Farmville - DEEL 2
maandag 1 maart 2010 om 18:02
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
dinsdag 20 juli 2010 om 16:57
dinsdag 20 juli 2010 om 17:53
Ik gooi er ook af en toe een of meerdere mensen vanaf. Zo heb ik er iemand tussen zitten die alleen maar dingen vraagt (klikjes op zijn barnraising etc) en werkelijk nooit wat publiceert. Geen ei, geen gevonden dingen, laat staan een collectie. Die gaat er dus ook binnenkort af, ondanks dat het de volwassen zoon van mijn beste vriendin is.
En van sommige mensen weet je gewoon dat die er regelmatig zijn, net zoals Minie. Ik ga me dan niet druk maken dat ik die al een paar dagen niet heb gezien. Maar mensen die, wat Lunax zegt, nooit ergens te zien zijn, die gooi ik er eens in de zoveel tijd vanaf.
Het gaat mij ook om de lol en de gezelligheid die je met elkaar hebt. En als ik dan alleen maar 'goed ben' om collecties te scoren (en niet eens een 'vind ik leuk' klikje te krijgen) dan ben ik er ook wel klaar mee.
(Succes Minie!!! Je kan het!! )
En van sommige mensen weet je gewoon dat die er regelmatig zijn, net zoals Minie. Ik ga me dan niet druk maken dat ik die al een paar dagen niet heb gezien. Maar mensen die, wat Lunax zegt, nooit ergens te zien zijn, die gooi ik er eens in de zoveel tijd vanaf.
Het gaat mij ook om de lol en de gezelligheid die je met elkaar hebt. En als ik dan alleen maar 'goed ben' om collecties te scoren (en niet eens een 'vind ik leuk' klikje te krijgen) dan ben ik er ook wel klaar mee.
(Succes Minie!!! Je kan het!! )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 20 juli 2010 om 20:03
woensdag 21 juli 2010 om 17:02
@ Snow, je weet wel dat viva opngeveer 1 miljoen mee lezers heeft he ?
Niet dat ze allemaal dit topic zullen lezen, maar je bent met je link wel heel heel herkenbaar. Mss maakt het je niet u it, maar ik zal hem weghalen als ik jou was. Ik heb je een vriendschapsverzoek gedaan, iedereen in mijn vrinden lijst is van viva, dus als je mijn lijst pakt en iedereen uitnodigt heb je binnen no-time heul veul buurtjes
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 21 juli 2010 om 19:28
quote:noahtb schreef op 21 juli 2010 @ 19:15:
Kun je als starter iemand uit je co-op schoppen?Volgens mij niet... kan iemand er alleen zélf uitstappen. Soms erg vervelend: ik heb ook wel gehad dat de coop al helemaal gezaaid was en dat iemand zich nog 'even' aansloot om zo mee te liften op het goud. Kinderachtig.
Kun je als starter iemand uit je co-op schoppen?Volgens mij niet... kan iemand er alleen zélf uitstappen. Soms erg vervelend: ik heb ook wel gehad dat de coop al helemaal gezaaid was en dat iemand zich nog 'even' aansloot om zo mee te liften op het goud. Kinderachtig.
woensdag 21 juli 2010 om 19:36
quote:noahtb schreef op 21 juli 2010 @ 19:33:
Eruit stappen is een optie, zij het niet dat ik meer dan 600 velden heb geoogst. (tegenover 35 Grrrr)
.Omdat ik meestal uit ga van het goede van de mens: misschien waren dat precies de 35 veldjes die nodig waren om de coop op te vullen? dus dat die buur er niet meer heeft gedaan dan strikt noodzakelijk?
Eruit stappen is een optie, zij het niet dat ik meer dan 600 velden heb geoogst. (tegenover 35 Grrrr)
.Omdat ik meestal uit ga van het goede van de mens: misschien waren dat precies de 35 veldjes die nodig waren om de coop op te vullen? dus dat die buur er niet meer heeft gedaan dan strikt noodzakelijk?