Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Mm enkel en meervoud in één zin. ik geloof dat ik iets sterkers nodig heb.

De wijn van Bo en Ro. Jippie die gaan we lekker buiten zittend buit maken.
Poehee, ik hoorde dat je van die hydrofiele dingen nooit genoeg kunt hebben. Maar daarvoor kun je de kersverse vader sturen of het online bestellen

ik herken het wel van de camping. Ik ben zo heerlijk makkelijk altijd op de camping. Leef in mijn bikini en korte broek. Maar dat is schijnbaar raar

Bo, lekker genoten van vandaag. Ik vind het altijd heerlijk in ons tuintje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
pppfff

wat een leeswerk weer.

Nou ik moest dus voor werk naar de zwarte cross en dit is het resultaat

zwarte cross

Het was hard werken, maar ook erg leuk, vandaag had ik familie over de vloer en zijn m'n boekenkasten in elkaar gezet.

Morgen ga ik even op jullie posts in hoor, maar er wordt veel gepost...ik hou het niet zo goed bij.

Ing je bent al weg, maar als je terug bent gaan we zeker daten en ik kan in oktober
Wat een sfeertje Luonto, goed gefilmd en leuk gemonteerd het lijkt me een superzware sport dat crossen en je moet er een ijzeren conditie voor hebben.

Lekker geslapen Bo? ben je je bed maar ingerold gisteren? hoe is het met de uien en de hondjes gegaan?

Straks een uurtje sporten en boodschappen doen en daarna rustig thuis een beetje opruimen en schoonmaken, ik doe het vandaag rustig aan, morgen en donderdag naar mijn schoondochter, ik heb haar nu anderhalve week niet gezien en ben benieuwd hoe ze is.

Fijn dag allemaal
Goeiemorgen!

Luonto leuk die reportage. Heb je ook nog wat optredens kunnen zien of had je het te druk?

Gelukkeling wat doe je voor sport in dat uur?

Ik ga zo naar Zoebie, Saar bewonderen.

Ik trek maar weer even een broek aan ipv jurk dan kan ze op schoot.
O Phoehee ik ben jaloers................

Ik doe fitness, loopband roeien fietsen crosstrainer en krachttraining
Oh wat leuk Phoehee, je gaat Saar in het echt zien!!

Ben benieuwd of ze net zo lief is als Joe&Sam

De uien zijn netjes verpoot en staan nu keurig 10cm van elkaar af.

Als jullie komen eind dit jaar is er zeker genoeg prei voor preitaart, dat is hartstikke lekker.

Uientaart is ook lekker trouwens, eigenlijk vind ik alles lekker :-)

Het is hier nog steeds zulk lekker weer, niet te warm, fijn briesje, zonnetje: perfect.

Ik hoop dat dat morgen nog zo is; ik heb een hele lange dag in het ziekenhuis voor de boeg, eerst Petit, daarna nog de chemo.

Gisteren was ik toch nog wel moe, ik begin het wel te voelen, de chemo. Nou ja, vroeg naar bed is best gezond natuurlijk.

Leo, ik zie je al zitten hoor, in je Snuggie! laat ze maar lachen

Ik hoop dat je toch nog een beetje kunt relaxen, hoewel ik ergens best kan begrijpen dat je het liefste thuis was geweest.

Zoebie, hoe was het wijntje?

Luonto, leuk gedaan, dat filmpje! En blij te lezen dat je meekomt in oktober.

Ik hoop dat je van preitaart houdt! (zo niet, dan maak ik wat anders hoor).

Gelukkeling, als je het hele weekend gewerkt hebt hoef je vandaag niet, denk ik?

En superbedankt voor de foto's, echt heel lief!

Ik ga eens kijken of Joe en Sam nog een beetje willen luisteren!
De wijn was echt helemaal super Bo. We hebben de twee flesjes leeg. We hebben nog lang buiten kunnen zitten.

Phoehee is net weg. Wat een mooie buik zeg. Het was erg leuk.

Straks komt mijn nichtje met vriend. Die zijn ook op vakantie geweest in Limburg en gaan nu weer naar huis.

Dus druk, maar de partytent staat weer. proffesories in elkaar gezet en het zwembad is weer helder.

Wat willen we nog meer. heerlijk genieten van Saar. Sedi en de vakantie.
De wijn was echt helemaal super Bo. We hebben de twee flesjes leeg. We hebben nog lang buiten kunnen zitten.

Phoehee is net weg. Wat een mooie buik zeg. Het was erg leuk.

Straks komt mijn nichtje met vriend. Die zijn ook op vakantie geweest in Limburg en gaan nu weer naar huis.

Dus druk, maar de partytent staat weer. proffesories in elkaar gezet en het zwembad is weer helder.

Wat willen we nog meer. heerlijk genieten van Saar. Sedi en de vakantie.
* kijkt even om het hoekje... sluipt toch maar naar binnen *

Hello ladies!

Long time no see.

Kleine update: tegels erin, voegen er bijna in - verwachting is aan het einde van de week zo goed als klaar.

Nordochter nog bij tante, Norzoon lekker aan het spelen met vriendje en Norman moet nog twee weken werken.

Bo, fijn dat het bij jullie niet zo warm is. Hier is het al pittig warm. Moest net even naar de bouwmarkt (ik word daar inmiddels uitgebreid gegroet - dat begrijpen jullie wel...) en het zweet stond alweer in mijn nek. Ik hoop dat je lekker in een briesje onder de notenboom ligt! Ik kan het mij voorstellen dat die chemo er nu in gaat hakken. Ik hoop dat het morgen dan ook niet zo heet is. Wordt een lange dag; Petit en chemo. Is het een evaluatiegesprek?

Zoeb, ik zie jou en Jan wel zitten hoor daar onder die partytent! Honden om jullie heen, helder water in het zwembad en maar klokken van die wijn. En 's avonds - jahaa mensen - verhuizen ze naar de sauna. Niet erin, maar ervoor. Want daar zit je lekker in de schaduw.

Leo, jij snuggert! Altijd al geweten dat je snugger was, maar dat je er ook eentje zou dragen. Heeft We ook een veer achter op zijn hoofd als jullie zo zitten? En roken jullie dan een vredespijp?

Ing is inmiddels op vakantie. Als je dit leest, stiekem vanuit een internetcafé, heel veel plezier!

Phoehee, het gaat opschieten nu meid! Misschien beval je wel op Norzoon's verjaardag. Dat was negen jaar geleden de warmste dag van het jaar. Maar of het nou 35 graden is of -10, dat zal je op dat moment een worst wezen. Je zoon voor het eerst zien; geweldig!

Gelukkeling, ben jij even een bikkel zeg! Sporten met dit weer. Dan ben je een echte die-hard!

Nou, jullie begrijpen natuurlijk wel waar ik mee afsluit. Er moet weer iemand van zopie voorzien worden. Ik maak de heerlijkste mixjes van fruitdrank voor die man. Vitamientjes hè!

Tot later!
Saartje is echt een schatje, nog zo klein. En dan die moedervlek, en ze kijkt heel ondeugend en aandoenlijk.

En Zoebie had lekker appeltaart, zelf gekocht ;)

Robo morgen lange dag dan, moet je weer zo vroeg op?

Norre wanneer is je zoon jarig? Wie weet!

Ik ga de aardbeien eens wassen en opeten, die van de ah moet je niet langer dan 2 uur laten staan. En dan lekker Tour kijken en in slaap vallen.
Norre, klinkt goed, de vooruitgang in je badkamer!!

Je had dat alleen niet moeten zeggen, van Leo en de vredespijp, ik moet er steeds weer om lachen

Phoehee, wat fijn dat het leuk was bij Zoebie!! En dat je Saartje ook gezien hebt, ze is het halfzusje van mijn twee donderstralen, vind je dat ze op hen lijkt?

Zoebie, het klinkt alsof je een heerlijke avond had :-) Gelukkig is je zwembad weer helder, het zou inderdaad superzonde zijn om zoveel liter water weg te doen. Veel plezier met je nichtje!

Hier is het warm, maar nog steeds wel lekker. Ik ben net met Joe alleen naar het bos geweest, hij vindt het heel moeilijk om niet bij Sam te zijn, dus dat oefen ik nu. Steeds iets langer en dan komt het wel goed. Sam heeft dat probleem helemaal niet, die vindt het allang fijn als hij alleen is en alle aandacht krijgt
Ja ik zie ze ook zitten Hij: Zeg Zachte Veer, jij nog een drankje?

Zij: Graag snelle Wolf, doe mij nog maar een passoa jus UGG

*hoest* dat is van de rook, daar moet je maar tegen kunnen.
O ja ''alleen voor de Tipi mag gevredespijpt worden''
dubbel
Ach, ik kan mij nog voor de geest halen hoe Tipi Wan aan de vredespijp van dokter Rossi lag te lurken op zijn uithuilbank. Dus Leo weet vast wel raad met die van We....
Heerlijk hè Norre, even lekker lachen! Ja hij heet niet voor niets snelle Wolf, dus alleen een heel zachte veer kan het plezier wat laten duren.... o o o wat erg he
En Fien maar schreeuwen voor die dichte tent: "ik wil ook naar binnen!"
Heb trouwens vanmiddag ook maar eens een teststaaf in het water gehouden. Eentje voor het zwembad dan...

Weer een beetje ph-plus/min en chloor in gemieterd, dus de kinders kunnen weer vooruit.
Nor dus het begint op te schieten, jou badkamer. Fijn dat het aan het einde van de week klaar is. En je hebt gelijk. 's Avonds verhuizen we naar het stukje "terras' voor de sauna om te genieten van Bo en Ro's heerlijke wijn. Op de andere fles zijn we erg zuinig. En van Saar en Sedi. En jij ziet het dan natuurlijk helemaal voor je. Mijn nicht(je) woont trouwens bij jou in de buurt. In V..b... Even cryptisch anders is het te herkenbaar. Het was weer leuk om haar te zien.

Ja Gelukkeling, jij moet dus niet in de buurt van de Tipi komen als anti-roker. Ik doe wel mee hoor.

Fijn Phoehee dat de zelf........ appeltaart lekker was.

Ach ja, mijn oven hé. Zoooo vol.

Saar hobbelt als een denderende trein door de kamer. Haar voetjes roffelen gewoon over de grond.

Wat een duveltje is ze toch. Vanavond heeft ze de kat verdreven. En nu zit ze aan mijn vloerkleed te knabbelen. Ze maakt alles af wat Sam en Joe hebben laten liggen.

't Is gezellig druk geweest hier vandaag. Phoehee, nichtje met vriend, Zoon en schoondochter en straks komt andere zoon nog even Saar knuffelen. Tussendoor nog even naar een verjaardag van zwager geweest die 65 is geworden.
Ik kom even zwaaien naar alle vrouwen hier en naar Robo in het bijzonder

Je vermaakt je goed met Sam en Joe zo te lezen, fijn!

Heel veel sterkte voor de lange dag morgen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zusje en voor jou ook? Lange dag morgen?
Ja Zusje, morgen is toch de dag?

Hier is de oven nu ook vol met zelfgekochte pizza. Ah het piepje gaat!

(ik noem deze soort dieet-pizza, van ah de groente-dunne bodem pizza met 520 kcal, uit het versschap)
D-day is aankomend weekend, lange dag zou morgen wel eens kunnen kloppen als ik kijk naar de weersvoorspelling... Als ze tevoorschijn wil komen dan bij voorkeur nu snel nog en anders wachten tot die hitte van morgen weg is.

Phoehee, bij jou ook nog alles rustig?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zusje in het schema juli staat iets over morgen?Hier alles nog rustig, merk wel wat verschil in mijn buik kwa krampen maar hoor wel steeds dat dit weken kan duren.

Note; ik zie nu dat dat een ander zusje is of snap ik er nu niks meer van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven