Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
quote:nukje schreef op 21 juli 2010 @ 14:58:

[...]

Ik zat vanochtend lekker relaxt op de fiets en ineens dacht ik "MIJN GOD, IK FIETS HIER DOODLEUK NAAR M'N WERK MET EEN KIND-IN-WORDING IN M'N BUIK!!" Whaah!

Geweldig!

Ik weet zeker dat ik dat soort momenten ook zou hebben.
*ben ik blij dat ik hier geen irritante collega heb*
Frutje; goed idee bloeddonor. Ben ik jaren lang geweest, totdat ik deze kant op ging verhuizen. Heb me direct weer aangemeld

Laat ik de rest waarschijnlijk even rusten.....eerst eens goed over nadenken voordat ik me vast ga leggen. Dit is de eerste periode in mijn huidige werk dat het rustig is....de rest van het jaar heb ik veel meer uren gemaakt dan de 40.....en dan ook nog moeten racen naar je vrijwilligerswerk is misschien wat enthousiast.

Janine: een buikje.....gaaf toch!!!! Maak je binnenkort weer een nieuwe foto voor op je site?

Nukje: ik kan me helemaal voorstellen dat het gevoel je af en toe zo "overvalt"......dat er een kindje in je buik groeit. Zo speciaal lijkt me dat. Heel mooi om dat eens mee te maken. Nu kan je het ook nog niet echt veel delen met je omgeving....in ieder geval niet op je werk. Daar lijkt het me soms juist weer irritant dat sommige mensen je alleen maar als aanstaande moeder zien en minder naar je werkzaamheden kijken. Gelukkig is dat de minderheid!
Ik heb hier ook geen irritante collega.....vroeger zeker wel gehad. Idd 1 die zo hard op z'n toetsenbord typte, alsof z'n leven er vanaf hing.....Heeeeeel fijn!

En die luide stem tijdens het telefoneren....tja 3 kamers verderop, deuren dichtdoen e.d. bleek niet genoeg om de schelle stem van een oudcollega te weren. pfftt....gelukkig valt het hier allemaal wel mee en deel ik een kamer met 1 collega.....die ook vrij rustig is.
quote: Frutje schreef op 21 juli 2010 Ik vind vooral een collega irritant die me dan roept en dan moet ik onmiddellijk komen (en ze stinkt, maar gaat volgende week op vakantie). En een collega naast me praat altijd heel hard in de telefoon. Ze gaat ook steeds harder praten als iemand haar haar zin niet laat afmaken. Maarja, ze praat ook vrij langzaam.

Echt, collega's zijn een noodzakelijk kwaad!

Op mijn eigen afdeling heb ik er gelukkig geen last van, maar ik moet vaak samenwerken met iemand (en man) van een andere afdeling en dat vind ik me toch een irritante vent! Het is wel duidelijk dat hij mij ook niet mag (dat heb je soms, dat er gewoon een wederzijdse afkeer is ofzo), maar we moeten omwille van de werkzaamheden wel steeds door één deur. Heeel vermoeiend....

Mijn god, is het echt pas half vier??!
quote:nukje schreef op 21 juli 2010 @ 15:24:

[...]

haha.....ik lees je bericht en denk nog, dat kan niet "half vier".....dus ik vol enthousiasme naar de klok kijken.....dacht namelijk dat het al een uur later zou zijn.....

HELAAS, dat viel even tegen.
Sorry Assie...

@nukje

Hihi, sommige collega's zijn erg vervelend. Gelukkig heb ik ook hele leuke!

En half vier. Prima toch? Kan ik nog mooi een tekst aanpassen en wat sportfeitjes zoeken. Die heb ik nodig voor bij een artikel over gezondheid en bewegen. Iemand zin om mee te helpen ? Doodt de tijd een beetje he.
kan iemand hier toveren? pffffffff.. wat kruipt de dag voorbij zeg. Vreselijk!

Gelukkig ga ik straks de stad in met een oud-collega van me.. heerlijk ff lekker eten ergens.. zo gezellig. Bijkletsen!
Haaaaalllo!

Iemand zin om mee te zoeken?!

quote:nukje schreef op 21 juli 2010 @ 15:24:

Het is al 15:56!!! Heb zowaar net ook even gewerkt :-) Morgen ga ik mijn leven beteren, ja echt waar. Ik heb nog wat klusjes verzameld, en morgen is DE DAG!!!

Ik heb ook eens een collega gehad die smakte. Dat was echt niet te doen.
Frutje, kun je me eerst even briefen? Waar ben je naar op zoek?
dubbel
Ik wil gewoon mijn eigen kamer, zonder collega's waar ik de hele dag ongestoord kan forummen
Hey Frutje, zoiets??
hoi allemaal,

als eerste nukje hardstikke gefeliciteerd en zo onverwacht.

supergoed van je zeg.

jullie hebben 9 maanden de tijd om te wennen. dat moet zeker lukken.

voor de rest ga ik niet op iedereen reageren daarvoor ben ik te lang afwezig geweest.

in elk geval frutje en pipo het komt nu echt dichtbij voor jullie

nog geen koudwaterfrees?

@janine lijkt me wel heel mooi dat je nu een buikje begint te krijgen. geniet ervan

@assie begrijp ik het nu goed dat jullie nu plannen hebben om heel ergens anders te gaan wonen en werken.

lijkt me wel ontzettend spannend zo´n grote stap.

hier de laatste tijd erg druk geweest. veel op oefening voor de baas dus weinig tijd gehad om aan de rammelende stokken te denken.

vanf vrijdag in elk geval lekker drie weken vakantie.

de planning is om in elk geval een paar dagen te gaan touren op de motor.

in die periode wil ik in elk geval een balletje opgooien om alvast te stoppen met de pil want dat ben ik nu echt goed zat.
@pipo

Je bent geweldig! Ik zoek ook iets over bewegen in combinatie met chronische ziekte... Dusse...
@lavender

Spannend zo'n gesprek tijdens de vakantie. Is wel een goed moment denk ik ja.

Hier geen koudwatervrees, eerder warmwatervoorpret...
Frutje, zoek je nog meer? Kan hier ook even in de uni-bieb zoeken op artikelen e.d.
hihi Assie,

Nouweeeuh... Iets met bewegen en gezondheid in het algemeen. Hoe vaak is gezond? Hoe vaak komen blessures voor door sporten? Wat is de meest voorkomende blessure?

Hihi, ideaaaal dit. Moet ik nu ook wat salaris doorsluisen?
eentje op nu.nl

http://www.nu.nl/gezondhe ... veert-kans-depressie.html
ennuh....voor wat voor iets is het? maw, hoe 'zwaar' moeten de artikelen zijn?

Kom hier in eerste instantie niet echt weetjes tegen, maar bijvoorbeeld boeken over economische impact bedrijfsfitness e.d.

Denk dat dat niet direct iets is waar je naar zoekt....
google:

http://mens-en-gezondheid ... en-hoeveel-is-genoeg.html

http://sport.infonu.nl/di ... id-sporten-is-gezond.html
Ha Assie,

Dat is dezelfde als die van Pipo. Maar het moet niet zo zwaar zijn. Beetje infotainment voor bij een wat informatiever stuk over hoe bewegen helpt bij het tegengaan van blessures, chronische ziektes enzo.

Bedrijfsfitness is niet wat ik zoek nee.
O dat zijn goeie! Thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven