Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit??

14-04-2010 17:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie een leuke??
En dotje wat een ontzettend leuke schoenen heb je aan op de foto!
Nou op zich heb ik wel eerder wat besteld bij Asos, ook wel eens wat geretourneerd, ging heel makkelijk. Wel kosten van retourzending voor eigen rekening, De UK maten zijn wel tricky. Ik heb normaal maat 38, moet dan wel zeker maat 12 rekenen mben ik achter.
oke Huppeltje dat bestellen ging dus wel goed,

en moest je dan qua lengte een "grotere" maat nemen of omdat het op de standaard plekken (bbb) echt kleiner viel?

zelf ben ik niet zo lang maar heb heerlijke ronde heupen (niet uit proportie maar wel aanwezig zeg maar)

Shit ik zag een super jumpsuite en nu blijkt ie voor aan het strand te zijn en van doorschijnende stof..jammer!! ik zag me al helemaal met dat ding lopen.

Ik vind die korte voor van de zomer ook zo leuk maar daar zijn mijn benen toch echt niet geschikt voor haha.
Kon het niet laten.....

heb deze net besteld

http://www.asos.com/Super ... size=20&sort=-1&clr=Black

@Chantal; had helaas niets met lengte te maken maar met "de" plekken idd..
@ Huppeltje, erg leuk! Is van Supertrash, zelfde merk als de Dutchy Dress toch?

Ben benieuwd, tzt wel een picje plaatsen he!?

@ Chantal, misschien stom om te zeggen, maar die schoenen heb ik 4 jaar geleden ofzo gekocht voor 15 euro bij de schoenenreus. Maar ze lopen echt heerlijk.
Wat zou ik het beste voor kleur(en) riem op die beige jumpsuit kunnen dragen?

Donkerbruin? Goud/koper?

Ik ben echt zo slecht met dat soort combi's.

Met riem is het wel een beetje gebroken, anders is het ook zo'n eenkleurig ding.
Jaja, ik ga dit topic even uppen: ik ben toch overstag gegaan en heb een jumpsuit gekocht. Wel een veilige en simpele, maar ga binnenkort op vakantie dus voor de reis is ie heeeerlijk. En voor 'savonds op het terras.

Deze:

Moet alles eens proberen hè!

Overigens ben ik dit niet
quote:Waldorf114 schreef op 23 juli 2010 @ 19:00:

Jaja, ik ga dit topic even uppen: ik ben toch overstag gegaan en heb een jumpsuit gekocht. Wel een veilige en simpele, maar ga binnenkort op vakantie dus voor de reis is ie heeeerlijk. En voor 'savonds op het terras.

Deze:

[afbeelding]

Moet alles eens proberen hè!

Overigens ben ik dit niet

Waar heb je die gekocht?

Gewoon bij Esprit?
Nee, bij een winkel hier in de stad die EDC verkoopt. Dit plaatje heb ik van de Esprit webshop waar die nog in de sale is..
quote:Waldorf114 schreef op 23 juli 2010 @ 19:09:

Nee, bij een winkel hier in de stad die EDC verkoopt. Dit plaatje heb ik van de Esprit webshop waar die nog in de sale is..Die schoenen die dat meisje op dat plaatje aanheeft, vind ik ook wel leuk....
http://www.esprit.nl/?LKZ ... 1&welt=women&downwelt=edc

Die schoenen staan ook ergens.
Ow, beetje gare link. Maar klik op "sale" -> broeken -> overalls. Dan is het die in het bovenste rijtje in de hoek, klik daarop en je krijgt onderaan die schoenen te zien.
quote:Waldorf114 schreef op 23 juli 2010 @ 19:14:

Ow, beetje gare link. Maar klik op "sale" -> broeken -> overalls. Dan is het die in het bovenste rijtje in de hoek, klik daarop en je krijgt onderaan die schoenen te zien.

Dank je

En veel plezier met je jumpsuit.

Wel veel springen he!
Haha, dank je Jij met je schoenen als je ze gaat bestellen!
Die langere jumpsuits vind ik niet zo mooi, ik vind playsuits (jumpsuit met korte pijpen) leuker

Die eerste is leuk!

Ik heb mijn jumpsuit gekocht voor het gemak en het comfortabele. Zo'n playsuit zou ik dan weer aandoen naar een feestje ofzo.
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 17:55:

N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie een leuke??

Verbieden die handel! Een wettelijk verbod op jumpsuits! Na het zien van een achtergrondmeisje met poepbroek deed me dat definitief concluderen: je gaat snel de fout in met een jumpsuit.

Uitzonderingen daargelaten, dan ben ik nog mild.
Viva naar de knoppen.
ik vind ze geweldig, heb erzelf drie: twee lange van bijenkorf en vila en eentje met korte pijpen van new yorker:D i love themm..

vind die eerste van kitsch kitten ook erg leuk!!!

waar heb je die vandaan?
quote:kiwibei schreef op 25 juli 2010 @ 17:45:

waar heb je die vandaan?www.boohoo.com
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 17:55:

N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan

Ik vind ze lelijk

en welke vinden jullie een leuke??

geen enkele, sorry
quote:Kitsch Kitten schreef op 24 juli 2010 @ 14:44:

Die langere jumpsuits vind ik niet zo mooi, ik vind playsuits (jumpsuit met korte pijpen) leuker

[afbeelding]

[afbeelding]

Toch zou ik de eerste als jurkje nóg leuker vinden. Het model is zeker stukken vlotter dan de meeste jumpsuits.

Ik zie alleen niet gebeuren dat er veel volwassen vrouwen in over straat gaan.

Of er moet een witte legging onder
Viva naar de knoppen.
Komt Maywood nu ook weer terug?
Ik vind hier dingen van.
quote:Arthemis schreef op 26 juli 2010 @ 12:25:

[...]

Toch zou ik de eerste als jurkje nóg leuker vinden. Het model is zeker stukken vlotter dan de meeste jumpsuits.

Ik zie alleen niet gebeuren dat er veel volwassen vrouwen in over straat gaan.

Of er moet een witte legging onder

Ik vind hem zo juist leuk. Tja, ik zou er niet echt mee op straat gaan want te kort maar voor thuis of om ergens een beetje te zonnen om bruinere benen te krijgen, dan wel weer.

Waar ik woon, zie ik met warm weer veel meiden ermee lopen. Ik vind het wel grappig.

Hahaha, die witte legging maakt veel los op het forum. Daar hou ik dan echt niet van.
quote:Rosy76 schreef op 26 juli 2010 @ 20:36:

[...]

Ik vind hem zo juist leuk. Tja, ik zou er niet echt mee op straat gaan want te kort maar voor thuis of om ergens een beetje te zonnen om bruinere benen te krijgen, dan wel weer.

Waar ik woon, zie ik met warm weer veel meiden ermee lopen. Ik vind het wel grappig.

Hahaha, die witte legging maakt veel los op het forum. Daar hou ik dan echt niet van.

Ik zit nog eens naar dat playsuitje te kijken, of die nou uit twee delen bestaat?

Het lijkt net of het broekje en de top los van elkaar zitten.

Edit: jij was niet degene die het plaatje had gepost, verkeerd gequote
Viva naar de knoppen.
Een hoop jumpsuits zijn best heel mooi, ik vind het alleen zo onhandig als je naar de wc moet. Daarom heb ik er geen gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven