3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
vrijdag 23 juli 2010 om 00:38
Moos, ik voel me na twee weken Nederland weer redelijk ok. Er wordt goed voor me gezorgd! Ik denk dat dat het ook is, het alles alleen moeten doen. Ik kan dat best, maar wil ik het ook? Na 3 jaar in m'n uppie in het buitenland heb ik denk wel bewezen dat ik goed voor mezelf kan zorgen. En nu ben ik het zat. Ik heb de knoop doorgehakt: dit wordt mijn laatste schooljaar.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 23 juli 2010 om 00:38
quote:mocy schreef op 23 juli 2010 @ 00:33:
Gezellig, Vil (ging bijna mis), fijn dat je er weer weer bent. Ik heb je gemist. Alles goed met jou?
Ja pas op....
Ik heb jou ook gemist, en onze familie-aanpassingen, dat was best een goed plan.
Met mij gaat het prima, druk nu, want heb een HUIS!
Vele dozen staan hier nu opgesteld en heb de boekenkast nu eindelijk leeg. Wat een klus
En omdat ik hier nu in een ongezellige (bijna) lege kamer zit heb ik wel behoefte aan wat gezelligheid.
Gezellig, Vil (ging bijna mis), fijn dat je er weer weer bent. Ik heb je gemist. Alles goed met jou?
Ja pas op....
Ik heb jou ook gemist, en onze familie-aanpassingen, dat was best een goed plan.
Met mij gaat het prima, druk nu, want heb een HUIS!
Vele dozen staan hier nu opgesteld en heb de boekenkast nu eindelijk leeg. Wat een klus
En omdat ik hier nu in een ongezellige (bijna) lege kamer zit heb ik wel behoefte aan wat gezelligheid.
vrijdag 23 juli 2010 om 00:39
quote:poppedotje schreef op 22 juli 2010 @ 22:36:
Wij zoeken onder andere:
Een huispsycholoog
Een relatietherapeut
Lastig... ik zou natuurlijk een ideale huispsycholoog zijn, gezien ik mijn psychologie propedeuse heb.... maar aan de andere kant ben ik liever een relatietherapeut, dan kan ik mensen slecht advies geven en komen er allemaal lekkere dramatopics.
Wij zoeken onder andere:
Een huispsycholoog
Een relatietherapeut
Lastig... ik zou natuurlijk een ideale huispsycholoog zijn, gezien ik mijn psychologie propedeuse heb.... maar aan de andere kant ben ik liever een relatietherapeut, dan kan ik mensen slecht advies geven en komen er allemaal lekkere dramatopics.
Liever elitair dan een pauper!
vrijdag 23 juli 2010 om 00:50
Ik heb niet zozeer heimwee naar Nederland, maar voel me wel steeds vaker alleen/eenzaam in Egypte. Mensen komen en gaan daar maar en het valt me steeds zwaarder om iedere keer weer 'nieuwe vrienden' te maken. Ook wil ik me graag settelen, huisje boompje beestje en een toekomst opbouwen.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok