PCO en permanente ontharing
maandag 19 juli 2010 om 19:02
Lieve lezers,
Zijn hier meiden/vrouwen die ervaring hebben met permanente ontharing en PCO.
Zelf denk ik hier op over te gaan maar ik kan mij voorstellen dat als je de oorzaak niet aanpakt de haren na deze behandelingen gewoon weer terug komen.
Ik zelf heb vooral last van overbeharing op mijn benen. Is hier iemand die mij tips kan geven? Of uit ervaring kan spreken?
Liefs
Zijn hier meiden/vrouwen die ervaring hebben met permanente ontharing en PCO.
Zelf denk ik hier op over te gaan maar ik kan mij voorstellen dat als je de oorzaak niet aanpakt de haren na deze behandelingen gewoon weer terug komen.
Ik zelf heb vooral last van overbeharing op mijn benen. Is hier iemand die mij tips kan geven? Of uit ervaring kan spreken?
Liefs
maandag 19 juli 2010 om 19:56
maandag 19 juli 2010 om 21:05
Nee geen ervaring, maar bedenk wel dat hormonale overbeharing heel moeilijk is om aan te pakken en ook de kans loopt dat de haren terugkomen.
Ik laat zelf bikinilijn en bovenbenen laseren en bij mij werkt het goed. Heb me destijds wel laten testen op hormonale afwijkingen, maar dat was niet het geval.
Mocht je het willen doen dan zou ik kiezen voor een laser en geen ELOS of IPL.
Ik laat zelf bikinilijn en bovenbenen laseren en bij mij werkt het goed. Heb me destijds wel laten testen op hormonale afwijkingen, maar dat was niet het geval.
Mocht je het willen doen dan zou ik kiezen voor een laser en geen ELOS of IPL.