Mode & Beauty alle pijlers

Wat is er mis met wit.

20-07-2010 13:26 187 berichten
Werner heeft m'n topic over leggings nog eens dunnetjes over gedaan in een blog. Bij de reacties viel me op, dat vooral de witte legging het moet ontgelden.

M'n reactie was deze:

"Ik snap leggings met warm weer niet. Maar daar is al een heel topic over vol geschreven.

Nu kom ik op een nieuw raadsel. Witte leggings schijnen niet te kunnen en andere kleuren wel. Waarom?

Net zo'n raadsel als toen op eens witte sokken niet meer konden. Eerst was het hip, want Michael Jackson droeg ze. Toen, patsboem, kon het niet meer.

Het is de kleur wit, denk ik. Altijd dubieus.

Ben benieuwd wanneer witte linnen broeken niet meer kunnen.

Ik er net één voor het eerst gekocht, dus dit kan ieder moment gebeuren."

Het valt me op, dat witte zaken sneller uit de gratie zijn.

Witte auto's zijn heel kort in geweest, maar tweede hands niet te verkopen, want wit is fout.

Witte sokken heb ik net al genoemd.

Witte muren, kunnen echt niet meer.

En is er iemand die nog een wit-lederen bankstel heeft?

Witte linnen broeken zie ik overal nog, maar wat denken jullie, hoe lang duurt het nog voordat die ook überfaut zijn?
Alle reacties Link kopieren
Wit blijft niet wit. Dat is er wat mij betreft mis met wit.
Gewoon aantrekken en kopen wat je zelf leuk vindt. :-)
Wit in de zomer vind ik mooi, behalve dan voor een trouwjurk.
Ik vind witte auto's mooi, maar dan wel een luxe wagen (Q7 ofzo)

Witte leggings accentueren wat je nu net niet geaccentueerd wil hebben dus nee.

Wit leren bankstel, ligt aan het model maar mooi.

Net als mijn hoogglans witte meubels (wel ook weer veel zwart dat wel)

Nee ik heb niks negatiefs met wit, maar je moet gewoon even nadenken voordat je iets wits aanschaft omdat het gewoonweg erg besmettelijk is.
een witte legging vind ik net een lange onderbroek...
Je hebt gelijk, er is een soort overdreven weerstand tegen wit. Inderdaad voor auto's, maar ook voor kleren. Ik hoorde laatst nog een collega zeggen dat wit echt echt echt niet kon, en dan bedoelde ze witte broeken.

Tja, ik weet niet wat het is. In huis vind ik het ook erg steriel, maar dat komt door de associatie met ziekenhuis, en ook met goedkoop (witte latex is altijd goedkoper dan gekleurde).

Maar ik heb ook een witte broek, en die draag ik gerust. Maar dan weer alleen in de zomer, want daarbuiten kan het echt niet
Haha, grappig dat je begint over de linnen broek. Ik las van de week in een tijdschrift nog dat deze 'uit' was, nu is het de kaki chino die 'in' is.

Dus je bent nét te laat

Maarrre niet teveel van aantrekken, in tijdschriften is altijd alles sooo last season. Zij moeten hun adverteerders ook een beetje te vriend houden...
Vind het trouwens ook altijd zo raar dat witte klelding volgens sommigen alleen in de zomer kan. Ik vind roomwit (echt wit staat mij niet) in de winter juist schitterend...

En nog zoiets, witte laarzen, die schijnen ook afgrijselijk te zijn. Terwijl ik toch hele leuke shabby-achtige heb (ja, kom maar op met dat commentaar!)
Volgens mij zeggen de "regels" dat spierwit alleen in de zomer kan (behalve bv voor sportkleding/skipakken) en dat roomwit ook in de winter kan.
Hmm ik draag vandaag een donkerblauw spijkerrokje met daaronder: een witte legging tot op de knie. Kan dus niet?! Haha!

Ik vond het wit wel mooi staan bij het donkerblauw en m'n witte slippers... Nouja, dan maar niet fashonabel.
Je ziet er alles in/op/door.
Ik vind een witte legging prima kunnen, net zo goed als elk andere legging, maar dan wel een wat dikkere. Niet zo'n pantie-achtige, dat vind ik al gauw ordinair ogen, maar dat vind ik bij bijna alle (half doorzichtige) leggings behalve soms zwart.

Overigens draag ik zelf bijna nooit leggings Ik heb al zulke korte beentjes, dan maar beter bloot in de zomer!
quote:meisje1980 schreef op 20 juli 2010 @ 13:35:

Haha, grappig dat je begint over de linnen broek. Ik las van de week in een tijdschrift nog dat deze 'uit' was, nu is het de kaki chino die 'in' is.

Dus je bent nét te laat

Ik wìst het!

Maar wat betreft die laarzen. Ja, witte goedkope laarzen zien er toch goedkoper uit dan zwarte goedkope laarzen.

Gek. Geen idee waarom.
Shit!

Ik heb nu een witte legging onder mijn tuniek aan!

O god!

En nu?
Witte dingen lijken groter en vallen meer op (want reflecteren meer licht).

Veel mensen dragen een legging om iets te verstoppen (baseer ik op diverse uitspraken hier op het forum).

Een witte legging is dus vaak geen goed idee.
IJs in een witte doos is ook meestal goedkoper dan ijs in een zwarte doos. (shepijs)
quote:Whiskers schreef op 20 juli 2010 @ 13:40:

Shit!

O god!

En nu?Ik zou zeggen: begin eens met een rondje excuses aan de mensen om je heen

Shit!

O god!

En nu?De fik erin.
quote:absoluteEinstein schreef op 20 juli 2010 @ 13:41:

IJs in een witte doos is ook meestal goedkoper dan ijs in een zwarte doos. (shepijs)Scherp gezien!
In de lente en zomer vind ik een witte legging of een witte broek heel mooi staan bij dames die het kunnen hebben. Sophiemama draagt haar witte legging heel mooi. Zij heeft ook een witte linnen broek. Onlangs heb ik haar overgehaald om ook een witte broek te dragen. Ik heb haar ervan overtuigd dat haar derrière dat heel goed aan kan.

Shit!

O god!

En nu?Uittrekken!
Draag je zelf ook witte broeken, Sophiepapa?
"wit" eten is meestal ook niet goed, want; ongezond/te weining vezels/ te vet
Ik ken anders een prachtige witte auto hoor.

De Audi R8.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven