3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
zaterdag 24 juli 2010 om 12:51
zaterdag 24 juli 2010 om 15:07
allemaal
Gelukkig Chooc dat je je weer wat beter voelt.
Nouja, er is hier twee uur geleden voor het laatst gepost, het lukt geloof ik ook niet zo met die ledenwerving. Mhhh, tijd voor billboards langs de weg en misschien heeft Floor een mooie stem voor op de radio?
Ik heb nu even lunch-pauze en gewerkt als een paard.
Als laatst wilde ik de keuken en de kledingkasten doen omdat ik dacht dat daar niet zoveel tijd in zou gaan zitten.
VERGISSING, want er is toch nog kleding wat ik weg kan doen en de eerste zak ligt alweer in de kledingcontainer.
Tot zover de verhuisberichten van Vilma
Gelukkig Chooc dat je je weer wat beter voelt.
Nouja, er is hier twee uur geleden voor het laatst gepost, het lukt geloof ik ook niet zo met die ledenwerving. Mhhh, tijd voor billboards langs de weg en misschien heeft Floor een mooie stem voor op de radio?
Ik heb nu even lunch-pauze en gewerkt als een paard.
Als laatst wilde ik de keuken en de kledingkasten doen omdat ik dacht dat daar niet zoveel tijd in zou gaan zitten.
VERGISSING, want er is toch nog kleding wat ik weg kan doen en de eerste zak ligt alweer in de kledingcontainer.
Tot zover de verhuisberichten van Vilma
zaterdag 24 juli 2010 om 18:27
zaterdag 24 juli 2010 om 18:36