper dan dit...had die gecompliceerde bewerkingen maar gelaten..het is er niet beter van geworden! hahahahaIn The Tele Vague staat het complete verhaal, daarin staat dat de ontwerper zich eigenlijk niet realiseerde dat dit stofje niet geschikt was voor een pak, zeker niet in die hitte. Zelfs de schrijfster van het stuk, Wilma Nanninga gaf met zoveel woorden aan dat het gescheld van de Britse pers een beetje goedkoop was, maar dat het wellicht beter was geweest als mensen het paar beter hadden geadviseerd.....
jaloezie is een bitch
quote:Liefje83 schreef op 19 juli 2010 @ 11:02:

jaloezie is een bitchWil je ook graag in een glimjurk lopen?
Viva naar de knoppen.
Ik vraag mij af waarom het woord jaloezie tevoorschijn komt als je zegt iets lelijk te vinden?

Je kunt de kleding van dit bruidspaar dus niet oprecht lelijk vinden?

Leg mij eens uit Liefje83, waarom niet?
quote:Muis66 schreef op 19 juli 2010 @ 10:59:

[...]

In The Tele Vague staat het complete verhaal, daarin staat dat de ontwerper zich eigenlijk niet realiseerde dat dit stofje niet geschikt was voor een pak, zeker niet in die hitte. Zelfs de schrijfster van het stuk, Wilma Nanninga gaf met zoveel woorden aan dat het gescheld van de Britse pers een beetje goedkoop was, maar dat het wellicht beter was geweest als mensen het paar beter hadden geadviseerd.....waarom dan niet een reserve pak op voorraad??
Ik denk dat ze achteraf wel spijt hebben dat ze Rosanna Lima hebben ingehuurd voor de styling. Dani Bless heeft het beter gedaan op Ibiza bij bruidspaar Heijtinga.
Stressed is just desserts spelled backwards
Die jurk zag er echt niet uit en dat pak al helemaal niet. Was bij mijn schoonouders thuis toen het om 11 uur op shownieuws was dus ben hem snel naar huis gesmeerd aan dat circus doe ik niet mee.

Gadverdamme ga sowieso al over mijn nek bij het zien van die sneijder, maar kon wel lachen om hoe belachelijk hij eruit zag in zijn pak.
Tja dat krijg je ervan als je een nouveau riche grietje dat denkt dat ze een styliste is omdat ze zo leuk een blauwe maandag met kleding heeft gefröbeld de styling op je bruiloft laat verzorgen.

Maar die gruwelijke jurk heeft Yo toch echt zelf verzonnen. Dat ze iemand heeft gevonden om hem ook echt te maken is een godswonder .
quote:iris1969 schreef op 19 juli 2010 @ 13:17:

Maar die gruwelijke jurk heeft Yo toch echt zelf verzonnen. Dat ze iemand heeft gevonden om hem ook echt te maken is een godswonder .Ja, ik zou mijn naam er niet aan willen verbinden
Wie heeft het monster/ de jurk eigenlijk gemaakt?
quote:Maleficent schreef op 19 juli 2010 @ 12:38:

Ik denk dat ze achteraf wel spijt hebben dat ze Rosanna Lima hebben ingehuurd voor de styling. Dani Bless heeft het beter gedaan op Ibiza bij bruidspaar Heijtinga.

Dat YoWes over de top gaat, snap ik en vind ik ook nog wel bij ze passen, maar zelfs dan nog is dat pak afschuwelijk. Van haar jurk vind ik het lijfje dan wel mooi en de sluier ook - al zou het niet mijn ding zijn. Die hoepeldepoepelrok vind ik spuuglelijk.

En tsja, die Rosanna Lima is natuurlijk 'iemand' sinds ze Kluivert aan de haak heeft geslagen.

Wie ik trouwens verdacht stil vind is Anouk Smulders.Zij heeft nl. een bureau dat de bruiloft van YoWes verzorgde en dat bureau runt ze, als ik het goed heb, met Rozijntje, en nog iemand.
Ik ga vanavond maar eens boulevard kijken om te zien wat ze er daar van zeggen....
quote:emmenn schreef op 19 juli 2010 @ 13:26:

Wie heeft het monster/ de jurk eigenlijk gemaakt?

Maria Karin, een Portugese 'beroemd in heel Italie'.

Ja, nu wel ja.

Op haar site heeft ze een aantal voorbeelden volgens het Yolanthe concept: strak strapless lijfje en veel ruches, hoepeltjes, strookjes etc vanaf de heupen en kont....
quote:dolfje schreef op 19 juli 2010 @ 13:29:

Ik ga vanavond maar eens boulevard kijken om te zien wat ze er daar van zeggen....Waarschijnlijk spreekt het orakel modegoeroe Fiona Heering....
Rosanna Lima is natuurlijk stikbekend van haar M&S creaties...

Dus begrijpelijk dat Yo haar uitkoos.

Overigens las ik dat het pak van Wes 10.000 euro heeft gekost..het was zulke lichte zijde, daar was nog nooit een pak van gemaakt dus daarom was het zo kostbaar.

En Wes heefrt waarschijnlijk ook niet echt een gangbare herenmaat...
leuk om even mee te gluren.

vind het niet zo mooi wat ze aanhadden, ook wel een beetje verwacht dat het erg over de top zou zijn.

blijf het trouwens gek vinden dat ze in italie trouwen en niet in spanje ivm haar roots.

feest kostte 400.000 euro las ik in de krant, jeemig....
Ik vind haar jurk niet spuuglelijk, maar had ook meer verwacht. Ik heb vorig jaar voor ons huwelijk tientallen jurken gepast en natuurlijk droom je van dé jurk die dan uiteindelijk onbetaalbaar blijkt te zijn. Enfin, eerlijk gezegd vond ik mijn jurk toch mooier dan die van haar. Jammer van die baleinen, dit doet de jurk goedkoop uitzien vind ik. De lange sluier vond ik wel mooi. En het pak van Wesley... superjammer dat het zo duur was en zo lelijk en daarenboven zo slecht gemaakt! Een gewoon zwart pak vind ik nog altijd het mooist.

De koets vond ik wel leuk; wij hadden er ook één en dat was echt zalig genieten! Lekker langzaam naar de kerk en naar de plaats van de fotoshoot wandelen in het zonnetje (zwijmelt nog even verder...).
Okay de broek was Wesley is nogal grappig fout, maar ik vind Yolanthe echt prachtig (en de jurk ook, echt een prinsessenjurk)
Wat grappig dat smaken zo verschillen, want ik vond die jurk echt spuuglelijk (door de hoepels) en bovendien ook nog erg ordinair (door de diepe decolleté) en enorm goedkoop ogend (door de spierwitte kleur en de glimmende stof).

Het is dat ze verder een knappe vrouw is, anders had ze echt voor gek gestaan.
quote:Muis66 schreef op 19 juli 2010 @ 13:27:

[...]

Wie ik trouwens verdacht stil vind is Anouk Smulders.Zij heeft nl. een bureau dat de bruiloft van YoWes verzorgde en dat bureau runt ze, als ik het goed heb, met Rozijntje, en nog iemand.

Idd... Waar is die gebleven?

http://glamour.blog.nl/fa ... rs-van-yolanthe-en-wesley

Haha, bedrijf heet The Class () Company
Ik ben te dik voor een glimjurk, maar ik vind het gewoon vrij sneu hoe iedereen hierover loopt te praten. laat die mensen toch gewoon blij zijn!
quote:Quacker schreef op 19 juli 2010 @ 16:52:

[...]

Idd... Waar is die gebleven?Anouk zit bij RTL Boulevard.
Anouk zit schijnheilig te doen.

Werkt bij rtl boulevard, roddelprogramma..en vervolgens zegt ze met afkeuerende blik dat ze niet binnen hadden mogen komen met die camera.

Ik hoor ook net een lied dat is gezongen bij de bruiloft...nummer a la Wolter Kroes/Thomas Berge/Jan Smit....kamp nummer.

Vind het trouwens weer overdreven dat wes en yo de huwelijksbelofte in het engels doen, ze zijn toch beide nederlands? Spreek dan ook je moeders taal
quote:Liefje83 schreef op 19 juli 2010 @ 18:56:

Ik ben te dik voor een glimjurk, maar ik vind het gewoon vrij sneu hoe iedereen hierover loopt te praten. laat die mensen toch gewoon blij zijn! Net alsof ze minder blij zijn omdat de viva-forummers de kleding niet mooi vonden.
Wat een verschrikkelijk over the top gebeuren. En die jurk, wat vreselijk!

Ordinair, deze heel show, geen greintje klasse.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven