F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Beetje laat Nic, maar alsnog gefeliciteerd en natuurlijk is 30 worden niet erg!

Cees, sterkte met de begrafenis/crematie! Dat was toch vandaag inderdaad?

Oh, en vanaf vandaag weer lijnen hoor, de vakantie is nu toch echt voorbij. Zal vanavond even in de ak invullen, doet er nog iemand mee verder?
Cees, veel sterkte vandaag!!

En Lau... ik doe weer mee. Ben vandaag ook weer begonnen met lijnen. Was enorm aangekomen. Komt door het slikken van de medicijnen (en dus niet kunnen lijnen).. Nu eindelijk weer de moed gevonden, al vind ik het super moeilijk om vol te houden. Maar het moet!!

Hoe is het bij jou gegaan de afgelopen weken??

Nic, klinkt als een leuke verjaardag en dus goed verwend!! Super hoor.. En ehhh.. ik vond 30 ook niet zo erg hoor!
Echoooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ik ga zo een dagje Amsterdam doen, Shopperella spelen

Thjjuuhhuuuuu
Vish, veul plezier!!!! Dat gaat vast lukken.

Cees, hoe is het?

Ik heb mijn cijfers van mijn examens binnen, een 8 en een 9!!!!! Helemaal blij. Had wel verwacht dat ik ze gehaald zou hebben maar niet zulke goede punten verwacht. Ben er erg blij mee!

Even een dagje werken nog en dan weer 3 dagen weekend.
Tsssk Nic, wat een stuud!

Vis, veel plezier!

Hier voorlopig niet meer werken, gisteren laatste ochtend gehad. Vandaag thuisdag, de uren voor morgen had ik vorige week 's avonds al gewerkt en hoef ik deze week dus niet meer te werken. En maandag begint dan officieel m'n verlof

Pfff, hier zijn er twee panisch om een vlieg... Eens kijken of ik die weg kan jagen

gisteren nog een lekker druk middagje gehad... Bij de controle bijd e vk was m'n bloeddruk wat hoger, dus wilde ze m'n urine checken. Of ik dus over een stickje kon plassen. Ehm... ik ben net geweest... Uiteindelijk 3 kwartier in de wachtkamer gezeten met een boekje, wat drinken, wachten tot ik kon plassen. Urine was wel schoon, maar vrijdag moet ik weer terugkomen voor controle, en als ik klachten krijg moet ik bellen. Lekker begin van het verlof dus

Nu even rustig tv kijken met de kinderen...
Goed zeg Nic! Jij bent zeker het beste meisje van de klas?

Tieg, balen van die hogere bloeddruk. Gelukkig was je urine wel goed. Kan zomaar niets zijn hoor, dan vrijdag bloeddruk gewoon weer normaal is. Ik heb het bij Lasse ook een keer gehad, gelukkig later ook weer normaal. En gewoon vandaag en morgen lekker niets doen (gaat vast heel makkelijk met 2 kinders om je heen )

Vis, laat je even weten wat je allemaal gekocht hebt?

Lukt het met lijnen marlee?
Morgen geen kinders hoor Lau, die gaan gewoon naar de opvang morgen Even rust hier
Nic, wat goed ... gefeliciteerd!! Stuudje

Tieg, lekker bijna verlof. Ik heb het bij alle twee gehad en helaas met Marius in het ziekenhuis beland en met Levi ingeleid. Maar het hoeft niks te betekenen, hoor! Geniet wel een beetje van je verlof.

Lau, lijnen gaat goed. We houden stug vol. Eet wel nu af en toe iets vanwege het slikken van de medicijnen. Dus het gaat iets langzamer, maar misschien blijft het er ook langer af...
Kunnen jullie ook hoor, gewoon een studie onder je niveau doen

Ik doe nu een MBO opleiding terwijl ik ook wel HBO kan. Maar dat is weer pittiger en lastiger te combineren met kids. Die komt later nog wel en dan heb ik vast geen 8,9 of 10 meer.

Maar nu wel veel tijd in gestoken dus kwam niet helemaal aanwaaien.

Tieg, heerlijk nu verlof (bijna officieel). Wel balen van je bloeddruk maar het is een momentopname en kan vrijdag weer helemaal anders zijn. Zolang je je goed voelt nog niet teveel zorgen om maken. Knap dat je zolang hebt kunnen doorwerken.

Ik ga nog maar even werken. Eigenlijk ben ik behoorlijk druk dus ook maar eens flink aan de slag gaan. Vanavond nog even een nieuwe zonnebril op sterkte regelen (is vast niet in een week klaar dus heb er in mijn vakantie niets aan).

Ook vanavond een nieuwe schutting regelen. Volgende week komen ze de kamer van Floor weer opknappen dus dat is dan nog voor de vakantie geregeld, hopelijk de schutting ook.
Gefeliciteerd nic!
Hey wat goed Nico! Van harte!!

Cees, hele fijne vakantie!

En Tieg alweer met verlof, ongelofelijk hoe snel het allemaal gaat. Moet je vandaag weer voor controle? Ik lag toen ook ineens in ziekenhuis maar mocht er paar uur later weer uit gelukkig.

Ben goed geslaagd gister, 1 hemdje, 4 shirts en 2 jeans. Jeans heb ik altijd een bepaald model van de WE en die was nu maar 15 euro dus meteen 2 ingeslagen
Ladiez, ik ben de komende tijd ff absent heur, ga ff kleurtje ophalen in Majorka!

Bye!
Ja joh, wrijf het er nog ff lekker in!

Joh, Cees, ik dacht dat je allang weg was...

Lekker geshopt dus, Vis! Lekker hoor! Ik mag hier van mezelf pas weer shoppen als ik de overtollige kilo's (inclusief kind ) weer kwijt ben. Nu alleen shoppen voor kind, vergeet alleen iedere keer vanalles.

Lijstje maken zou wel handig zijn

Vanmiddag inderdaad weer controle, ben nu lekker even relaxed een spelletje op de laptop aan het doen (zwaar verslavend) en ondertussen een uitgebreide lunch, eerste was voor vandaag zit in de machine en er zijn er ook al weer twee opgevouwen.

Straks nog even de handschoenen en sjaals naar boven, even kijken hoe dat in de mand zit, en of dat zo de kast in kan. Kan de mc op de plek van de handschoenen staan, we hebben zo'n handige nis boven de meterkast in de hal, en anders staat de mc ook telkens in de weg. Nu staat daar nog een mand met alle handschoenen en mutsen enzo, maar de helft dragen we niet, en de andere helft zal inmiddels te klein zijn of zo. Maar die mag in ieder geval ergens boven in een kast, dan vinden we dat over een maandje of wat wel weer terug.

Heerlijk begin van verlof zo Lekker uitrusten enzo
Cees, geniet er lekker van (toch nog iets gevonden dus). Veel plezier.
Haha Tieg, wel een heel erg zwangerschapsverlofverhaal ook over die handschoenen Maar klinkt lekker relaxed hoor. Ben je al bij de vk geweest?

Cees, lekker hoor, geniet ervan.

Lekker geshopt Vis, ben nu wel benieuwd wel model van WE jij altijd draagt...
Kwam even kijken of Tieg al bij de vk was geweest, toch wel spannend.

Lau, ik draag altijd de Lisa en de Kate, dat zijn de dikke retenmodellen.

Ben op zoek naar een mooie hanger voor aan ketting maar kan niks vinden, iemand hier nog tips? Mag wel iets kosten.
Bloeddruk was nog wel hoog, moet maandagmiddag weer terugkomen. Was woensdag 130/90, en vandaag 135/90. 90 is de grens, hoger moet je door naar de gyn. Maar langere tijd 90 is ook weer niet goed, dus dan word je ook doorgestuurd. Gelukkig zat er geen eiwit in mijn urine, dat scheelt weer. Maar ongetwijfeld dat het opruimen van de handschoenen en ben ik toch nog later weggegaan dan ik eigenlijk wilde. Plus dat man nog even snel belde op het moment dat ik écht op het punt van weggaan stond, dus dat was ook niet handig Zal ook niet bijgedragen hebben Moet nu in ieder geval wel écht rustig doen, en van mezelf moet ik de komende dagen ook op tijd naar bed. Zal ook helpen, met het korte lontje...

Vis, naar wat voor iets ben je op zoek? Moet het iets voorstellen, of niet? Zilver of (wit)goud? Al gewoon eens bij de juwelier binnengelopen, die hebben ook verschillende folders.
Nu écht even rustig aan doen dus Tieg. NU lekker naar bed dus!

Ben al paar juweliers afgeweest maar kan het niet echt vinden. Het moet iig zilver zijn en geen medaillon. Niet te opzichtig en het liefst dat het gegraveerd kan worden.

Deze vind ik wel aardig

Dit vind ik ook wel leuk maar een beetje te obvious ofzo

Deze heeft ook wel iets

Deze ook cute

Casye, je leest dit vast niet meer, maar nog gecondoleerd met je oma.

en (beetje rare combi) geniet van je vakantie!!!

Lastig die hangers vish, vind de bovenste het mooist geloof ik.

Je kan ook eventueel zelf iets ontwerpen. Bij metalart in hebben ze ook wel mooie dingen, wat aparter allemaal, maar dat moet wel je smaak zijn natuurlijk.

hoe gaat het nu met Nemo en M? Stelt hij er nog veel vragen over?

tieg, verlof alweer, wat gaat dat snel! Doe je wel rustig aan! Anders moet je straks de rest van je verlof op de bank en dat ruimt niet erg op natuurlijk :-)

MC zijn echt stomme in de weg sta dingen, nog even en dan zijn wij er weer van af. Ben hier nu aan t opruimen. Gisteren wipstoeltje via MP weggedaan en en zo langzaam maar zeker wat mini-baby spul aan t wegdoen.

Tieg of Dok, een van jullie nog interesse in een witte mini-monkey draagdoek. Ik geloof dat ik m twee keer gebruikt hebt. Wie hem wil mag m hebben en anders gaat ie ook op MP.

Nico, wat een prachtige cijfers! Lekker hoor! En je hebt no een druk programma voor de vakantie, waar gaan jullie heen, en wanneer?

Hier zit de eerste week vakantie erop. Afgelopen en komende week zijn kdv en BSO hier gesloten, dus hebben lief en ik ook vrij. We gaan helaas niet weg dit jaar, maar proberen het huis wat verder af te krijgen. Maar t valt behoorlijk tegen eigenlijk. Ik wil heel veel doen, maar krijg met drie kids eromheen weinig voor elkaar. en lief wil eigenlijk niets doen maar gewoon heel de dag lekker niets al wil hij ook wel dat het huis verder af komt. Kortom loopt niet helemaal lekker hier

wel ook nog wat leuke dingen gedaan hoor, kinderboerderij, dierentuin, duinen enzo.
Hahaha Nitro, ik zie mogelijkheden: jij aan het klussen, en lief niksdoen en voor de kinderen zorgen en ze entertainen. Heb jij je handen vrij om van alles in huis te doen.

Heb net ff op i-net gekeken, en ik heb geen interesse in de minimonkey. Heb al een geweven draagdoek, die ga ik straks ook weer gebruiken.

Pfff, hier waren ze vanmorgen om 7 uur weer wakker... Uiteindelijk hebben ze nog bijna 1,5 uur zelf gespeeld, terwijl wij nog wat konden dutten. En nu zitten ze op de bank Nemo te kijken Kan ik even rustig forummen, en man ligt nog lekker in bed. Die kan z'n slaap ook wel goed gebruiken, hij lijkt er ook wel wat doorheen te zitten

Vis, vind ze allemaal wel mooi, tweede is alleen wel een ring volgens mij? Lastig hoor, 't is zo smaakgebonden... Hoewel het soms niet eens zo heel veel duurder is om zelf te ontwerpen en uit te laten voeren. Je weet trouwens wel dat je zilver wel moet poetsen? Da's dan weer het voordeel van witgoud Hebben wij onze trouwringen van, ideaal.

Nu even nog spelletje spelen, en dan maar eens even wat gaan opruimen.
Heb even bij metalart gekeken, bedankt voor de tip! Dit is me net iets te koud en modern. Vind zelf de bovenste denk ik ook het leukste maar het is het gewoon net niet.

Heb wel ideeën wat ik wil, als ik het echt niet kan vinden misschien toch eens kijken of ik zelf wat kan (laten) ontwerpen.

Wat raar dat jullie kdv dicht is Nitro? Lekker onhandig.

Is 7 uur vroeg Tieg?

2e is er ook als ring maar ook in diverse vormen als hanger.

Nemo op het moment geen vragen over zijn vader, heel soms nog even bevestiging nodig dat hij er wel een heeft of dat het niet aan hem ligt dat hij er niet is. Maar het grote vragen is nu even niet aan de orde, komt vast weer als school begint;-) .
Hoi meiden, ben al in geen tijden langsgeweest, heb familie uit Bulgarije te logeren. Best gezellig, maar weinig tijd voor forum!

KDV dicht! Lekker dan als je zelf geen vakantie hebt in die tijd.. Hoe is het intussen met je mams Nitro? Minimonkey heb ik nog niet Lijkt me een aardige toevoeging aan de draagdoek/babybjorn. Wat wil je ervoor hebben? Hoeft niet voor niks, hoor, amper gebruikt. Bovendien is achterstallige kinderopvangtoeslag net overgemaakt door de Belastingdienst, leuker kunnen we het wel maken!

Was nl. 6000 euro..

Vish, heb je een keer tijd voor een workshop Art clay silver? Heb ik vorig jaar gedaan voor een vrijgezellenfeestje. Was zeer geslaagd, zelfs voor een weinig creatief tiepje.. Je maakt zelf iets van een soort klei, is echter geen klei maar puur zilverpoeder met een bindmiddel en water. Dat bak je eruit in een oven en dan houd je het zilveren sieraad over. Kun je precies maken wat je mooi vindt (binnen de grenzen van je eigen kunnen dan.. ) Google maar eens op zilverklei of art clay. deze b.v.
Kdv dicht is inderdaad onhandig, ben maar wat blij dat ze nu gewoon open zijn. Inclusief bso, zonder vakantiewekenpakket, maar gewoon alle vakanties

Gezellig dok, familie over. Zien jullie zeker niet vaak? Blijven ze lang, of maar even?

Vis, ik vind 7 uur lichtelijk vroeg... vooral omdat ze morgenochtend waarschijnlijk niet uit bed te branden zijn... hoewel, ze liggen er nu al in, dus hopelijk morgenochtend ook op tijd wakker zonder te veel gedoe.

Vandaag een lekker dagje gehad... not.

Ik had gisteravond al wat last van hoofdpijn, en aangezien de verloskundige vrijdag had gezegd dat ik bij meer klachten contact moest opnemen, vandaag dus toch maar even gedaan. Had ook de hele ochtend al een lekker onbestemd gevoel Uiteindelijk was de verloskundige hier rond half 12, ging ze eerst m'n buik even checken. En waar het kind vrijdag nog keurig met z'n kop naar beneden lag, lag het nu dus mooi in stuit Kortom, bloeddruk was dus ook mooi flink hoger, 150/95! Dus toch een doorverwijzing naar het ziekenhuis, om voor de zekerheid even te laten checken. Kinderen uiteindelijk toch bij de buren gedropt die hun plannen voor ons hebben gewijzigd (ze zouden eigenlijk weggaan), en man en ik naar het ziekenhuis. Daar bloed prikken, potje plassen, en aan de ctg. En waar een uurtje verplicht rust al niet goed voor is: uiteindelijk was mijn bloeddruk weer keurig 130/80, en lag het kind weer met z'n hoofd naar beneden. Morgen weer gewoon controle bij de verloskundige, en aan het einde van de week moet dan gekeken worden hoe het kindje dan ligt, en of ze het draaien en wat m'n bekken induwen zodat het wat vaster en beter ligt. En verder moet mijn bloeddruk dus in de gaten gehouden blijven worden.

Kortom, lekker dagje dus. Uiteindelijk waren de kinderen vanavond voor de verandering eens supergezellig met eten en het naar bed gaan, zodat we maar liefst 3 verhalen gelezen hebben en niet hebben hoeven mopperen. Dus hopelijk kunnen we die lijn ook eens doorzetten...

Nu maar even lekker bankhangen, en vanavond op tijd naar bed. Morgen dan maar lekker babywasjes doen, want dat moet ook nog gebeuren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven