F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tss, net een dagje van Lisa ingevoerd in die caloriechecker: 1234 kcal! 't Is net haar moeder, die kan ook van de wind leven (en dik worden op de geadviseerde 2000 kcal voor vrouwen)

Maartje eet trouwens nog aanzienlijk minder. regelmatig maar een half boterhammetje en een paar happen avondeten. Ik denk amper 1000 kcal. Daar zit ook weinig spek op trouwens, nu 13 kilo bij ongeveer 90cm.
Dok, lijkt me behoorlijk eng zeg... gelukkig alles goede, maar gaat je niet in de kouwe kleren zitten!

Zou er met Lisa toch nog wel eens over praten hoor, (als je dat al niet gedaan hebt) want zulke dingen blijven lang in kinderkoppies doorspoken... Gelukkig heeft ze er geen nachtmerries van...

Ik wilde op tijd naar bed (zo'n 21:00 uur) maar omdat ik zo'n eeuwige twijfelaar ben (of perfectionist) heb ik de hele avond vakantie sites bekeken... Zucht ik word soms zoooo moe van mezelf
Dok, wat eng zeg! Extra naar omdat je ook niet naar Lisa kon. Gelukkig alles goed afgelopen (op de schade na dan). Gelukkig goed verzekerd maar wel weer een hoop gedoe door de schade.

Cees, al een leuke vakantie gevonden?

Wij zijn het weekend droog doorgekomen. Gisteren leuk feest(je) gehad. Was bij iemand met veeeel geld. Hun tuin is net zo groot als het parkje bij ons in de buurt. Er stonden springkussen, er waren pony's, draaimolen, mega bbq, er werd live paling gerookt (en gegeten, jammie).

Leuk om eens mee te maken. Nu maar eens mijn eigen feestje voorbereiden voor komen weekend in een tuin die kleiner is dan een springkussen van gisteren.
Hallo dames, ben er weer hoor. Heerlijke vakantie gehad, echt geen druppel regen gezien, constant rond de 30 graden, lekker in zwembad, zwemmeer geweest, lekker gegeten en gedronken, leuke dingen gezien enz...supervakantie dus. Kinderen hebben elke dag tot een uur of 8 geslapen, wat voor ons ongekende luxe is. Ze lagen dan wel elke avond pas tegen tienen in bed maar soit!

Cees, wat naar voor je oma (en voor jullie!) Hoe is het nu met haar? wel een taaie tante dus als ze het nog zo lang volhoudt.

Nic, balen van die lekkage en de schutting zeg met die storm, alles geregeld met de verzekering nu?

Moet even puinruimen hier hoor, kom morgen nog wel een keertje langs.
Lau , waar ben je ook alweer geweest?

Ben er nog steeds niet uit..

En daarbij had ik er never nooit bij stil gestaan dat oma in de aankomende weken kan overlijden en dan hebben we een begrafenis.. Dus kan eigenlijk niks boeken voor volgende week.

Nu naar bedje, morgen weer 6 kids (incl vakantievierende hork) verzorgen.
Cees, ik vroeg me al af wanneer je wilde gaan? Oma houdt het dus nog steeds vol, wat een bikkel zeg!

Ik zou die vakantievierende hork aan het werk zetten of lekker met 1 van de kinderen op pad laten gaan, even 1 op 1 tijd. (ik weet niet hoe goed hij luistert).

Hier is man vandaag met Tim naar toverland, ik gewoon werken en Floor bij de opvang. Ondertussen zijn mannen ons dak aan het maken dus straks even kijken.

Bedacht me gisteravond dat ik nog stoelen voor in de tuin moet regelen. Zaterdag een hoop bezoek maar slechts 8 stoelen.

Ben trouwens benieuwd wat die vent van mij gaat doen het weekend. Ben dan jarig en ben bang dat ik weer een technisch kadootje krijg, een ereader ofzo (die ik nog helemaal niet wil). We zien wel, ga er in ieder geval een leuk feestje van maken, word maar 1 keer 30 natuurlijk.
Lau, klinkt als een heerlijke vakantie, ben je al lang terug??

Dok, wat heftig allemaal. Gelukkig alleen schade aan de boot, je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Hoe gaat het nu met Lisa (en met jullie)?

Cees, hoe gaat het met je oma? . Hoop dat jullie toch nog even weg kunnen.

Zit weer braaf om mijn werk en heb niet zo veel zin met dit mooie weer. Het is heir ook echt vakantietijd. Dat is wel een nadeel als je al zo vroeg weg bent geweest, iedereen is nu weg of gaat nog lekker. Ben zelfs al aan het rondkijken voor volgend jaar, je moet wat
Wilde vanavond naar mijn oma, maar nadat ik had begrepen dat ze - als ze wakker is- beetje voor zich uitstaart, besloten het erbij te laten.

Maar goed ook, anders had ik haar overlijden meegemaakt..

Ben blij dat het nu eindelijk zover is, het heeft al veel te lang geduurd, snap niks van die euthanasie regels: ze mag niet een "inslaap" prik, maar dat ze een dikke week zonder vocht en voeding ligt , zegt niemand wat van.. Het zou je hond maar wezen...

Malee, s het nu niet juist rrelaxer, dat je alles sneller af hebt?

Nic , kun je geen subtiele hints geven? Ereader is toch ook lief?

Altijd beter dan een voetveeg (van de action voor 1.69)
Cees, gecondoleerd! Wel "fijn" dat haar lijden nu eindelijk klaar is. Is ook echt onmenselijk als het zo meot gaan.

ereader is superlief hoor, heb al allerlei hints gegeven maar de vraag is altijd maar of hij ze oppikt. HIj heeft het nog niet door als ik het voor hem opschrijf. (als het geen ereader gaat worden ben ik wel benieuwd wat voor boek hij gaat uitzoeken )

Ik ga nog even offertes opvragen, kan nog net voor de bouwvak, als er nog een bedrijf open is nu met de vierdaagse hier.
Oh Cees, gecondoleerd! Inderdaad wel fijn dat het nu voorbij is. Zulke situaties wens je echt niemand toe. Wanneer is de begrafenis?

Tieg, zeker niet vrij vandaag? Ben de kinderen nu al zat dus al je thuis bent komen we gezellig kopje koffie drinken Marlee anders? Oh, nee, heb de auto niet vandaag, dus dat gaat niet...zin om kopje koffie te komen drinken?

...pfff wordt tijd dat ik weer aan het werk ga (morgen weer) en de kinderen lekker naar kdv en bso.
Haha Lau, sterkte vandaag. Als je iets lekkers gaat bakken komt er vast iemand op bezoek

Werkt hier op het forum zelfs al.
Lau, helaas, vandaag nog druk aan het werk... Ben de laatste twee weken van de vakantie wel op woensdag vrij, dan heb ik namelijk verlof. Kan Daan dan wel thuishouden van de bso, kunnen Nina en Daan gezellig samen spelen

Cees, gecondoleerd. Wat ik begreep is dat - even bot gezegd - het sneller over is als ze geen of heel weinig vocht meer geven, en dat het mogen geven van een euthanasieprik een langere periode vraagt. Plus dat de vrager dan ook wel bij volle verstand moet zijn, en als je oma nergens meer om vraagt of nergens meer op reageert, houdt het op. Weet dat nog wel van oma van man vorig jaar, die vond het ook wel mooi geweest, maar vond 3 weken ook wel lang duren (zo "snel" zou het bij haar geregeld kunnen worden).

Dok, dat is schrikken zeg! Gelukkig alleen maar materiële schade, en zijn jullie ongedeerd gebleven.

Nic, lekker, werken met de 4daagse! Hoop voor je dat er nog een bedrijf open is...

Hier gaat het wisselend. Nog 1,5 week werken, maar ik ben het ondertussen wel een beetje zat. Heb al sinds het weekend last van mijn rug/si-gewricht, dus dat schiet niet zo op. Gelukkig nu de laatste dingen aan het opruimen op het werk, en van mijn leidinggevende mag ik ook geen nieuwe dingen meer oppakken op het moment. Da's ook wel erg prettig

Tessel is trouwens erg druk met het potje, heeft sinds vorige week 3 ongelukjes gehad. Gaat goed dus. Daan is daarentegen niet te genieten, heeft sinds vrijdag z'n spierballendrankjes, maar vindt het vervolgens niet meer nodig om gewoon te eten. Dus daar moeten we nog even wat op verzinnen. De afgelopen dagen is hij gewoon stronteigenwijs met het eten, vooral op het moment dat ik thuiskom en zij al aan tafel zitten te eten, dan stopt hij spontaan en gaat hij zitten klieren. Vind de vakantie wat dat betreft ook wel lang genoeg, hoewel ik had gehoopt dat de minder positieve invloed van enkele klasgenootjes weggewerkt zouden kunnen worden

Nu nog even weer aan de slag...
Jammer hè dat dat vakantie gevoel ineens weg is als de kids gaan lopen klieren.

Wij kunnen dus beter de laatste week gaan

Tieg ff doorbijten nog! En mss idee pas binnen te komen als Daan het dan op heeft?
Oh, dat is wel gezellig Tieg, die woensdagen. Kun je Daan niet een dagje ruilen anders gewoon, dat hij op donderdag dan naar bso gaat? Ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt bij bso nu, heb het nog niet geprobeerd. Op kdv kunnen we makkelijk dagje wisselen.

Lastig met dat eten van Daan inderdaad, trein later terugnemen van je werk? Weet je waarom Daan gaat klieren als jij binnenkomt? kan het zijn dat jij 'gevoeliger' reageert dan man? Kun je hem niet gewoon negeren ofzo als hij niet normaal blijft eten?

Ik denk trouwens dat NIna ook geen 1500 cal binnenkrijgt op een dag hoor. Meestal sochtends halve boterham of een cracker met smeerworst, smeerkaas of pasta. Beker karnemelk met roosvicee erbij. 2 stukken fruit op een dag, lunch als ik mazzel heb 1 boterham met beleg, weer een beker karnemelk, verder een eierkoek of een (of twee) koekjes, muizehapje avondeten (hoewel dat redelijk goed gaat laatste tijd) en een toetje (yoghurt/vla/danoontje). tussendoor misschien ook nog een soepstengel/rozijntjes of een chocoladereepje (koetjesreep, kinderchocolade). Verder appelsap, roosvicee of water.
Das ook weinig ja bij Nina.. Maar goed, ze doet het erop toch?

Snap ook niet zo goed dat je het met dit weer moet doen Tieg, merk dat de kinderen liever meer drinken dan eten.. Dus wat meer yoghurtdrink, appelmoes, danoontjes ed..

Denk dat maandag de begrafenis is. Betekent wel dat we toch op vakantie kunnen daarna.

Dok hoest daar nu?
Hey Cees, gecondoleerd met oma. Wat een nare 'methode' is dit toch. (Van nabij gezien bij oma van vriendin) Ik vind het gewoon te bruut eigenlijk. Iemand langzaam dood laten gaan is m.i. niet humaner dan een slaapmiddel in het infuus.. En dood ga je toch echt als je geen eten en drinken krijgt, dus dat men zich erachter verschuilt dat het 'passief' is i.p.v. 'actief' gaat er bij mij niet in! En wat je zegt: als iemand zijn hond in de gang op een kussentje laat liggen tot hij zonder eten en drinken na een week eindelijk de moed opgeeft dan staat de Dierenbescherming paraat om je naar de dierenarts te praten om het beestje op een snelle, pijnloze manier in te laten slapen. Maar oma mag wel langzaam uitdrogen.. Maar hopelijk heeft ze er niet al te veel van meegekregen zelf en is het alleen voor de familie erg naar geweest om er getuige van te zijn. Veel sterkte gewenst in elk geval en hopelijk kun je daarna nog iets leuks boeken om even bij te tanken!

Hier intussen praktijk redelijk op de rit, sinds vandaag eindelijk telefoon (1 lijn i.p.v. 2 en geen pin of internet, maar het is al een vooruitgang t.o.v. compleet onbereikbaar zijn! KPN.. ) Ik ben tegen mijn principes in uit mijn slof geschoten tegen een helpdesk-medewerker die een nieuwe afspraak voor volgende week wilde maken om een monteur te sturen. Toen kon het toch ineens 4 dagen eerder.

Vandaag dagje met de dames, ze zijn zo klierig overdag omdat ze 's nachts slecht slapen! Zitten mekaar de hele tijd te sarren, huilen om de haverklap. Zucht. En dan 's middags niet willen slapen. Maartje gaat uiteindelijk wel slapen onder protest (en dan meteen 2 uur) Lisa blijft wakker maar rust wel wat uit. Daarna zijn ze een stuk blijer. Vriend zag mijn moeie hoofd vanavond en zei: Volgens mij ben je toe aan je verlof! Maar ik ga liever rustig werken dan voor de kinderen zorgen als ze zo klieren! Dan gaan ze tijdens mijn verlof gewoon 3 dagen naar school/creche en is mama lekker alleen thuis!
Oeh Dok, lekker he, straks verlof en de kinderen de deur uit Kan er al helemaal naar uitkijken!

Vanavond nog 2 uurtjes gewerkt, morgen overdag nog maar even wat doen, en morgenavond ook nog wat, kan ik wat in het voren werken zodat ik volgende week vrijdag niet meer hoef. Zou wel erg prettig zijn Gelukkig een redelijk simpel klusje, wat wel echt afmoet en wat al heel erg lang ligt.

Vandaag ook nog wel wat voorlopige afspraken gemaakt over wat ik ga doen als ik terugkom van verlof, en mijn directe coördinator kwam met nog een leuk klusje wat ik hopelijk mag gaan oppakken als ik weer terugben (als het dan niet al gedaan is ) Dus op zich wel een leuk vooruitzicht zo Nog 3,5 dag werken, en dan is het klaar!

Lau, kdv wisselen gaat hier een stuk lastiger, bso, kan wel. Maar dan zit ik twee dagen met een kind thuis, is m'n rust helemaal weg Hoewel een dagje met Tessel op zich nog wel relaxed is, die slaapt tenminste nog 's middags. Hoe is het bij jullie bso geregeld eigenlijk, daar heb ik vorige week of twee weken terug helemaal geen kinderen gezien buiten. Schitterend weer, en het schoolplein leeg... Of zitten die op een andere locatie? Was gewoon op woensdag, dan hebben ze toch opvang tegenwoordig?

Nog even gauw wat mail checken, en dan lekker naar bed. Ben benieuwd wat het weer morgen gaat doen, of we een beetje buiten kunnen spelen...
Ik bedacht t me vanavond nog, dat de van mij elkaar ook zo zitten te stangen. Maar komt omdat t ritme nu anders is, Jes niet meer op school en ook niet meer uitgeput door al het "leren".

Heb mooie plek gevonden (vorige week al) maar of het wat is.. Is een appartement in kleinschalig complex in Greece, direct aan het strand. Strand loopt langzaam af. Vliegen = 3 uur, transfer als het mee zit 30 min. Leek me nog te doen. Maar we twijfelen of we niet beter wat kunnen zoeken met zwembad. Want in die zee zitten hele kleine visjes die niet bang zijn, maar wat als de jongens dat wel zijn! Die krijgen we met geen stok het water meer in!

Heb nu alle sites denk ik wel gehad, en nog 1 beschikbaar iets gevonden in Menorca, maar die in Greece blijft spoken..

Wat een mega luxe probleem dit zeg..

Marlee, hoe lang was jullie transfer naar Cala 'n Bosch?

Jemig al zo laat! Had ik eigenlijk kunnen weten als Dok is geweest! Zit je vast aan KPN vanwege pin ed?
Cees, welk eiland? Het strand zal vast wel goed bevallen, helemaal als je ook wat schaduw hebt... lekker spelen in het zand, geultje graven, emmertje mee en met water kliederen, ideaal toch?

Oké, en nu naar bed!
Cees, gecondoleerd met je oma. Wat een rare regels inderdaad wat betreft euthanasie. Heel veel sterkte in ieder geval.

De transfertijd van vliegveld naar Cala 'n Bosch is ongeveer 40 minuten (ligt er een beetje aan of je naar veel andere hotels moet). Maar ik vind het goed te doen. Vooral omdat de bussen airco hebben en gewoon touringcar bussen zijn. Je zit lekker ruim. Maar Greece lijkt mij geweldig. Nooit geweest, wil ik graag een keer heen. Maar dan moeten kids iets ouder zijn.

Tieg, lekker zeg nog 3 dagen werken...en dan verlof..zou ik ook wel willen (maar wil niet meer zwanger zijn dus zit er niet in )...

Lau, leuk om een keer af te spreken op woensdag. Dan werk ik tegenwoordig ook niet. Las je berichtje gisteravond pas, anders was ik even een bakje koffie komen drinken. Was alleen 's ochtends weg naar zh voor Levi z'n oren (controle, alles goed).

Nic, trek je het nog met de 4 daagse?? En hoe is het met je dak??

Dok, ook hier zijn ze overdag niet altijd te houden. Denk dat het aan het weer ligt (hoop ik).. En KPN.... wat een ellende!!

Ook hier eet Marius (en Levi trouwens ook) niet veel. Een beetje zoals het schema wat Lau schetst. Maar ze doen het goed. Volgende week woensdag eindelijk weer eens met Levi naar het CB, ben benieuwd wat ze zeggen en vooral wat hij weegt!
Oh, gezellig Marlee, dan gaan we zeker binnenkort weer eens een afspraak maken op woensdag!

Tieg, las je topic over het eten van Daan. Balen zeg, dat het dan gelijk zo´n strijd wordt. Ik zou het ook niet zo weten, zou er misschien toch voor kiezen om zijn gewone eten wat te verrijken met room of boter, volvette kaas, volle yoghurt, dat soort dingen, en dan inderdaad kijken of dat gecombineerd met 1 zo´n drankje per dag al effect heeft. Vond de tip om er ijsjes van te maken trouwens ook geen slecht idee, misschien wil hij die wel met dit warme weer? Wel lastig hoor, succes!

BSO van Nina is gewoon open hoor, op de normale locatie. Ze gaan wel regelmatig naar een andere locatie met de kinderen op de dag, dus kan zijn dat ze gewoon weg waren toen je langs ging.

Ruilen van dag weet ik eigenlijk niet of dat kan, nooit geprobeerd. Bij kdv is dat over het algemeen geen probleem, tenzij er op de groep geen plek is maar dat is eigenlijk nog nooit voorgekomen.

Cees, in zwemmeer in Frankrijk zaten ook kleine visjes. Zelfs Nina, van wie ik echt zou verwachten dat ze daardoor niet in het water zou willen, heeft zich er niets van aangetrokken. Gewoon niet zeggen tegen ze van tevoren, ze vinden het strand vast geweldig. Ik zou voor het strand kiezen in ieder geval. En een opblaasbootje meenemen voor als ze niet direct in het water willen.

Dus de verloven gaan bijna in, lekker hoor. Dok, wanneer mag jij op de bank gaan zitten?

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nic, gefeliciteerd! Fijne dag gehad? Nog leuke cadeautjes gekregen van Nic-man en kinderen?

Hier relaxed dagje gehad, wel nuttig geweest in huis. Daan heeft vanmiddag zelfs nog 2 uur geslapen, en was uiteindelijk de rest van de middag ook weer lekker gezellig. Vanavond ook goed gegeten, zelfs z'n energieboost is als een smoothie helemaal naar binnen gegaan. Ze liggen er nu net in, hopelijk slapen ze morgen een beetje uit.

En als ik niet te lang blijf plakken met m'n nieuwe verslaving, kan ik ook een beetje bijslapen
Nic gefeliciteerd!

En is man crea geweest? Feestje geslaagd?

Silvan dacht dat de barman er nog was, maar helaas was ik de pineut..

Hij zal wel bij dok en tieger stand by staan...
Thanks!

Heb een hele leuke dag gehad. Van de kinderen het nieuwste boek van Harlan Coben en een fles Baileys en van man een luxe etentje compleet verzorgd. Hij regelt oppas, vervoer en de rekening.

Hij kreeg wel een beetje van Tim op z'n kop want hij had niet versierd. Zegt ie nog tegen mij, oh dat hebben we niet gedaan hé. Duh, tuurlijk ga ik niet zelf (beginnen) met versieren. Wil wel helpen maar moet zijn idee zijn.

Hij heeft superveel geholpen met de voorbereidingen dus was heel fijn.

Het feestje was erg gezellig en ben goed verwend.

Oja, en het deed helemaal geen pijn om 30 te worden. Waarom vind iedereen (sommige mensen) dat zo erg dan?

Cees, al een leuke vakantie gevonden?

Heb je nou vandaag de begravenis/crematie? Sterkte daarmee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven