Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 18:47:

Dat stellen we even uit tot zaterdag Delph Zaterdag gaan we zeker feest vieren! Dubbel feest, ik ben heel blij voor je Delphi, eindelijk ben je er van af. Wanneer krijg je te horen wat de prof er van vond?
Wat is safesearch, en hoe draag je dat?
quote:Ratteke schreef op 21 juli 2010 @ 18:53:

[...]

Zaterdag gaan we zeker feest vieren! Dubbel feest, ik ben heel blij voor je Delphi, eindelijk ben je er van af. Wanneer krijg je te horen wat de prof er van vond?

Ehm, vast nog wel deze week. Ik word heen en weer geslingerd tussen "wat een prutswerk" en "altijd als ik denk dat het prutswerk is, blijkt het toch mee te vallen"...

Ja, zaterdag wordt zeker gezellig!
Zoiets schattigs?

of dit:

Wat heeft die onderste dame een rare tepels. Zeg maar, geen tepels... En dat bier blijft zo ook niet lang koud. Doe mij er maar eentje uit de koelbox.
ik denk dat dit een Amerikaans bewerkt plaatje is?

Tepels verboden.
Nou die koeldoos van RAt is anders ook niet erg koel
Rot???

Wat is dat voor Freudiaanse verspreking?

Haha, gotcha!
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 18:51:

Waarom heb je trouwens je safesearch niet aan? Wie? Ikke? En wat is safesearch?
Oh Klets!! Tsss

Wie is Mr. Minoes??
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 21 juli 2010 @ 19:08:

Wie is Mr. Minoes??

Geen idee. Ik dacht, ik laat Klets maar Kletsen.

Pfff, van dat ene roseetje sta ik al helemaal op d'n kup.

Als jullie eens wisten hoeveel spelfouten ik in dit postje al heb moeten corrigeren.... Ik ga gauw naar Appie voordat ik te lam ben
Rol ze Delphi
Ik ben mijn eigen bananenschil
deze zag ik net...
Oh wat leuk! Die heb ik dan toch echt gemist. Toch jammer dat MV hier niet meer schrijft. En Kat. En Leo. Die mis ik toch wel hoor.
Ik ga denk ik ook maar meeschrijven op een ander topic. Word langzaam steeds dikker... want ik ben gewoon een gigantische vetklep aan het blijven.'

Fran merk jij het niet dat je niet meer naar de sportschool gaat? Of ging je al niet?
Vetkleppenstein, here I come! Ik ga nu naar de AH en alles kopen waar ik zin in heb.

U kunt me zaterdag herkennen aan het feit dat ik rollend over het perron wordt getransporteerd
Leo is op vakantie ratteke, daarom is ze er niet

delphi nu even relaxen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Kletsmajoor schreef op 21 juli 2010 @ 19:34:

Ik ga denk ik ook maar meeschrijven op een ander topic. Word langzaam steeds dikker... want ik ben gewoon een gigantische vetklep aan het blijven.'

Fran merk jij het niet dat je niet meer naar de sportschool gaat? Of ging je al niet?

Aan de sportschool merk ik het niet zo maar ik merk wel dat ik ongezonder eet nu ik thuis loop.

Morgen weer hardlopen, als ik me tenminste weer beter voel.
Nou ja ook dat eten... ik baal er van dat ik altijd op moet letten op wat ik eet (en dat dus niet echt goed meer doe en je ziet me gewoon groeien zo ongeveer).

Ik zag het gisteren nog aan het zwembad dat er vrij weinig mensen een mooi lijf hebbben maar ik zou toch graag tot die vrij weinige mensen horen.

Ik word nu echt zo'n 'schoolpleinkadaver' en ik zal er zelf wat aan moeten doen helaas.

Gelukkig heb ik geen vent die mij bloot moet zien.
ik was er weer, even wat foto's uploaden
Ik zie allemaal heul enge dingen voorbijkomen.... Stoppen met roken (proberen we hier zo'n 3 keer per week momenteel...) en sportschool (heb dus ook 'n abonnement maar met kind thuis in de zomervakantie wil dat niet echt).... brrr....

Hanneke, had de foto vanmorgen eventjes gauw gezien enne.... wat 'n dòtje!!!!

Splinter, ontbijt bij Ikea is niet zo bijzonder hoor Maar wat Klets al zei: lekker goeiekoop! Geloof dat het tot 11 uur is, en dan betaal je 1 euro voor koffie, mini-pistoletje, croissantje, gekookt eitje, 2 boter, 1 jam/pasta/andere zoetigheid en 1 plakje kaas. En het kidsmenu is geloof ik 1 broodje minder maar daarvoor 'n doughnut en ipv koffie 'n pakje wicky.

Voordeel is dat 't restaurant om 9 uur al open is, en de winkel om 10 uur opengaat. En er ligt altijd wel 'n Metrokrantje, en d'r is een gratis spelcomputer. Dus na 't ontbijten en voor de winkel opengaat vermaken zoon en ik ons ook wel

Ach, zoon vindt 't helemaal geweldig, en ik vind 't ook wel grappig. Juist omdat het inderdaad zo'n terugkerend uitje is. Andere kinderen willen in de vakantie naar 't strand of naar de dierentuin, die van mij wil naar Ikea...

Klets, lijkt 't nou maar zo of zit er ineens vaart in met je sollicitaties? Je komt iig heel positief over op mij nu, klinkt goed allemaal!!

TH, beetje bijgekomen van de mojito? 'k Heb wel wat aangericht hier geloof ik... 't halve topic kan zo door naar de AA als we zo doorgaan.... oeps!

Oh ja, papa is vandaag ook weer veilig gefinished! Tenminste, dat vertelde mama, paps lag bij de masseur op de tafel

Its, hoe rijdt je Smart? Issie 'n beetje naar je zin?

Delphi!!! Goed gedaaaaaannnn!!!!

Ratteke, ik drink mijn biertje ook liever op 'n andere manier eigenlijk...
Iets anders

tadaaaaaa, en scheuren dat dit ding kan. En een automaat en airco is helemaal niet zo gek
Waaauuwww!!! Leuke auto Its!!!

Veel veilige kilometers gewenst dan maar he
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven