Er kan nog meer bij - Part 11
maandag 19 juli 2010 om 16:09
Er kan nog meer bij!!
Klets gezellig mee, sluit gezellig aan, iedereen is welkom.
We delen een lach en een traan.
We geven elkaar een welverdiende knuffel (op z'n tijd)
Iedereen is welkom, daarom hebben we aantal regels:
1. Laten we het vooral gezellig houden.
2. Teruglezen is niet verplicht.
3. In je eerste posting dient het codewoord genoemd te worden. (Frituurvet)
4. De belangrijkste: Gebruik verticuteren in een juiste Nederlandse zin.
Om je aan te sluiten moet je even de volgende vraagjes beantwoorden (foute antwoorden bestaan niet dat heeft Nemhain, voorzitster van de ballotagecommissie, besloten):
1. Wat is je favoriete eten?
2. Wat vind je van de zomer?
3. Lust je Rosé?
4. Wat is de gekste situatie waar je ooit in gezeten hebt?
Vorige topics:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
HAVE FUN!!
Klets gezellig mee, sluit gezellig aan, iedereen is welkom.
We delen een lach en een traan.
We geven elkaar een welverdiende knuffel (op z'n tijd)
Iedereen is welkom, daarom hebben we aantal regels:
1. Laten we het vooral gezellig houden.
2. Teruglezen is niet verplicht.
3. In je eerste posting dient het codewoord genoemd te worden. (Frituurvet)
4. De belangrijkste: Gebruik verticuteren in een juiste Nederlandse zin.
Om je aan te sluiten moet je even de volgende vraagjes beantwoorden (foute antwoorden bestaan niet dat heeft Nemhain, voorzitster van de ballotagecommissie, besloten):
1. Wat is je favoriete eten?
2. Wat vind je van de zomer?
3. Lust je Rosé?
4. Wat is de gekste situatie waar je ooit in gezeten hebt?
Vorige topics:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
HAVE FUN!!
A dirty mind is a joy forever
maandag 19 juli 2010 om 16:49
Zit er nou echt veel wiskunde bij?
Ik twijfel om die studie te gaan doen. Het komt elke keer uit beroepstesten enzo. En het lijkt me een leuke baan. Alleen zit het gedeelte wiskunde in de weg.
Dat heb ik bijv op de middelbare school na 2 jaar al laten vallen. Is dat een probleem? Hoelang is de studie voor laborante?
Ik twijfel om die studie te gaan doen. Het komt elke keer uit beroepstesten enzo. En het lijkt me een leuke baan. Alleen zit het gedeelte wiskunde in de weg.
Dat heb ik bijv op de middelbare school na 2 jaar al laten vallen. Is dat een probleem? Hoelang is de studie voor laborante?
maandag 19 juli 2010 om 16:53
Brum, ik ben heul slecht in wiskunde en ik heb MLO opleiding gedaan en geslaagd
Je hebt KMLO, dat is geloof ik 3 jaar en niveau 3 en je hebt MLO, dat is 4 jaar en niveau 4.
Dan kan je nog richting medisch en chemisch, misschien inmiddels nog wel specifiekere richtingen.
Hanna heeft meen ik een HLO opleiding gedaan en dat is iets minder practisch en meer theoretisch maar dat is wel logisch bij een HBO opleiding.
Je hebt KMLO, dat is geloof ik 3 jaar en niveau 3 en je hebt MLO, dat is 4 jaar en niveau 4.
Dan kan je nog richting medisch en chemisch, misschien inmiddels nog wel specifiekere richtingen.
Hanna heeft meen ik een HLO opleiding gedaan en dat is iets minder practisch en meer theoretisch maar dat is wel logisch bij een HBO opleiding.