3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
zaterdag 24 juli 2010 om 20:38
zaterdag 24 juli 2010 om 20:42
quote:minny schreef op 24 juli 2010 @ 20:38:
Ooooh, nou word ik nieuwsgierig
*dit hoorde hier niet* plus verkeerde quote
Wat zielig joh, van die kater
Ik hoop in iedergeval dat je een fijn huis voor die twee kunt vinden of de vorige eigenaresse. Het zal wel moeilijk worden want in deze tijd zitten de asiels stampensvol.
En nu ga ik echt weer aan het werk, zonet een topic geopend en ik word niet vrolijk van de commentaren op het moment
Tot later
Ooooh, nou word ik nieuwsgierig
*dit hoorde hier niet* plus verkeerde quote
Wat zielig joh, van die kater
Ik hoop in iedergeval dat je een fijn huis voor die twee kunt vinden of de vorige eigenaresse. Het zal wel moeilijk worden want in deze tijd zitten de asiels stampensvol.
En nu ga ik echt weer aan het werk, zonet een topic geopend en ik word niet vrolijk van de commentaren op het moment
Tot later
zaterdag 24 juli 2010 om 20:49
Als het niet ging mocht ik ze terugbrengen had ze gezegd. Dat heb ik ook altijd gezegd over de kittens die ik aan andere mensen heb gegeven. Heb er nooit eentje teruggehad trouwens. Met kittens is het zo, naar mijn ervaring, wat je ze de eerste 8 weken leert dat krijg je ze nauwelijks meer afgeleerd. Ik ben helaas een tikkie in het ootje genomen toen eigenaresse me vertelde hoe keurig ze zich gedroegen. Nu heb ik van haar dochter, in kinderlijke onschuld verteld, begrepen dat ze hetzelfde gedrag bij haar thuis ook vertoonden. Dat wist ze dus donders goed, die eigenaresse. Ik heb van alles geprobeerd, van plantenspuit tot noem maar op...maar het is ze niet af te leren al die dingen. Het is al zo ver dat ik ze soms op de gang zet als ik moe thuiskom, om vervolgens urenlang niet naar de wc te gaan (al moet ik wel nodig) omdat ze anders weer de woonkamer inglippen en ik continue achter ze aan moet rennen. Dit ben ik van mijn vorige kittens helegaar niet gewend Ook met Mason gaat het niet, wat jammer is want hij moet zich thuis gewoon fijn voelen en niet steeds buiten zijn omdat die twee kerncentrales de boel terroriseren. Met de andere kater ging het prima, die is bij mij thuis geboren, maar met deze twee niet. Ik heb nog overwogen om eentje terug te brengen en dan mijn energie in die andere te stoppen, maar is dat niet extra zielig? Ze zijn wel aan elkaar gehecht...
zaterdag 24 juli 2010 om 21:01
Het ging over een krantenartikel dat er in Stiens door de plaatselijke jeugd krassen werden gemaakt op de auto's. Heel Stiens geschokt natuurlijk! Klinkt nu niet grappig, maar het werd steeds hilarischer omdat er zo'n ophef werd gemaakt over iets wat hier niet eens zou opvallen. Is te lang geleden om het topic nog op te snorren vrees ik...