3000+ knalt deel 56 in

10-07-2010 22:34 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier
quote:Helaholalalala schreef op 24 juli 2010 @ 20:33:

Hey Vilma, nieuwe nick, nieuwe forummer, of oude forummer met nieuwe nick?

En nu ga ik afwassen, daily bizznizz helaas.
quote:Helaholalalala schreef op 24 juli 2010 @ 20:32:

[...]

Jaaaa Friez en ik sprak gewoon ABN

Ben nog door een paar durruppies gereden vanwege memory lane, ik genoot

Ik zat op een boerenkampong aan de noordkant.

Tjongejonge. Gelukkig maar dat ze je verstonden.

Hmm noordkant, begon het met een S?
Ooooh, nou word ik nieuwsgierig
Min lees je wel wat Hela schrijft? Ze verstaan je gewoon in Friesland!
Ja ik las het, hoeveel heeft het gekost om haar dat te laten posten? Of heb je dr account gekraakt? Nou, biecht maar op
quote:minny schreef op 24 juli 2010 @ 20:38:

Ooooh, nou word ik nieuwsgierig

*dit hoorde hier niet* plus verkeerde quote

Wat zielig joh, van die kater

Ik hoop in iedergeval dat je een fijn huis voor die twee kunt vinden of de vorige eigenaresse. Het zal wel moeilijk worden want in deze tijd zitten de asiels stampensvol.

En nu ga ik echt weer aan het werk, zonet een topic geopend en ik word niet vrolijk van de commentaren op het moment

Tot later
quote:Vilma schreef op 24 juli 2010 @ 20:36:

[...]

En nu ga ik afwassen, daily bizznizz helaas.

Leuk dat je er weer bent! En succes bij je nieuwe dingen
quote:friezinnetje schreef op 24 juli 2010 @ 20:38:

[...]

Tjongejonge. Gelukkig maar dat ze je verstonden.

Hmm noordkant, begon het met een S?Neehee Friez, ik was niet in Stiens Ik was in Ljouwerd!
Heej Hela......
Heeej Floortje .......
Als het niet ging mocht ik ze terugbrengen had ze gezegd. Dat heb ik ook altijd gezegd over de kittens die ik aan andere mensen heb gegeven. Heb er nooit eentje teruggehad trouwens. Met kittens is het zo, naar mijn ervaring, wat je ze de eerste 8 weken leert dat krijg je ze nauwelijks meer afgeleerd. Ik ben helaas een tikkie in het ootje genomen toen eigenaresse me vertelde hoe keurig ze zich gedroegen. Nu heb ik van haar dochter, in kinderlijke onschuld verteld, begrepen dat ze hetzelfde gedrag bij haar thuis ook vertoonden. Dat wist ze dus donders goed, die eigenaresse. Ik heb van alles geprobeerd, van plantenspuit tot noem maar op...maar het is ze niet af te leren al die dingen. Het is al zo ver dat ik ze soms op de gang zet als ik moe thuiskom, om vervolgens urenlang niet naar de wc te gaan (al moet ik wel nodig) omdat ze anders weer de woonkamer inglippen en ik continue achter ze aan moet rennen. Dit ben ik van mijn vorige kittens helegaar niet gewend Ook met Mason gaat het niet, wat jammer is want hij moet zich thuis gewoon fijn voelen en niet steeds buiten zijn omdat die twee kerncentrales de boel terroriseren. Met de andere kater ging het prima, die is bij mij thuis geboren, maar met deze twee niet. Ik heb nog overwogen om eentje terug te brengen en dan mijn energie in die andere te stoppen, maar is dat niet extra zielig? Ze zijn wel aan elkaar gehecht...
Stiens, daar is ooit een grappig topic over geweest
quote:minny schreef op 24 juli 2010 @ 20:41:

Ja ik las het, hoeveel heeft het gekost om haar dat te laten posten? Of heb je dr account gekraakt? Nou, biecht maar op Min, Friez heeft mij 100 eurootjes betaald voor dit bericht.
Ohw sjit, verkeerde account
quote:friezinnetje schreef op 24 juli 2010 @ 20:55:

[...]

Min, Friez heeft mij 100 eurootjes betaald voor dit bericht.

Ik wist het
quote:Helaholalalala schreef op 24 juli 2010 @ 20:43:

[...]

Neehee Friez, ik was niet in Stiens Ik was in Ljouwerd!LjouwerT
quote:friezinnetje schreef op 24 juli 2010 @ 20:55:

Ohw sjit, verkeerde account Ja ja, zo heb je jezelf stevig in de nesten gewerkt dame
quote:minny schreef op 24 juli 2010 @ 20:50:

Stiens, daar is ooit een grappig topic over geweest Ohh vertel!
Het ging over een krantenartikel dat er in Stiens door de plaatselijke jeugd krassen werden gemaakt op de auto's. Heel Stiens geschokt natuurlijk! Klinkt nu niet grappig, maar het werd steeds hilarischer omdat er zo'n ophef werd gemaakt over iets wat hier niet eens zou opvallen. Is te lang geleden om het topic nog op te snorren vrees ik...
heb al even gezocht, maar kan alleen een topic vinden over het weghalen van schaamhaar
Ja die vond ik ook
quote:friezinnetje schreef op 24 juli 2010 @ 20:56:

[...]

LjouwerT Oja, tuuk! Exkjoes me
En zit je nu alweer via mijn account te posten en zogenaamd te doen of je mij bent?

Is lekkâh dan. Moet ik weer een nieuwe nick nemen.
ach dan doe je er weer een la extra bij
Google vertelt mij dat in 2009 ook massal autoruiten ingeslagen zijn daar. Ze moeten dat moderrene vervoer zonder peerden wel hebben daar he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven