Vlekken van haarverf?
dinsdag 20 juli 2010 om 13:28
dinsdag 20 juli 2010 om 13:49
dinsdag 20 juli 2010 om 13:54
dinsdag 20 juli 2010 om 13:57
quote:Loreyi schreef op 20 juli 2010 @ 13:51:
Ik had gisteren mn gezicht onder de bruine vlekken
Eerst flink gescrubd en daarna met make-up remover en toen was het weg.
Mag ik hier ook even vragen of iemand enig idee heeft hoe je haarverfvlekken uit tapijt krijgt? Is het wel mooi geworden?
Dat scrubben ga ik nu idd even doen. Wat een gedoe zeg, ik ben al vanaf tien uur met mijn haar bezig.. (naar de kapper, naar de winkel, naar de andere winkel, haren wassen, haren verven, haren weer wassen etc.)
Ik had gisteren mn gezicht onder de bruine vlekken
Eerst flink gescrubd en daarna met make-up remover en toen was het weg.
Mag ik hier ook even vragen of iemand enig idee heeft hoe je haarverfvlekken uit tapijt krijgt? Is het wel mooi geworden?
Dat scrubben ga ik nu idd even doen. Wat een gedoe zeg, ik ben al vanaf tien uur met mijn haar bezig.. (naar de kapper, naar de winkel, naar de andere winkel, haren wassen, haren verven, haren weer wassen etc.)
dinsdag 20 juli 2010 om 13:58
dinsdag 20 juli 2010 om 13:58
Tip voor volgende keer is dat je je haarverf het beste van je huid krijgt door...haarverf.
Klinkt vreemd maar volgende keer een klein beetje water opje hoofd doen zodat het wat beter te verdelen is dat over de plek wrijven waar de haarverf op je huid zat en dan gewoon uitspoelen en wassen met shampoo.
Je zult zien dat het echt werkt.
Scrubben zal nu het beste werken denk ik.
Klinkt vreemd maar volgende keer een klein beetje water opje hoofd doen zodat het wat beter te verdelen is dat over de plek wrijven waar de haarverf op je huid zat en dan gewoon uitspoelen en wassen met shampoo.
Je zult zien dat het echt werkt.
Scrubben zal nu het beste werken denk ik.