Leeftijdsverschil

22-07-2010 09:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Een collega van me vroeg me 6 weken geleden mee uit, omdat hij me al een tijdje leuk vond/ vindt. Hij is zelf 34 en ik nog 22. Maar we wisten alle 2 het leeftijdverschil wat er was. Maar hij wilde toch met me uitgaan. Met de weken ben ik gevoelens voor hem gaan ontwikkelen, hij ligt nog in scheiding dus we zagen elkaar maar 1 keer in de week misschien 2 keer. HIj heeft 2 kinderen en ik ook, dus we hadden niet zoveel tijd om af te spreken. Maar hij was wel al bezig over weekendjes weg en zo. Dus ik ging ervan uit dat hij serieus met mij wilde zijn. Zo serieus dat hij vroeg: vraag eens na aan je ouders wat zei van het leeftijdschil vinden. Mijn ouders reageerde heel positief dus ik was opgelucht. Zijn moeder reageerde ook niet helemaal negatief. Maar 2 dagen later zet hij er opeens een punt achter. Nog niet eens recht in mijn gezicht maar via e-mail en sms.

Nadat ik hem vroeg met me te praten, zei hij dat hij dat niet kon. Want als hij mij zou zien dan wist hij dat er meer zou gebeuren dan alleen praten. Nu gaat hij maandag 1 week op vakantie en de week erna ik. Dan hebben we elkaar 4 weken niet gezien. Hij zei dat hij niet aan het leeftijdsverschil kon wennen, omdat hij iemand is die erg geeft om wat andere denken. Ik heb hem vraagt na onze vakantie toch met elkaar te praten, want ik geef echt om hem. En hij zegt ook om mij, maar zoals het tot nu toe is gelopen heb ik daar mijn twijfels over. Wat moet ik nu doen? Moet ik hem de tijd geven om na te denken en dan kijken of er nog een toekomst voor ons is? Anders ben ik me misschien nu 3 weken aan het hopen dat het goed komt en als het niet goed komt dan stort het bij mij gevoelens in. Of moet ik gewoon verder gaan met mij leven, en niet op hem wachten. Ik ben nu al bijna een week helemaal van slag ervan. Graag jullie advies dames.

Groetjes Nadine
Als hij echt zo'n waarde hecht aan wat andere vinden moet je blij zijn dat je van hem af bent.

Stel je komt 10 kilo aan en zijn vriend zegt er iets van....

Stel jullie vinden een huis leuk maar zijn oma niet...

Daar valt niet mee te leven...

Kortom erg vervelend: schrale troost: als jij 48 bent is hij 60
Je bent 22, hebt al 2 kinderen en bent schijnbaar alleenstaand, ik zou zeggen, rustig even 3 weken wachten. En als hij dan toch niet voor jullie gaat, jammer, dan kom je echt wel ooit eens een ander tegen en een tijdje alleen zijn is geen ramp.
v
Goh. Ik ben 23 en mijn vriend 36 - geen probleem. Ook eigenlijk geen echt negatief commentaar uit de directe omgeving, buiten het standaard "is ie niet te oud voor je" naar mij toe, of "zeker je vorige ingeruild tegen een jonger modelletje?" naar hem toe. Schouders ophalen en doorgaan.

Ik denk dat hij het leeftijdsverschil ook niet ziet als het échte probleem, maar het als excuus gebruikt om een punt achter de relatie te zetten.

Vergeten die gast!!
Viva la vida
Ik zou er geen energie meer in steken.

Als hij al aangeeft veel waarde te hechten aan wat anderen vinden lijkt mij dat ook niet echt een goede basis!
Heeft zich bedacht en blijft toch bij zijn vrouw vermoed ik zo maar.
Wat een slappe zak, sorry dat ik het zeg. Het is wel heel makkelijk om iemand het hoofd op hol te maken en vervolgens de deur dicht te gooien. Wat BOEIT het wat anderen zeggen? Okee een beetje normale 'schaamte' af en toe om dingen is prima, maar tegenwoordig hebben zoveel relaties een leeftuijdsverschil en dit is nog een van de minder erge.

Ik zou streng tegen hem zijn en zeggen dat je je niet zo laat behandelen. Leeftijd is maar een getal en als jullie op 1 lijn liggen en hij verpest dat omdat hij bang is wat anderen zeggen verdien je veel beter. Hij gedraagt zich kinderachtig (ironisch)
Vergeet die kerel, geen hand vol maar een land vol!

En als hij niet eens in staat is om voor zichzelf te denken, maar alleen maar rekening houdt met zijn ''omgeving'' dan heeft een relatie met zo iemand toch al geen zin.
Hij wil toch hoop ik samen met jou een relatie en toch niet met "andere mensen"?

Als hij zich nou al alles aantrekt wat "anderen" wel niet denken, zou ik er niet aan beginnen.

Zoek je een leuke vent, en anders is er ook nog niets mis met een poosje alleen zijn, je hebt nog tijd genoeg!
Wat een gebrek aan ruggengraat. Heel jammer. Menig man zou zijn handjes dichtknijpen met een jongere vrouw, alleen hij ziet weer een probleem. ;)

Zou maar gewoon lekker van je vakantie gaan genieten en wie weet kom je daar nog wat tegen die het wel serieus meent.
Hij heeft je mss als neukertje gezien of om zijn ego te strelen. En de optie dat ie weer terug is bij zijn ex zoals hierboven al genoemd werd, is ook geen onwaarschijnlijke optie.

Deze man is niet eerlijk naar je geweest en gedraagt zich als een 16 jarige. Ik vind het leeftijdsverschil heel goed kunnen en als je verliefd bent, ben je verliefd.
...
anoniem_67619 wijzigde dit bericht op 22-07-2010 11:14
Reden: klopte niet wat ik schreef
% gewijzigd
Ik ben 21 en mijn vriend 30, age is nothing more than a number.

Als het klikt en het gaat goed waarom zou je dan moeitlijk doen over het leeftijdsverschil??

Dan ga je het onnodig moelijk maken voor jezelf lijkt me! zeg dat maar eens tegen hem;)

Succes en een fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven