Taarttips Rotterdam

21-07-2010 20:49 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,

Wie kan mij helpen aan een goed adres in Rotterdam voor lekkere, speciale taartjes voor een bijzondere gelegenheid?

Het liefst zou ik straks een leuk, divers aanbod neer willen zetten voor zo'n 50-70 man (kan helaas niet meer vertellen vanwege geheimhoudingsplicht ).

Alvast bedankt voor jullie tips!
Dunya's taartatelier op de Bergselaan, de taartarchitect op de Scheepstimmermanslaan
Koekela! Lof der Zoetheid!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
De taartarchitect is een oplichter, als je daar iets besteld spreek héél goed de prijs af.
Meen je dat Nikkimuts? Ik heb er met mijn bruidstaart geen problemen mee gehad. Alles was prima zoals afgesproken, ook de prijs.
Idd Koekela (lekker) en Dunya (mooi en lekker).

Dunya is meer van de grote en speciale taarten, als je dan een gevarieerd aanbod wil neerzetten is wellicht een combinatie van Koekela (Binnenweg), Dudok (Meent) en Suzy's soesjespaleis (Bergselaan/Stadhoudersweg) een beter idee.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Koekela!!!
Perfectionisme is niet perfect...
-
anoniem_71329 wijzigde dit bericht op 21-07-2010 21:07
Reden: Antwoord al gevonden op internet
% gewijzigd
Is dat zo Analyse, ik woon praktisch naast Dunya en rij vaak langs Suzy...vond het er de laatste tijd wel verdacht donker uitzien...
quote:Analyse schreef op 21 juli 2010 @ 21:02:

Meen je dat Nikkimuts? Ik heb er met mijn bruidstaart geen problemen mee gehad. Alles was prima zoals afgesproken, ook de prijs.

Ik heb daar ooit een taart laten maken en toen ik 'm af ging halen was de taart 'opeens' een stuk duurder.

Ik ga daar echt nooit meer naar toe.
Ik heb het niet helemaal goed, maar je kan de soesjes er ophalen
Aha vandaar....ben dol op Dunya maar kom er niet zo heel vaak...wordt je maar moddervet van.

Goede ervaringen met de taarten trouwens en een paar keer stonden er ook soesjes van Suzy om te proeven...hmmmmm goddelijk.

Een leuke tip van Dudok zijn trouwens ook wel de cupcakes...zijn erg lekker.

Ben een rasechte zoetekauw.
quote:nikkinuts schreef op 21 juli 2010 @ 21:08:

[...]

Ik heb daar ooit een taart laten maken en toen ik 'm af ging halen was de taart 'opeens' een stuk duurder.

Ik ga daar echt nooit meer naar toe.Wat ontzettend slecht zeg! (van de TA)
I love Koekela! Nog tips binnen het assortiment daar?

Met het aanbod van Dudok ben ik ernstig bekend , maar dat maakt voor de gelegenheid niet uit natuurlijk...

Misschien die combi inderdaad en ik ga Dunya nu ook maar even checken.
Ik vind de cupcakes van dudok dus echt afgrijselijk. Hebben er zelfs over geklaagd . Niet opgegeten en ook niet hoeven betalen. Heel slecht.
OHh ja zeker KOEKELA!!!

Mmm ik krijg al helemaal trek in de worteltjestaart van Koekela!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bij Koekela heb je iets heel goddelijks...weet alleen niet hoe het heet omdat mijn man het "altijd" meeneemt.

Is een soort taartbodemkoekachtig iets met caramel erop (stukjes dan), zijn heerlijk, evenals...alles eigenlijk daar, de lemonpie, de brownies, blondies, scones, cheesecake etc..
Je kunt beter vragen wat niet lekker is bij Koekela
quote:Analyse schreef op 21 juli 2010 @ 21:18:

quote:Analyse schreef op 21 juli 2010 @ 21:18:

quote:sprokkelientje schreef op 21 juli 2010 @ 21:18:

Bij Koekela heb je iets heel goddelijks...weet alleen niet hoe het heet omdat mijn man het "altijd" meeneemt.

Is een soort taartbodemkoekachtig iets met caramel erop (stukjes dan), zijn heerlijk, evenals...alles eigenlijk daar, de lemonpie, de brownies, blondies, scones, cheesecake etc..

Laat ik morgen nou vrij zijn!

Vast een uurtje over voor een kop koffie mét, bij Koekela...

Wil tenslotte wel weten wat ik voorschotel straks..
Heerlijk, moet je doen!
quote:Analyse schreef op 21 juli 2010 @ 21:02:

Ik heb bij de Taartarchitect zowel mijn bruidstaart en een keer een verjaardagstaart besteld en gekocht zonder problemen.

Wat overigens niet de mogelijkheid wegneemt dat Nikkinuts daar wel een teleurstellende ervaring heeft kunnen hebben gehad.
Banketbakkerij Vroon heeft ook altijd heerlijk spul.

Herstel: Ik bedoelde eigenlijk Bakker Ammerlaan! (In Schiebroek, in Hillegersberg en in Het Lage Land).
quote:Java schreef op 21 juli 2010 @ 21:38:

Banketbakkerij Vroon (op de Walenburgerweg, de Lusthofstraat en de Mandenmakerstraat) heeft ook altijd heerlijk spul.Bestaan die nog? Daar kwam ik vroeger altijd met mijn opa en oma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven