NB'ers deel 6!

19-07-2010 01:34 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cacabauter zijn we inmiddels al lang vergeten en gaan fijn verder met nachtbraken!

Iedereen is welkom en veel mag.

Als het maar gezellig is
Liefhebbers van paprika chips trouwens?.. heb net een zak open getrokken..
Waar is de rest eigenlijk?
niet allemaal tegelijk... .. zal ik ook een fles Baileys open trekken dan?
ik zit al aan de wodka, boogje
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 22:27:

Waar is de rest eigenlijk?geen idee.. gevlucht?.. Karate Kid III aan het kijken?.. op msn is het vrij rustig in ieder geval..
Ik heb zo'n lieve vrienden bij het CJIB in Leeuwarden.. denken vaak aan me.. sturen me ook regelmatig een kaartje als ze me ergens hebben zien rijden..

Ik ben er ook hoor!

Het is hier inderdaad wel verdacht rustig vanavond. Misschien komt het allemaal nog als de echte nachtelijke uurtjes aanbreken

Wat een (semi)serieuze gesprekken trouwens!
Oh, op msn ben ik collectief geblokt, dus dat heeft voor mij weinig zin. Karate Kid III sucks big time! Karate Kid 2010 ook bijna net zo.
Wat gezellig boogje! Eentje met een mooie Friese vlag er op?
quote:boogje schreef op 19 juli 2010 @ 22:32:

Ik heb zo'n lieve vrienden bij het CJIB in Leeuwarden.. denken vaak aan me.. sturen me ook regelmatig een kaartje als ze me ergens hebben zien rijden..

Als ik ze zie staan, zien zij mij niet rijden!
Hey Zwup!

How are you?
quote:Zwup schreef op 19 juli 2010 @ 22:32:

Ik ben er ook hoor!

Het is hier inderdaad wel verdacht rustig vanavond. Misschien komt het allemaal nog als de echte nachtelijke uurtjes aanbreken

Wat een (semi)serieuze gesprekken trouwens!

Ik, serieus?? Nou ja zeg.

Ik wou trouwens net aan EM gaan vragen of hij jou weer ergens had verstopt
Fine

Alleen ontzettend moe.

Hoe is het met jou?
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:37:

[...]

Ik, serieus?? Nou ja zeg.

Ik wou trouwens net aan EM gaan vragen of hij jou weer ergens had verstopt Wist je nog niet dat ik stiekem al de hele dag in zijn bed lig?
Boogje, ik zou toch eens andere vrienden zoeken als ik jou was, Een kaartje is leuk maar een acceptgiro bijvoegen vind ik toch vreemd gedrag
Met mij ook goed. Ben gelukkig een half uurtje eerder naar huis gegaan. Hoe kom je zo moe?
quote:Zwup schreef op 19 juli 2010 @ 22:38:

[...]

Wist je nog niet dat ik stiekem al de hele dag in zijn bed lig? En dan NOG moe ... hoe kan dat nu
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 22:32:

Oh, op msn ben ik collectief geblokt, dus dat heeft voor mij weinig zin. Karate Kid III sucks big time! Karate Kid 2010 ook bijna net zo.Ik heb je niet geblokt hoor...zit er nooit op.
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:40:

[...]

En dan NOG moe ... hoe kan dat nu

Hoe zou dat nou komen.....
Hoi Zwup, wat heb je gedaan vanavond?
quote:EarthlyMatters schreef op 19 juli 2010 @ 22:40:

Met mij ook goed. Ben gelukkig een half uurtje eerder naar huis gegaan. Hoe kom je zo moe?

Ah, altijd fijn een half uurtje eerder weg.

De laatste maanden en weken zijn heel stressvol geweest, dus daar moet ik even van bijkomen.
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 22:39:

Boogje, ik zou toch eens andere vrienden zoeken als ik jou was, Een kaartje is leuk maar een acceptgiro bijvoegen vind ik toch vreemd gedragDacht altijd dat ze mijn cadeautjes stuurden, maar sinds kort ben ik erachter dat het de bedoeling is dat IK betaal... vreemd hoor..
Hallo!!

Daar was ik weer!
quote:Naomii schreef op 19 juli 2010 @ 19:58:

Heee Lovestar

Goed plan! Wanneer gaan we??

Lijkt me een leuk plan!
quote:zonnestraaltje71 schreef op 19 juli 2010 @ 22:42:

[...]

Ik heb je niet geblokt hoor...zit er nooit op.

Geeft niet als, Zon. Was meer als grapje bedoeld .. ook al kan het waar zijn. Maakt niet uit verder.

Ik kan soms ook maanden/half jaar zonder. VF was de reden dat ik weer ben gaan MSNn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven