NB'ers deel 6!
dinsdag 20 juli 2010 om 22:36
quote:boogje schreef op 20 juli 2010 @ 22:29:
Jaws cat.. http://www.youtube.com/watch?v=y1rVlfe_apU Wat een schattig beest!
Jaws cat.. http://www.youtube.com/watch?v=y1rVlfe_apU Wat een schattig beest!
dinsdag 20 juli 2010 om 22:42
dinsdag 20 juli 2010 om 22:43
quote:EarthlyMatters schreef op 20 juli 2010 @ 22:41:
[...]
Heb even een vuurtje gestookt, Zwup.
Ik heb fijn gewerkt. Was vrij rustig en gelukkig niet te warm. Hoe was jouw dag?
Dat klinkt niet verkeerd.
Ik heb me wel vermaakt. Heb heel lang in bed series liggen kijken en ben toen even door het dorp gewandeld en heb pizza gehaald. Extreem relaxed dus
[...]
Heb even een vuurtje gestookt, Zwup.
Ik heb fijn gewerkt. Was vrij rustig en gelukkig niet te warm. Hoe was jouw dag?
Ik heb me wel vermaakt. Heb heel lang in bed series liggen kijken en ben toen even door het dorp gewandeld en heb pizza gehaald. Extreem relaxed dus
dinsdag 20 juli 2010 om 22:44
quote:Zwup schreef op 20 juli 2010 @ 22:43:
[...]
Ik heb me wel vermaakt. Heb heel lang in bed series liggen kijken en ben toen even door het dorp gewandeld en heb pizza gehaald. Extreem relaxed dus Klinkt heel goed, Zwup. Doet me denken aan die keer dat ik naakt in bed pizza heb gegeten ...
[...]
Ik heb me wel vermaakt. Heb heel lang in bed series liggen kijken en ben toen even door het dorp gewandeld en heb pizza gehaald. Extreem relaxed dus Klinkt heel goed, Zwup. Doet me denken aan die keer dat ik naakt in bed pizza heb gegeten ...
dinsdag 20 juli 2010 om 22:47
quote:Zwup schreef op 20 juli 2010 @ 22:42:
[...]
Ja, die is hier de hele dag geweest. Heeft hij dat niet verteld?
EM, irritant dat je bier in je toetsenbord hebt liggen.....gaat zo plakken...Ja, heb gelijk een zo'n nat schoonmaakdoekje gepakt ... v/d week even de toetsen losmaken en eronder schoonmaken.
[...]
Ja, die is hier de hele dag geweest. Heeft hij dat niet verteld?
EM, irritant dat je bier in je toetsenbord hebt liggen.....gaat zo plakken...Ja, heb gelijk een zo'n nat schoonmaakdoekje gepakt ... v/d week even de toetsen losmaken en eronder schoonmaken.
dinsdag 20 juli 2010 om 22:49