Mode & Beauty alle pijlers

Wat is er mis met wit.

20-07-2010 13:26 187 berichten
Werner heeft m'n topic over leggings nog eens dunnetjes over gedaan in een blog. Bij de reacties viel me op, dat vooral de witte legging het moet ontgelden.

M'n reactie was deze:

"Ik snap leggings met warm weer niet. Maar daar is al een heel topic over vol geschreven.

Nu kom ik op een nieuw raadsel. Witte leggings schijnen niet te kunnen en andere kleuren wel. Waarom?

Net zo'n raadsel als toen op eens witte sokken niet meer konden. Eerst was het hip, want Michael Jackson droeg ze. Toen, patsboem, kon het niet meer.

Het is de kleur wit, denk ik. Altijd dubieus.

Ben benieuwd wanneer witte linnen broeken niet meer kunnen.

Ik er net één voor het eerst gekocht, dus dit kan ieder moment gebeuren."

Het valt me op, dat witte zaken sneller uit de gratie zijn.

Witte auto's zijn heel kort in geweest, maar tweede hands niet te verkopen, want wit is fout.

Witte sokken heb ik net al genoemd.

Witte muren, kunnen echt niet meer.

En is er iemand die nog een wit-lederen bankstel heeft?

Witte linnen broeken zie ik overal nog, maar wat denken jullie, hoe lang duurt het nog voordat die ook überfaut zijn?
Alle reacties Link kopieren
*snik*

Ik ga m'n spijkerbroek wel aantrekken.
Ik ben gek op wit, trek het evengoed maar weinig aan omdat ik (en vooral in het wit) een vlekkenmagneet ben. Om diezelfde reden heb ik geen witte broek, ligt mijn witte legging nog met het kaartje er aan in de kast etc.

In huis probeer ik dan wel zo veel mogelijk witte accenten aan te brengen, wat ook weer niet zo goed werkt, mijn katten zijn namelijk het omgekeerde van vlekkenmagneten, ze trekken vlekken niet aan, maar smeren ze juist overal op.

Vind wel bij sommige types, en in sommige huizen wit wel een beetje Kamper achtig. Wit leren bank met de hele collectie swarofski kristal bijvoorbeeld is een beetje fout. Witte legging met kort topje, witte hoge laarsen en gouden kettingen is ook een beetje fout. Man in wit pak........................
Dat witte spijkerbroeken niet kunnen wist ik niet. Dat vind ik dan wel weer mooi (net als mijn off-white legging).
Ik heb een witleren bureaustoel en hij is erg mooi

Witte leggings vind ik niet mooi. Het staat zo kostschoolmeisjestutterig. Witte wapperende mannenoverhemden vind ik wel weer mooi
quote:hanZie schreef op 20 juli 2010 @ 13:55:

Dat witte spijkerbroeken niet kunnen wist ik niet. Dat vind ik dan wel weer mooi (net als mijn off-white legging).Ik heb de mijne bewerkt met Strass-steentjes, zodat ik zeker wist dat het niet meer kon.
quote:delphicat schreef op 20 juli 2010 @ 13:42:

Draag je zelf ook witte broeken, Sophiepapa?Niet zo vaak. Ik heb een witte linnen broek. Daarnaast heb ik een witte katoenen broek, waarvan ik niet weet of ik die nog pas. Een witte broek met een roze of lichtblauwe polo of linnen overhemd vind ik zelf een leuke combinatie.
Omg wat ben ik fout.

Ik heb witte muren, een witte legging en een witte fiets.

Zou het nog goed komen met mij?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:absoluteEinstein schreef op 20 juli 2010 @ 13:57:

[...]

Ik heb de mijne bewerkt met Strass-steentjes, zodat ik zeker wist dat het niet meer kon.Voor een 'proud to be fout'feest? Ook al zooo 2004.
Ik vind zelf een wit vel vaak mooier staan dan zongebruind. Zeker bij mezelf.

Maar daar heb ik nog nooit medestanders voor gevonden.
Ojee, ik heb ook een witte spijkerbroek... :(
I love wit! Alles in mn huis is wit (okay met een beetje turquoise).

Maar een witte legging en witte laarzen vind ik een beetje ordi. En vraag me niet waarom.

Oh ja, en wit slankt niet af. Draag zelf zelden wit.
Perfectionisme is niet perfect...
Trouwens plezierjachten zijn vaak wit.

quote:absoluteEinstein schreef op 20 juli 2010 @ 13:26:

Werner heeft m'n topic over leggings nog eens dunnetjes over gedaan in een blog. Bij de reacties viel me op, dat vooral de witte legging het moet ontgelden.

Ik vind dat je dit nog heel netjes omschrijft. Hij heeft het natuurlijk gewoon gejat.
quote:Sophiepapa schreef op 20 juli 2010 @ 14:12:

Trouwens plezierjachten zijn vaak wit.

[afbeelding]

[afbeelding]Die plaatjes zijn erg grappig i.c.m. je motto.
Witte leren laarzen van Fred de la Bretonniere zijn niet ordi, maar stijlvol. Witte plastic uitziende (lees, goedkope) laarzen wel. Ligt ook aan het model.

Ik draag expres wit in de winter, omdat alles al zo grauw en donker is. Geef er niet zoveel om wat anderen daarvan denken.. Ik koos ook altijd expres felgekleurde parapluus en hou van laarzen met een opvallende kleur, juist in de winter.
Wit is lekker koel voor je huis in Saint Tropez.

Tja, wit is goedkoop, dat hoeft niet gekleurd te worden

Zelf ben ik een wit-fan. Ook de witte legging en witte meubels zijn bij mij de vinden.
quote:absoluteEinstein schreef op 20 juli 2010 @ 14:15:

[...]

Die plaatjes zijn erg grappig i.c.m. je motto.
Ik heb heb huishouden in 80 verschillende teinten wit en het is altijd heerlijk zonnig in huis. Voor mij nooit geen donkere kleuren meer.

Ook heb ik witte winterlaarzen en als ik ze onder een rok draag, zie ik er poepchique mee uit.

Ik zal me gaan schamen.
Als klein meisje had ik witte kniekousen, stond ozo fris hoor
quote:Chatterly schreef op 20 juli 2010 @ 14:29:

Als klein meisje had ik witte kniekousen, stond ozo fris hoor Ja, ook zo schattig onder een matrozenjurk.
Trouwens wanneer mag een wit pak? Ik zou het zelf niet zo snel dragen.
quote:Sophiepapa schreef op 20 juli 2010 @ 15:08:

Trouwens wanneer mag een wit pak? Ik zou het zelf niet zo snel dragen.Laat het je allerlaatste pak zijn.
Heb 3 witte broeken waarvan 1 legging en 1 linnen - begrijp dat ik helemaal fout ben. Niet dat dat me boeit want ik vind wit zeker wel kunnen en juist heel zomers. Ligt er maar net aan hoe je het draagt.
Ik vind wit nou ook niet echt de mooiste kleur. Behalve als je een mooie donkere huid en haar hebt, dan is wit prachtig. Als je blond bent staat wit niet zo mooi. En al helemaal niet als je ook nog eens een bleke huid hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven