Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Ik denk ook niet dat ik de ovulatietesten ga gebruiken. In ieder geval niet in het begin (denk ik nu).....mocht het na een half jaar nog niet raak zijn, dan sta ik er heel anders tegenover. Denk dat ik het dan wel ga proberen......en na 1 jaar sta ik op de stoep van de huisarts.

Maar ik blijf natuurlijk gewoon hier schrijven, dan ben ik redelijk verzekerd van een zwangerschap binnen 3 maanden
@assie

Verlate eisprong? Ik hoop het niet... En denk het ook niet trouwens, had mijn witte (sorry guys) afscheiding al gehad. En als het wel zo is, nouja, dan had het zo moeten zijn ofzo.

@boefje

Ja ach . Nu kan het nog illegaal, straks is het verplicht consumeren tijdens het huwelijk.

@pipo en assie

Ik denk dat ik die dingen ook niet zo snel ga gebruiken aangezien ik goed merk aan mijn lichaam wanneer ik een eisprong heb (denk ik). Misschien dat ik het wel à la Janine doe: eentje ter controle als ik denk dat het zover is. Meer als bevestiging dus. Ik wil er (nog) niet te geforceerd mee bezig zijn. Ik heb trouwens wel wat van die testen in de kast liggen, gekregen van een zwangere vriendin.
quote:moimoi schreef op 21 juli 2010 @ 09:23:

@fashionchicky: bij mij rammelde t al wel een jaar zeker maar bij vriendlief dus helemaal niet. En iedereen om ons heen, jonger, kregen kindjes of werden zwanger. Dus het werd bij mij steeds erger, maar bij hem niet.

We hebben hier eigenlijk best wel veel ruzie over gehad en dat was echt een vervelende tijd. Ik heb het op een gegeven moment best keihard neergezet omdat ik gewoon duidelijkheid wilde of hij uberhaupt wel kinderen wilde. Anders vond ik gezien mijn leeftijd enzo dat ik dan beter voor mezelf kon kiezen (en hopen iemand anders te treffen met een kinderwens). Op deze manier wilde ik het natuurlijk niet maar het werd voor hem wel duidelijk. Ik heb het onderwerp toen laten rusten (wel veel hier over geschreven en met vriendinnen gepraat) en toen kwam hij uit zichzelf dat hij wel wilde en ook gewoon meteen wilde beginnen!!! En tot zo ver dus.

Volgens mij hebben sommige mannen toch een extra schop onder hun kont nodig omdat ze anders altijd blijven twijfelen.

Weet jij of jou vriend wel kinderen wil of is dat nog niet duidelijk?

Jeetje at leuk om mee te lezen dames, ik doe mee!!

Mijn vriend is 39 maar weet eigenlijk nog steeds niet of hij kinderen wil maar in elk geval zeker niet nu...

Gezien onze wankele relatie momenteel maar hij vindt ook dat hij er nog niet aan toe is...

En dat laatste begrijp ik dus niet zo goed omdat hij al 39 dus...

Ik heb hem dat dus meerdere keren gevraagd toen ik nog geen kriebelende eierstokken had omdat ik dat wel belangrijk vond om te weten..

En ik dus dacht dat hij hier eerder aan toe zou zijn aangezien we 9 jaar schelen... Niet dus!!
quote:Boefje1980 schreef op 21 juli 2010 @ 08:34:

Hey Fashionchickie, sommigen van ons schrijven al een jaar op dit topic, toen waren er een aantal nog aan het rammelen.... vandaar. Inmiddels is mijn vriend inderdaad overstag gegaan en word ik over ongeveer 8 weken mama!! Ik ben één van de lucky basterds hier op dit topic waarbij het razendsnel ging....zeg maar gewoon in één keer raak! Wauw meid, van harte gefeliciteerd, geweldig!!!
quote:pipo79 schreef op 21 juli 2010 @ 09:31:

@Fashionchicky: je zou eigenlijk deel 1 er even bij moeten pakken, toen zag het er nog niet zo rooskleurig uit Wij gaan eind september beginnen en ik ben hier geloof ik een jaar geleden gaan schrijven. Daarvoor rammelde het ook al twee jaar ofzo, dus ik heb al een 'lange weg afgelegd' qua rammelen. Moeilijke situatie lijkt me waar je inzit. Misschien proberen om relatie met je vriend stabiel te krijgen?

Ja dat is het allerbelangrijkste natuurlijk, ik geloof niet dat een baby een relatie moet gaan redden en ik weet ook zeker dat dat niet lukt en een zeer foute basis is...

Ik slaap de laatste tijd ook als een blok. Meestal ben ik in de zomer wel wat fitter maar daar is niks van te merken. Gister een lekkere vrije dag gehad maar wel met een druk sociaal programma dus voel me niet echt uitgerust nu. Maar het was wel leuk! Ben bij een vriendin geweest die een baby van vier maanden heeft. Zoooo schattig, hij zat de hele tijd naar me te lachen *smelt* Maar ik hoorde ook haar verhalen over de ratrace met kinderopvang, werk, etc. En wat dat betreft zou ik even niet willen ruilen. Het lijkt me echt ideaal om zeker in het begin drie dagen te werken. Hoop dat dat erin zit.

Een bruiloft is idd duur. Maar ik sta er hetzelfde in als Frutje: ik hoop/ga ervanuit dat onze vrienden en familie dat voor ons over hebben. En voor het bruidspaar is het idd altijd nog het duurst

..
Het staat mij eerlijk gezegd ook een beetje tegen om mijn vriend over te moeten halen, ligt dat aan mij?

Het is wel voor de rest van je leven, dat moet je toch wel echt allebei willen...
@fc (je naam is echt te lang sorry)

39 jaar is geen garantie op een kinderwens nee. Mijn vriend is 27 jaar en wilde eerder dan ik voor kinderen gaan. Bij ons was het dus andersom (ik ben 30).

En hij is dus horeca-ondernemer. Het kan wel hoor in combinatie met kinderen (ik ken eentje die een drieling heeft en een baby'tje). Als je het maar wilt. Maarja, wil hij het? Schijnbaar duurt het anderhalf jaar eer een man aan het idee went. Maar of hij dan wel wil? Dat weet je niet.

Is hij denk je wel de vader van je kinderen in potentie?

En het zal zeker meespelen dat hij geen warme gezin heeft gekend in zijn jeugd. Daar kan ik alleen niet over mee praten gelukkig.
Zo, ik ben net even naar huis gegaan.....onder het mom van thuis lunchen

Is toch wel lekker, even wandelen naar huis....zitten, eten, katten aaien.....en fietsend weer terug....anders zou het te lang duren.

Maar nog steeds geen 17:00 uur! haha

Wij hebben net bedacht in september een lang weekend naar Barcelona te gaan, heb ik nu al zin in!
@Assie: ik tel samen met je af tot 17.00 uur. Het is hier zoooo rustig. Ik wil ook naar huis! Gelukkig is de week alweer door midden gebroken
Idd, de woensdag is ook al over de helft.......dus gaat helemaal goed komen. Erg he, dat je je ineens zo kan vervelen......

Jij hebt al alles geregeld voor de bruiloft.....misschien dat je daar nog wat dingetjes voor kan regelen?

En anders moeten we gewoon wat leuke klets onderwerpen zien te vinden! Helpen we elkaar door de tijd heen......

Heeft je vriend al iets gehoord van zijn sollicitatie?
ook ik hier verveel me weer..

alhoewel, ik me uitstekend vermaak met het zoeken naar campings in frankrijk haha!

net lekker gewandeld.. en loempiaatjes voor mijn collega;s meegenomen. (zijn wat oudere mannen) die vinden dat heerlijk (ik ook natuurlijk.
Ik ben nu een beetje op internet aan het speuren naar vrijwilligerswerk; wat er voor mogelijkheden zijn, wat er van je gevraagd wordt, etc.

Doet een van jullie iets van vrijwilligerswerk? Zo ja, wat?

Loempia, ja.....vind ik ook lekker!
@Assie: nee, ik doe niks. Heb er wel eens over nagedacht. Ik ben dol op katten en zou bijv. graag in een asiel willen helpen. Maar ik werk vijf dagen en het lukt me soms al nauwelijks om mijn sociaal leven en huishouden op orde te houden. Dus het leek me daarom geen goed idee om me nog meer op de hals te halen. Aan sporten kom ik ook al niet toe omdat ik er meestal geen zin in heb.

Vriend heeft de brief nog niet op de post gedaan. Morgen is de deadline dus hij zal vanavond wel moeten. Gister waren we bij vrienden en ik vertelde dus van onze plannen. Maar vriend zei dat ik niet te hard van stapel moest lopen ... Maar ik zie het gewoon helemaal zitten dit plan! Ik hoop echt dat hij aangenomen wordt. Hij vindt zijn huidige werk echt niet leuk en wordt er hartstikke chagrijnig van.

Is het raar dat ik me aan het getyp van mijn collega erger? Hebben jullie dat ook wel eens? Ze ramt KEI hard op het toetsenbord, vreselijk !!!
@Assie: wat voor vrijwilligerswerk zou je willen gaan doen?
Dag dames, ook hier even een flinke werk-dip, dus dan nu maar even wat nuttige zaken afhandelen op het forum .

@ Pinktulip: welkom! en meteen jammer van de maandelijkse ellende natuurlijk. Ik snap wel dat je geen ovulatietesten wil gebruiken; zelf heb ik dat ook niet gedaan (had ze wel gekocht, maar het stond me zó tegen om te testen en dan meteen daarna m'n vent te bespringen, dat ze de hele tijd onaangeroerd in de kast lagen). Heb ook bewust niet echt gelet op wanneer ik nu vruchtbaar was of niet, we hebben gewoon 'gedaan wat we altijd al deden'. En blijkbaar kun je daar dus ook zwanger van worden .

@ moimoi: haha, moest even lachen om je verhaal dat je over de zeik zou gaan als je vruchtbaar bent en je vriend is niet thuis. In dat geval is het inderdaad misschien beter om die tests niet te gebruiken, dat levert alleen maar stress op dan.

@ Frut: zo te lezen zijn jullie succesvol met de condoomloze periode gestart ! Go Frutje , go Frutje !

@ Assie: mocht je ooit ovulatietesten willen gebruiken: ik heb er nog 5 in de kast liggen die ik je best wil sturen. Ze zijn van Sensitest (via internet) en die zijn stukken goedkoper dan in de winkel (en als ik de reviews op internet mag geloven, werken ze net zo goed, al heb ik dat zelf niet kunnen testen).
@Nukje: hoe gaat het met jezelf dan? Is het nieuws al bezonken? Heb je je in kunnen houden of al aan mensen verteld? En google je je nog helemaal suf?
Ik zat ook eerst te denken aan iets met dieren.....maar wat ik voorbij zie komen, staat me niet aan. In een asiel met wilde dieren werken.....of thuis verwaarloosde katjes tijdelijk opvangen (gaat niet samen met onze verlegen katten).

Ik kwam net dit tegen:

Het Steunpunt Studerende Moeders zoekt een teamcoördinator/begeleider.

Dat sluit een beetje aan bij mijn huidige werk....en zag er op internet wel goed uit.

Maar ach, eerst een rustig rondkijken......en naast fulltime werken, sporten, sociale activiteiten en relaxen, moet het ook niet al te veel uren kosten
@ Janine: ik heb gisteren yohurt en muesli gekocht, zodat ik tenminste 's ochtend íets binnenkrijg. Want brood wil niet echt lukken. De misselijkheid overheerst verder niet hoor, ik heb nog nooit goed kunnen ontbijten en nu gaat het gewoon nóg moeilijker. Waar ik wel veel last van heb is buikpijn. Ik las ergens dat dat in de beginperiode heel normaal is, dus daar ga ik dan maar vanuit. Heb trouwens ook veel wittige afscheiding (sorry!), maar dat zal er ook wel bijhoren...

@ Fashionchicky: welkom! Ik kan me voorstellen dat je tijdens het lezen van dit topic dacht "wat nou rammelende eierstokken?!" Zelf heb ik het pasgeleden eens opgezocht en mijn eerste bijdrage stamt alweer uit 2008 . De tijd vliegt...

Na alle mensen die hier kwamen en gingen (en de hele tijd bleven ) lijkt de conclusie wel dat de meeste mannen niet uit zichzelf over kinderen beginnen.

Ik las laatst ook over een onderzoek op dit gebied: mannen ontwikkelen pas de gewenste hormonen mbt een kind op het moment dat hun eigen baby wordt geboren. Daarvoor kunnen ze zich maar moeilijk een voorstelling maken van het vaderschap. Bij vrouwen begint dat proces veeeeel vroeger. En dus is het niet raar dat veel vrouwen hun man als het ware 'over moeten halen'. Heb je al eens besproken wat de biologische gevolgen (kunnen) zijn van een zwangerschap na je 30e? Daar was mijn vent best gevoelig voor, tenminste, daardoor snapte hij beter waarom ik ermee wilde beginnen.
En misschien is het ook wel leuk om 1 op 1 Nederlandse les aan een buitenlandse vrouw te geven. .....

Kwam ook nog bestuurslid St. Kinderopvang Het Steigertje tegen en ik moet zeggen dat dat er ook wel heel leuk uitzag.

De studerende moeders en de kinderopvang heeft tot nu toe mijn voorkeur. Zoek de link met dit forum
@Janine: doe mij ook even een loempia!

@Assie: wat ga je nu googelen? Ik ben al een beetje klaar met dingen googelen voor het huwelijk... Ik vind Funda ook altijd leuk, maar ik weet op dit moment nog niet in welke stad ik ga wonen, dus dat is ook een beetje nutteloos, zucht.
Hoi dames, vandaag lekker vrij en heb al allemaal vrije dag dingetjes gedaan. Wilde nog ff gaan zonnen, gaat t regenen....

Wel goed om te lezen dat de ovu-testen hier niet heilig verklaard zijn. Lees dat zo vaak op andere forums. K wacht t gewoon nog ff af hoor. Vroeger deden ze t ook zonder en zo zijn wij volgens mij er ook allemaal gekomen haha!
@nukje: goed dat je wel wat eet dan! ik was ook geen ontbijter.. Ik sta op om 7.30 en pak de trein om 8.15 en dan eet ik rond 9.00 uur op mijn werk.. nu eet ik eerst twee crackers thuis en later weer op mijn werk een sneetje brood. Het gaat nu weer iets beter met eten..

en ow, je ziet nu echt een buikje.. help!
quote:pipo79 schreef op 21 juli 2010 @ 14:27:

@Nukje: hoe gaat het met jezelf dan? Is het nieuws al bezonken? Heb je je in kunnen houden of al aan mensen verteld? En google je je nog helemaal suf?

Nou ja, ik ben er al wel wat rustiger onder geworden, maar soms vliegt het me nog wel even aan . Ik zat vanochtend lekker relaxt op de fiets en ineens dacht ik "MIJN GOD, IK FIETS HIER DOODLEUK NAAR M'N WERK MET EEN KIND-IN-WORDING IN M'N BUIK!!" Whaah!

Ik heb het aan 3 vriendinnen verteld en aan het eind van de week gaan we bij mijn ouders langs. Dan wilde ik het eigenlijk vertellen, maar nu blijkt dat er nog meer familieleden (als in: tante en oom) langskomen. Of het dan het juiste moment is... Maar ja, ik wil het ook niet nog weken voor me houden en ik wil het ook niet over de telefoon vertellen. Dus hoe we dat gaan aanpakken....

Heb vandaag m'n eerste (werk)dag waarop ik daadwerkelijk heb gewerkt, in plaats van me sufgegoogled. Boef schreef ergens dat er een tijd komt dat je soms heel even vergeet dat je zwanger bent. Daar kijk ik nu al naar uit, haha, want op dit moment ben ik overal maar half bij.

Bovendien: alle reclames op tv lijken nu ineens over zwangerschappen te gaan en ik zie overal dikke buiken lopen. Dit moet een keer ophouden... gelukkig is het over 8 maanden zover .
Hihi Janine heeft een buikje!

Wen er maar aan meid .

@Assie

Klinkt goed dat vrijwilligerswerk. Ik ben bloeddonor, dat is mijn bijdrage aan de maatschappij.

@moimoi

Balen zeg regen. Ik ruik de regen nu ook hier via het open raam en vind het he-le-maal niet erg. Sorry.

@nukje

De start is een succes iid hihi.

@pipo

Heel herkenbaar (irritant getik toetsenbord). Al ben ik er de ene keer gevoeliger voor dan de andere keer.

Ik vind vooral een collega irritant die me dan roept en dan moet ik onmiddellijk komen (en ze stinkt, maar gaat volgende week op vakantie). En een collega naast me praat altijd heel hard in de telefoon. Ze gaat ook steeds harder praten als iemand haar haar zin niet laat afmaken. Maarja, ze praat ook vrij langzaam. Beiden zijn overigens vandaag niet aanwezig .

Zo, ik heb me net even goed nuttig gemaakt. Nu even verder. Succes allemaal dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven