Welke auto wil je?
dinsdag 20 juli 2010 om 22:07
dinsdag 20 juli 2010 om 22:18
quote:DarkRosePrincess schreef op 20 juli 2010 @ 21:16:
Dat is dus achtereenvolgens:
Daf Daffodil (liefst een gele)
Morris 8 (liefst een zwarte)
PT Cruiser cabrio (paars met parelmoerglans)
En graag een Maybach Exelero
Verder heb ik geen dure smaak hoor DRP, je bedoelt toch niet echt déze hè????
:puke:
Dat is dus achtereenvolgens:
Daf Daffodil (liefst een gele)
Morris 8 (liefst een zwarte)
PT Cruiser cabrio (paars met parelmoerglans)
En graag een Maybach Exelero
Verder heb ik geen dure smaak hoor DRP, je bedoelt toch niet echt déze hè????
:puke:
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 20 juli 2010 om 22:20
dinsdag 20 juli 2010 om 22:22
dinsdag 20 juli 2010 om 22:25
dinsdag 20 juli 2010 om 22:32
M'n schoonpapa heeft een PT Cruiser en dat valt heel erg tegen. Rijdt niet echt lekker, weinig ruimte en ook helemaal niet geschikt om mee door het bos te stuiteren. Schoonpapa is er wel blij mee trouwens.
Zelf heb ik nu een Honda Oddesey en dat is echt een heerlijke auto. Lekker veel ruimte, niet zo loeigroot dat ie niet in het parkeervak past en net zo zuinig als onze Dodge Caravan was.
Als ik niet 3 rijen nodig had om te carpoolen zou ik het liefst een Ford F350 of een Dodge 3500 hebben. Maar ja, niet zo handig met 3 kinderen.
Zelf heb ik nu een Honda Oddesey en dat is echt een heerlijke auto. Lekker veel ruimte, niet zo loeigroot dat ie niet in het parkeervak past en net zo zuinig als onze Dodge Caravan was.
Als ik niet 3 rijen nodig had om te carpoolen zou ik het liefst een Ford F350 of een Dodge 3500 hebben. Maar ja, niet zo handig met 3 kinderen.
dinsdag 20 juli 2010 om 22:42
Ik stond vandaag aan de linkerkant voor een stoplicht (tweebaansweg) naast dezelfde auto als dat ik heb. Ik stond daar, omdat ik gewoon wat harder aan kwam rijden en er stond al een hele rij aan de rechterkant. Nou gewoon, je weet wel. Dat doe je dan.
Ging dat wijf (in precies dezelfde auto als waarin ik zat, maar dan in het rood -dus lelijker-) expres keihard optrekken toen het groen werd zodat ik haar niet kon inhalen. Terwijl ik daar niet eens mee bezig was! Hahahaaa, onzekere chick. Tsss.
Ging dat wijf (in precies dezelfde auto als waarin ik zat, maar dan in het rood -dus lelijker-) expres keihard optrekken toen het groen werd zodat ik haar niet kon inhalen. Terwijl ik daar niet eens mee bezig was! Hahahaaa, onzekere chick. Tsss.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 21 juli 2010 om 09:38