Welke auto wil je?
dinsdag 20 juli 2010 om 21:07
dinsdag 20 juli 2010 om 21:09
quote:La Vie en Rose schreef op 20 juli 2010 @ 21:05:
Oh, die is ook wel gaaf Xander.. maar iets te sporty voor mij. Ik hou van die robuuste bakken.
Ja, mooi hè? De nieuwe 508! Even een paar jaartjes wachten, koop ik 'm 2e hands...want nieuw is ie mij te duur
Ben zelf ook wel gecharmeerd van VW hoor!
Oh, die is ook wel gaaf Xander.. maar iets te sporty voor mij. Ik hou van die robuuste bakken.
Ja, mooi hè? De nieuwe 508! Even een paar jaartjes wachten, koop ik 'm 2e hands...want nieuw is ie mij te duur
Ben zelf ook wel gecharmeerd van VW hoor!
dinsdag 20 juli 2010 om 21:09
dinsdag 20 juli 2010 om 21:12
quote:hanZie schreef op 20 juli 2010 @ 21:09:
[afbeelding]
Deze heb ik dus nu, in het zwart. Ontzettend blij met 'm hoor, mijn eerste wagen. Hij rijdt super lekker en pittig...
Maar ohhhhhhh, die Touareg, ik word daar echt spontaan geil helemaal blij van!
[afbeelding]
Deze heb ik dus nu, in het zwart. Ontzettend blij met 'm hoor, mijn eerste wagen. Hij rijdt super lekker en pittig...
Maar ohhhhhhh, die Touareg, ik word daar echt spontaan geil helemaal blij van!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 20 juli 2010 om 21:14
quote:Aruba schreef op 20 juli 2010 @ 21:09:
[...]
Heb er een tijdje in mogen rijden. Vond het elke keer weer spannend zo'n grote auto. Voelde me bijna een vrachtwagenchauffeur.Oh echt? Lijkt me echt WOW! Ik hou van die grote, hoge wagens.
[...]
Heb er een tijdje in mogen rijden. Vond het elke keer weer spannend zo'n grote auto. Voelde me bijna een vrachtwagenchauffeur.Oh echt? Lijkt me echt WOW! Ik hou van die grote, hoge wagens.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.