Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

16-07-2010 16:33 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!

Hierbij een aantal van onze mooierds:

Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
Iets anders
Vervelend he Babs die zomervakantie maar jij hebt toch ook nog een man waar je kind kan laten?

Ik heb nu 2x een sportschool met kinderopvang gehad en bij de tweede werden daar ook oudere kinderen gedropt. Dat betekende dan met een spelcomputer op de gang zitten zo ongeveer.
Leuk autotje Its! Zo een wil ik er ook.
Delphi, ik kom even een brengen voor jou en ik drink nooit meer kant en klare mojito . Dat brakkige gevoel wil maar niet echt verdwijnen dus ik heb de hele dag lopen slabakken eigenlijk. Maximale inspanning was vaatwasser uitruimen en eten koken. Dus voor vandaag geef ik daar maar gewoon aan toe en morgen moet er wel weer meer gebeuren .

Had van de week even het idee om de kaakchirurg af te zeggen, maar sinds gisteren weer veel meer last dus ik ga braaf heen en duim op een easy verwijdering.

Bah, ben erg ego vandaag Lees al jullie posts wel, vind er ook zeker iets van maar het typen van een reactie lukt me ff niet zo. Maar....

I'll be back
Klopt Klets, maar mijn man heeft hetzelfde sportschoolabo. En wil niet in z'n eentje sporten (beetje engig in z'n hoofd soms met medicatie en moet flesje zuurstof meenemen voor pijnaanvallen, dus 't is niet helemaal aanstelleritus. Denk ik.) dus "moeten" we samen.

Bij deze sportschool is idd ook kinderopvang maar boven de 2 jaar heb ik de kids daar nog niet gezien. Om die van mij van 8 jaar daar dan tussen te zetten. Denk niet dat dat voor iemand leuk gaat worden

Ach, oma woont om de hoek (oh joy...) dus daar gaat zoon af en toe naartoe. En volgende week is hij de hele week de hort op met mijn ouders. Dus dan halen we de schade wel weer in. En stoppen we met roken
Iets anders
Thanks voor de felicitaties dames.

Mooie auto, Its! En fijn dat ie zo lekker luxe is uitgevoerd. Met een automaat scheur je iedereen eruit bij het stoplicht

TH, egopost geeft niks. En helemaal ego is het niet, want je weet ons te waarschuwen voor mojito-kater-gevaar. Bedankt daarvoor

Enne, beterschap!
en nu mijn katten

pluk zijn lievelingsplek is een plek waar die eigenlijk niet mag liggen (de plank in de keuken) maar als we er niet zijn gebeurd dit. En dan ook nog kijken of er niets aan de hand is

tazz in zijn meeste gênante slaap posities

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
TH: en goed van je dat je de kaakchirurg niet afbelt!!!
Iets anders
Leuk autootje Its!! Heel veel plezier ermee!!

Klets, balen dat je baalt van je lijf...is nie leuk. Mag ik vragen hoeveel je weegt en hoe lang je bent (of begeef ik me dan op heeeeeeeeel fout terrein )

Delphi, geniet van je feestavondje!!

Ratteke, ik ben bang dat zaterdag niet gaat lukken voor me. We gaan dan uit eten 's avonds (pizzeriabon moet op - ik heb 'm dus kunnen verlengen) en dan ook nog heen en weer naar Rattestad wordt me (helaas) echt te veel. Maar ik feest op afstand mee hoor!!

Hoe zouden al onze vakantiegangers het hebben? Bengelie, Anneke en Leo??
Ik ben mijn eigen bananenschil
wat een lieverds Its....
Iets anders
Haha, Its, die foto's

Maareh, dat plekje is in de zon, met een fijn doekje... zo maak je het hem weel heel moeilijk om dat te negeren
Balen ZoephoofdTH van je Mojito-kater...is het niet ook gewoon een beetje verkeerd gevallen of zit er een griepje dwars ofzo? Want zo lang zo brak is wel wat vreemd, lijkt me. Of ik ben gewoon immuun voor de Mojito-kater
Ha, leuke foto's Its!!
Delphicat, gefeliciteerd! goed zeg! Fijn gevoel moet dat zijn

Was gisteren supergezellig!!!

Its gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Cis, hoop dat je je wat beter voelt al En ik ken werkelijk geen 1 kat die die dingen niet lekker vind haha.

Hanneke, jammer dat ik de foto gemist heb
Ons MV'tje heeft het zwaar denk ik nu... Wil d'r een hart onder de riem steken maar weet even niet goed hoe. Heb het idee dat zoiets altijd heel delicaat is bij d'r...
Iets anders
Ik tast volledig in het duister wat MV betreft. Ze is hier redelijk ineens verdwenen, zegt vervolgens steeds dat ze uitleg zal geven en we horen verder niks. Ok, ze is niks verplicht maar steeds iets roepen en vervolgens zo vaag blijven, daar kan ik persoonlijk niet zo heel goed tegen...
Olijf ik begeef me echt net op het randje met een bmi van 25. Maar het is gewoon niet mooi. Het moet weg dat gewicht.

Ik heb echt jaaaaaren gedacht dat ik 176 was. Ging het laatst eens zelf opmeten en toen bleek ik 1.73 te zijn. Dat is ook al beetje jammer voor die bmi. Voordat ik zwanger werd was ik 68 kilo en dat is al niet slank voor mij. Ik zou dus eigenlijk 65 kilo willen wegen en dan moet er 10 kilo af.

En bij andere mensen vind ik het helemaal niet erg of storend of wat dan ook. Staat soms best mooi bij andere mensen maar ik vind het niet mooi bij mezelf

Als je je BMI berekent via het voedingscentrum is mijn gewicht goed maar volgens de website 'eetstoornis.info' heb ik overgewicht. Zo ziet het er iig wel uit ja maar ik vind het toch een beetje dubieus bij zo'n website.
Zie vragen aan vivamod. Oh ja, en de blog nieuwe culiblogger. En ik ben geloof ik nogal uitgeschoten in m'n comment, maar dat zal dan wel.
Iets anders
Hoe weet je dat Babs?

Ik zat laatst eens een paar onbekende nummers in mn telefoon te googelen en toen kwam ik ook op het adres van Myleen uit en website (die geen toegang geeft).

Dus adres is bekend hier.

Als er echt iets is dan horen we het wel. Meer kunnen we niet doen denk ik.

Wie Borrie? Ploes? wie is da?
Ja ik zag het ook die nieuwe blogger.
Klets, ik zou dan toch eerder uitgaan van het Voedingscentrum. Op zich ben je - m.i.- niet overdreven zwaar maar je moet je wel lekker voelen bij je gewicht. Misschien moet je een paar dagen eens een eetdagboek bijhouden (gooi het anders aan de andere kant neer) en dan kan je kijken wat er beter of anders kan?
Ja, toen ik net de nieuwe blogger zag, dacht ik ook: wat enorm zuur voor MV. Maar aan de andere kant denk ik wel dat MV het zich enorm veel moeilijker maakt dan nodig is, door alles zo op te kroppen en voor zich te houden. Spuien lucht soms zo enorm op, en daarom: MV, kom je toch eens even je hart luchten, hier of daar? Wie weet waar we je mee kunnen helpen, al is het maar een luisterend oor!!
Klets, ik ben even lang en 81 kilo. Na vanavond 87 denk ik

Tja, er moet wat vanaf. Toen ik net met volle tassen naar huis liep, schuurden mijn ellebogen tegen een stukje lijf dat daar voorheen niet zat: de blubbels boven mijn spijkerbroek. Aargh.

Maar jij zal naast mij afsteken als Slankie the Slimqueen

Borrie, dank voor de felicitaazje. Was het gezellig met de vrouwen?

En ik hoop maar dat alles goed gaat met MV.
overigens wil ik wel wat van je BMI hoor klets
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Klets, ik weeg 83 nu... Mijn streef is 75. Ik wil dolgraag dus 8 kilo afvallen.

En voor TH

Its, coole auto! Ik vinnum hip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven