Tetterettes slepen elkaar de zomer door!!!

vrijdag 16 juli 2010 om 16:33

Deel 9 alweer van de Tetterettes! Tetter lekker mee: alles mag, niks moet. En offtopic kennen we al helemaal niet! Wel zijn we gek op dieren dus foto's zijn wel verplicht  Wees niet bang om aan te haken, we bijten niet en er is al helemaal geen meldplicht!
Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
                    Hierbij een aantal van onze mooierds:
Deel 8 vind je hier: Retteketet, de Tetterettes gaan nooit naar bed!
                                    Iets anders

woensdag 21 juli 2010 om 21:33

quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 21:23:
[...]
Zo'n zilveren ding? Een vriendinnetje van mij van vroegah, die aaaaalllless had van Snoopy en heel veel Monchichi's had ook veel van deze ballonnen, en die had haar moeder gevuld met watjes of zoiets? Dat ze altijd mooi bleven.Ja zoéén.... Maar deze moeder is zo gek niet hoor... Dit is een helicopter van 'n meter doorsnee... Weejewelhoeveulwattedazijn????
                    [...]
Zo'n zilveren ding? Een vriendinnetje van mij van vroegah, die aaaaalllless had van Snoopy en heel veel Monchichi's had ook veel van deze ballonnen, en die had haar moeder gevuld met watjes of zoiets? Dat ze altijd mooi bleven.Ja zoéén.... Maar deze moeder is zo gek niet hoor... Dit is een helicopter van 'n meter doorsnee... Weejewelhoeveulwattedazijn????
                                    Iets anders

woensdag 21 juli 2010 om 21:42

quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 18:40:
Ik heb mijn thesis ingeleverd!
Alleen nu wil ik heel graag feestelijke biertjes drinken, maar iedereen is op vakantie
* zielig, snif, boehoe *
Delphi, GOEHOED!!!! Heerlijk gevoel moet dat zijn, super!
Ik ben vast heel erg mosterd, heb nog niet verder gelezen na jouw berichtje, maar alsjeblieft, je biertje! Uh, twee maarliefst!
Eindelijk tijd voor
                    Ik heb mijn thesis ingeleverd!
Alleen nu wil ik heel graag feestelijke biertjes drinken, maar iedereen is op vakantie
* zielig, snif, boehoe *
Delphi, GOEHOED!!!! Heerlijk gevoel moet dat zijn, super!
Ik ben vast heel erg mosterd, heb nog niet verder gelezen na jouw berichtje, maar alsjeblieft, je biertje! Uh, twee maarliefst!
Eindelijk tijd voor

woensdag 21 juli 2010 om 21:44

woensdag 21 juli 2010 om 22:10

quote:delphicat schreef op 21 juli 2010 @ 22:06:
[...]
Dat wordt je eerste wissel, of niet?
Ja, ik heb heel in het begin een zwarte hello kitty gehad maar op een avatarzoektopic heeft Loreyi deze voor me gevonden. En daarna nooit meer gewisseld. Op de kerst en Halloweenavatars na. Maar ik vind het meisje met rat zo goed bij mijn nick passen.
Ik moet nog wel ff wennen aan mijn nieuwe uiterlijk. En motto.
Ik krijg visite. Morgana komt lekker naast me zitten bleren.... moet ff geaaid worden.
                    [...]
Dat wordt je eerste wissel, of niet?
Ja, ik heb heel in het begin een zwarte hello kitty gehad maar op een avatarzoektopic heeft Loreyi deze voor me gevonden. En daarna nooit meer gewisseld. Op de kerst en Halloweenavatars na. Maar ik vind het meisje met rat zo goed bij mijn nick passen.
Ik moet nog wel ff wennen aan mijn nieuwe uiterlijk. En motto.
Ik krijg visite. Morgana komt lekker naast me zitten bleren.... moet ff geaaid worden.

woensdag 21 juli 2010 om 22:25

quote:Babsjuh schreef op 21 juli 2010 @ 22:23:
In de lijn van Poez die los gaat: schiet me net te binnen dat 't voor Naomi en consorten misschien maar goed is dat Leo nu op vakantie is?
Ik kan d'r NIET bij... Oh, maar Leo heeft internet op dr mobiel... Op het topic van Robo heeft ze vandaag of gisteren nog gepost. Ze heeft het leuk. En een Snuggie...
                    In de lijn van Poez die los gaat: schiet me net te binnen dat 't voor Naomi en consorten misschien maar goed is dat Leo nu op vakantie is?
Ik kan d'r NIET bij... Oh, maar Leo heeft internet op dr mobiel... Op het topic van Robo heeft ze vandaag of gisteren nog gepost. Ze heeft het leuk. En een Snuggie...

woensdag 21 juli 2010 om 22:26

woensdag 21 juli 2010 om 22:28

quote:biebelie schreef op 21 juli 2010 @ 22:26:
We kunnen Leo ff smsen? Naah... denk oprecht dat 't beter is als Leo nog even in zalige onwetendheid verkeert eigenlijk. D'r is van vivahogerhand toch niemand aanwezig, en Leo heeft denk ik wel wat anders nodig als ergens over over de rooie gaan. Al is het nog zo'n goeie zaak en zo triest dat het zo loopt.
                    We kunnen Leo ff smsen? Naah... denk oprecht dat 't beter is als Leo nog even in zalige onwetendheid verkeert eigenlijk. D'r is van vivahogerhand toch niemand aanwezig, en Leo heeft denk ik wel wat anders nodig als ergens over over de rooie gaan. Al is het nog zo'n goeie zaak en zo triest dat het zo loopt.
                                    Iets anders