NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Cuba!!!! Boog, ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd.
quote:Lovestar schreef op 19 juli 2010 @ 22:55:

[...]

Heb me ondertussen weer gemeld zoals je het gemerkt heb Ik zie je! Goed dat je er weer helemaal bij en terug bent!
Nou zeg.. heb ik een leuk berichtje naar iemand gestuurd op RP.. flink m'n best op gedaan.. en krijg ik als reactie terug "wedden dat dit een standaard bericht is?".. tssskk
Maar hoe kan ik je nu een berichtje sturen lovestar?
Hello.
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:57:

Cuba!!!! Boog, ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd.Kei Leuk, Nao!!!.. maar ehm.. daar heb je helemaal geen r**t aan hier bij viva.. je kan er namelijk niks meer.. kan geen prive berichtjes sturen of wat dan ook :(
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 22:55:

[...]

Haha begin jij nou ook al! Wat is mis met de waarheid??!
Hey Nootje!.. .. schoonheidsslaapje gedaan?
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 22:59:

Hey Nootje!.. .. schoonheidsslaapje gedaan?Mijn netbook is in orde gemaakt en dat is uitgelopen op een drinkgelag met een aantal buren.
quote:Lovestar schreef op 19 juli 2010 @ 22:59:

[...]

Wat is mis met de waarheid??!

Ben niet gewend dat ik zoveel complimenten krijg over mijn uiterlijk. Echt niet!

Maar bedankt hoor
quote:Lovestar schreef op 19 juli 2010 @ 22:57:

[...]

Jup

Sinds gisteren al. Toen heb ik het ook gemeld dat ik bij was met lezen Ooh Love! Ik weet dat jij heel graag terugleest en wij dat ook meer moeten doen, maar zonder aanknopingspunt beginnen er geen gesprekken!
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 22:58:

Nou zeg.. heb ik een leuk berichtje naar iemand gestuurd op RP.. flink m'n best op gedaan.. en krijg ik als reactie terug "wedden dat dit een standaard bericht is?".. tssskkBoog, RP sucks. Kan jij ook niks aan doen. Vrouwen worden daar feeksen vanwege de sh#tload aan baggermail waar je de leuke tussenuit moet zien te vissen. Zelfs ik werd een heks na een paar weken
Hey Nootje!
quote:Moonlight82 schreef op 19 juli 2010 @ 23:00:

Ben niet gewend dat ik zoveel complimenten krijg over mijn uiterlijk. Echt niet!

Echt niet?... tjee.. wat is er mis met die kerels bij jou in de buurt?
Hey Note!
Love, Boog doelt erop dat hij ons wel wil vermaken in Utrecht waarop ik aangaf dat als jij okee bent we een date hebben
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 23:01:

[...]

Boog, RP sucks. Kan jij ook niks aan doen. Vrouwen worden daar feeksen vanwege de sh#tload aan baggermail waar je de leuke tussenuit moet zien te vissen. Zelfs ik werd een heks na een paar weken Je bedoelt arrogant, snoepwinkelhebberig en dan lekker met een oppervlakkige vent eindigen?
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 23:01:

Zelfs ik werd een heks na een paar weken jij????... daar kan ik me nou heeeeeeeeeeeeeelemaal niks bij voorstellen..
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 22:56:

[...]

Lovestar ziet er ook heel anders uit dan je zou vewachten.. is helemaal niet zo'n lief onschuldig engeltje als op haar avatar.. Ohw????! Bedoel je uiterlijk of zoals ik mijzelf presenteer??
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:58:

Maar hoe kan ik je nu een berichtje sturen lovestar?Dat zal ik dan wel doen
@Boogje:

Dat matcht niet op één of andere manier. t Mansvolk hier uit de streek is mijn volk niet. Over t algemeen.

De meeste leuke mensen verhuizen hier vandaan en dat probeer ik zelf ook regelmatig... maar het lukt niet altijd.

(zo even in de cynische modus...)
Nootje!
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 22:59:

[...]

Kei Leuk, Nao!!!.. maar ehm.. daar heb je helemaal geen r**t aan hier bij viva.. je kan er namelijk niks meer.. kan geen prive berichtjes sturen of wat dan ook :(Ow, dat was nu net mijn idee erachter :s
Haaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii Note
(ik maak er een rommeltje van, sorry)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven