Wat is er mis met wit.
dinsdag 20 juli 2010 om 13:26
Werner heeft m'n topic over leggings nog eens dunnetjes over gedaan in een blog. Bij de reacties viel me op, dat vooral de witte legging het moet ontgelden.
M'n reactie was deze:
"Ik snap leggings met warm weer niet. Maar daar is al een heel topic over vol geschreven.
Nu kom ik op een nieuw raadsel. Witte leggings schijnen niet te kunnen en andere kleuren wel. Waarom?
Net zo'n raadsel als toen op eens witte sokken niet meer konden. Eerst was het hip, want Michael Jackson droeg ze. Toen, patsboem, kon het niet meer.
Het is de kleur wit, denk ik. Altijd dubieus.
Ben benieuwd wanneer witte linnen broeken niet meer kunnen.
Ik er net één voor het eerst gekocht, dus dit kan ieder moment gebeuren."
Het valt me op, dat witte zaken sneller uit de gratie zijn.
Witte auto's zijn heel kort in geweest, maar tweede hands niet te verkopen, want wit is fout.
Witte sokken heb ik net al genoemd.
Witte muren, kunnen echt niet meer.
En is er iemand die nog een wit-lederen bankstel heeft?
Witte linnen broeken zie ik overal nog, maar wat denken jullie, hoe lang duurt het nog voordat die ook überfaut zijn?
M'n reactie was deze:
"Ik snap leggings met warm weer niet. Maar daar is al een heel topic over vol geschreven.
Nu kom ik op een nieuw raadsel. Witte leggings schijnen niet te kunnen en andere kleuren wel. Waarom?
Net zo'n raadsel als toen op eens witte sokken niet meer konden. Eerst was het hip, want Michael Jackson droeg ze. Toen, patsboem, kon het niet meer.
Het is de kleur wit, denk ik. Altijd dubieus.
Ben benieuwd wanneer witte linnen broeken niet meer kunnen.
Ik er net één voor het eerst gekocht, dus dit kan ieder moment gebeuren."
Het valt me op, dat witte zaken sneller uit de gratie zijn.
Witte auto's zijn heel kort in geweest, maar tweede hands niet te verkopen, want wit is fout.
Witte sokken heb ik net al genoemd.
Witte muren, kunnen echt niet meer.
En is er iemand die nog een wit-lederen bankstel heeft?
Witte linnen broeken zie ik overal nog, maar wat denken jullie, hoe lang duurt het nog voordat die ook überfaut zijn?
donderdag 22 juli 2010 om 22:14
Sunny, ik doe pure bleek op de vlek en laat dat even intrekken, daarna in de wasmachine, of met jouw gympen in een emmer. (alhoewel de Lelly Kelly schoenen die mijn dochter een paar jaar geleden had, gingen bij mij ook het wasmachine in, kon er niets meer aan verprutsen zo vuil dat ze waren, wel netjes in een kussensloop gedaan, en wonderwel die kwamen er weer schoon uit, en nog heel ook!).
donderdag 22 juli 2010 om 22:20
Niets mis mee. Witte auto heb ik ook geen probleem mee - geef maar hoor!
Leggings draag ik niet, maar dat zal aankomende winter wel komen... Ik loop met trends altijd erg achter. Moet vaak wennen en dat kost wat tijd.
Verder vind ik het pas echt fout als je iets juist leuk vindt, toch maar niet koop/draagt/gebruikt omdat de massa het als 'fout' bestempeld.
Leggings draag ik niet, maar dat zal aankomende winter wel komen... Ik loop met trends altijd erg achter. Moet vaak wennen en dat kost wat tijd.
Verder vind ik het pas echt fout als je iets juist leuk vindt, toch maar niet koop/draagt/gebruikt omdat de massa het als 'fout' bestempeld.
donderdag 22 juli 2010 om 22:51
Ik vind wit gewoon bijna altijd lelijk. Dit vind ik sowieso mis met wit. En dat het nooit lang wit blijft ook!
Edit: oh, en het staat me niet, dus ik ben stiekem wel jaloers op vrouwen die mooie witte shirtjes kunnen dragen. Maar er zijn naar mijn mening maar weinig vrouwen die een mooie witte broek op een mooie manier (dus niet doorschijnend en zonder panterstring erdoorheen) weten te dragen. Als wel, dan vind ik het wel mooi.
Edit: oh, en het staat me niet, dus ik ben stiekem wel jaloers op vrouwen die mooie witte shirtjes kunnen dragen. Maar er zijn naar mijn mening maar weinig vrouwen die een mooie witte broek op een mooie manier (dus niet doorschijnend en zonder panterstring erdoorheen) weten te dragen. Als wel, dan vind ik het wel mooi.
woensdag 28 juli 2010 om 15:28
Ik ben gek op wit, zeker in het interieur. Lekker fris en licht en je gekleurde spulletjes steken er extra mooi bij af!
Ook voor kleding vind ik het een mooie romantische kleur.
Ik verdiep me trouwens nooit in wat in is, dan kan je wel aan de gang blijven. En daarbij komt dat ik zelf wel bepaal wat ik mooi vind of niet.
Ook voor kleding vind ik het een mooie romantische kleur.
Ik verdiep me trouwens nooit in wat in is, dan kan je wel aan de gang blijven. En daarbij komt dat ik zelf wel bepaal wat ik mooi vind of niet.
woensdag 28 juli 2010 om 15:32
quote:Sunny1 schreef op 22 juli 2010 @ 22:56:
@Christiana, ik zal het eens proberen met pure bleek. Ontstaan dus geen gaten?Ik gooi heel vaak witte kleding in een emmer warm water met een flinke scheut bleek erin. Vlekken verdwijnen weer helemaal en je kleding wordt weer superwit. Ik heb nog niet meegemaakt dat er gaten in mn kleding of andere rottigheid is gekomen hierdoor.
@Christiana, ik zal het eens proberen met pure bleek. Ontstaan dus geen gaten?Ik gooi heel vaak witte kleding in een emmer warm water met een flinke scheut bleek erin. Vlekken verdwijnen weer helemaal en je kleding wordt weer superwit. Ik heb nog niet meegemaakt dat er gaten in mn kleding of andere rottigheid is gekomen hierdoor.